• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πρώτη επαφή με την NIKEN
Την πρόταση της Yamaha για τις μοτοσυκλέτες του αύριο!
Τεστ-Μοντέλα 17/06/2018 - 20:14

Πρώτη επαφή με την Yamaha NIKEN 

Την πρόταση της Yamaha για την μορφή που θα έχουν οι μοτοσυκλέτες στο μέλλον, την Niken είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στα πλαίσια του ΝΙΚΕΝ TOUR. Αυτή η ενέργεια γνωριμίας με τη νέα μοτοσυκλέτα της Yamaha ξεκίνησε από την Ελλάδα και θα συνεχίσει στην υπόλοιπη Ευρώπη, δίνοντας την δυνατότητα σε δημοσιογράφους, συνεργάτες Yamaha και απλούς μοτοσυκλετιστές να έχουν μια πρώτη επαφή με την Yamaha Niken.

Στην PRESS DAY που έγινε στο Λιμάνι του Λαυρίου η Yamaha είχε διαθέσιμο ένα μεγάλο στόλο από Niken (Νάϊκεν), για να τις οδηγήσουμε στις γεμάτες στροφές διαδρομές της γύρω περιοχής και να διαπιστώσουμε τις δυνατότητες της νέας αυτής μοτοσυκλέτας.

Μέτα από την ενημέρωση για τις σκέψεις της Yamaha για την δημιουργία αυτής την νέας πρότασης για τις μοτοσυκλέτες του μέλλοντος, τις δυνατότητες που προσφέρει και τις σχεδιαστικές και τεχνικές λεπτομέρειες της Niken, από τους κυρίους Γιάννη Σώκιαλη (Διευθυντής Κλάδου ΥΑΜΑΗΑ), Νίκο Σκάρο (Διευθυντής Μάρκετινγκ) και Ανδρέα Κοσκινά (Τεχνικός Διευθυντής), οδηγήσαμε την Niken για περίπου 2 ώρες.

Στις δυο αυτές ώρες οδηγήσαμε την Niken σε μια ποικιλία ποιότητας οδοστρώματος από πλακόστρωτο στην πόλη του Λαυρίου και τοπικούς δρόμους με κακή και ανομοιογενή ποιότητα επιφανείας ασφάλτου, μέχρι το νέο περιφερειακό και το κομμάτι της παραλιακής διαδρομής στο Σούνιο που η ποιότητα της ασφάλτου είναι αρκετά καλή.

Αυτό που διαπιστώσαμε ήταν ότι, η συμπεριφορά του μπροστινού συστήματος ήταν εκπληκτική σε ότι αφορά την πρόσφυση στις πραγματικές καθημερινές συνθήκες οδήγησης, ότι η αίσθηση του μπροστινού ήταν μοναδική και μετέφερε στον αναβάτη μια πρωτόγνωρη αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς.

Αυτός ήταν άλλωστε και ο αρχικός στόχος της Yamaha: μια μοτοσυκλέτα που θα απαλλάσσει τον αναβάτη από το άγχος της αντίδρασης του μπροστινού συστήματος σε οριακές καταστάσεις, για να μπορεί να απολαμβάνει την οδήγηση.

Περισσότερα μαζί με τις παρατηρήσεις του Κυριάκου Αντωνίου που οδήγησε την νέα Yamaha Νiken για λογαριασμό του motograndprix.gr και του MOTOGP WORLD στην αναλυτική παρουσίαση της Niken στο επόμενο τεύχος του περιοδικού MOTOGP WORLD που θα κυκλοφορήσει μαζί με την αθλητική εφημερίδα SPORTIME στις αρχές Ιουλίου.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά Yamaha Niken

Κινητήρας: Tρικύλινδρος, τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος

Κυβισμός: 847 εκ.³

Μέγιστη ισχύς: 84,6 kW (115,0PS) @ 10.000 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 87,5 Nm (8,9 kgf+m) @ 8.500 σ.α.λ.

Σύστημα μετάδοσης: 6 ταχυτήτων

Σκελετός: Περιμετρικός

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Δυο διπλά USD τηλεσκοπικά πιρούνια

Σύστημα πίσω ανάρτησης: Μονό αμορτισέρ με μοχλικό

Εμπρός φρένο: 1 δισκόφρενο σε κάθε τροχό διαμέτρου 265,6 χλστ.

Πίσω φρένα: Δισκόφρενο, Ø 298 χλστ.

Εμπρός ελαστικά: 120/70 R 15

Πίσω ελαστικό: 190/55 R 17

Συνολικό μήκος: 2.150 χλστ.

Συνολικό πλάτος: 885 χλστ.

Συνολικό ύψος: 1.250 χλστ.

Ύψος σέλας: 820 χλστ.

Μεταξόνιο: 1.510 χλστ.

Βάρος (πλήρης υγρών): 263 κιλά

 

Επόμενο άρθρο »

Με Ducati Panigale V4S στις Σέρρες

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε Yamaha MT-09 SP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ