• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
VIDEO PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA II
KYALAMI ON BOARD & ΜΙΝΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Τεστ-Μοντέλα 14/04/2018 - 08:57

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Γιάννης Διατσίδης

 

Βάλαμε μια κάμερα στο ρεζερβουάρ της SUZUKIGSXR-1000 και σας παρουσιάζουμε την υπέροχη πίστα από τη «μέσα» πλευρά. 

 

 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

Το όνομα CORSAέχει μεγάλη βαρύτητα για τον Ιταλό κατασκευαστή ελαστικών, με ιστορία που ξεκινά το 1992 με το DRAGONCORSAκαι φθάνοντας σήμερα με το DIABLOROSSOCORSAII. Το νέο CORSAενσωματώνει την τεχνογνωσία που κέρδισε η Pirelliαπό την 15χρονη εμπλοκή της με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSBK. Καταρχήν η κορώνα του έχει σχετικά μεγάλη καμπυλότητα στο κέντρο, κάτι που βοηθά στο να μπορεί η μοτοσυκλέτα να αλλάζει εύκολα κατεύθυνση, όχι όμως σε επίπεδα που χάνεται η σταθερότητα στο δρόμο. Στα πλάγια η κορώνα έχει μικρότερη καμπυλότητα ώστε στις μεγάλες κλίσεις να πατάει περισσότερο πέλμα στην άσφαλτο. Το σημείο που αλλάζει αυτή η καμπυλότητα είναι στις ίδιες μοίρες στο εμπρός και το πίσω ελαστικό, ώστε να υπάρχει αρμονία στη διαδικασία του πλαγιάσματος. 

ΤοDIABLOROSSOCORSAIIείναι το πρώτο «πολύγομο» ελαστικό της φίρμας. Χρησιμοποιεί στα πλάγια- μετά τις 35ομοίρες- μαλακή γόμα FULLCARBON, ενώ στο υπόλοιπο τμήμα η γόμα είναι FULLSILICA. Στο πίσω μάλιστα υπάρχει και τρίτη γόμα στο κέντρο (0-15ο κλίση) από SILICA70% για να αντέχει στη φθορά και να έχει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Το αποτέλεσμα είναι: Η σωστή γόμα σε κάθε κλίση!  

Τέλος η χάραξη του πέλματος είναι μελετημένη ώστε να συνδέονται αρμονικά οι διαφορετικές γόμες μεταξύ τους, να βοηθά στο γρήγορο ζέσταμα του ελαστικού και στην απαγωγή του νερού. Στο πλάι, εκεί που οι κλίσεις είναι μεγάλες, το πέλμα είναι slick, χωρίς χάραξη ενώ για πρώτη φορά σε ελαστικό ομολογκαρισμένο για χρήση δρόμου υπάρχει ο δείκτης φθοράς, η τρύπα που βλέπουμε στα αγωνιστικά slickλάστιχα. Η χάραξη αποτελεί μόλις το 6% του πέλματος. Ενδεικτικά στα αγωνιστικά Supercorsaτο αντίστοιχο ποσοστό είναι 4%.    

Οι διαστάσεις στις οποίες παράγεται το ROSSOCORSAIIείναι:

Εμπρός 

120/70 ZR17 M/C(58W)  

 

Πίσω

160/60 ZR17 M/C(69W) 

180/55 ZR17 M/C(73W) 

180/60 ZR 17 M/C (75W) 

190/50 ZR 17 M/C (73W) 

190/55 ZR 17 M/C (75W) 

200/55 ZR 17 M/C (78W) 

Στην παραγωγή πρόκειται να προστεθεί και η διάσταση 200/55 ZR 17 M/C (78W), η οποία προορίζεται μόνο για τη PanigaleV4, ελαστικό που είχε φέρει η Pirelliστο Kyalamiκαι φυσικά το δοκιμάσαμε. 

 

Επόμενο άρθρο »

Οδηγούμε Yamaha MT-09 SP

« Προηγούμενο άρθρο

PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA II

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ