• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο Kymco Xciting S 400
Παρουσίαση και σύντομο test ride
Τεστ-Μοντέλα 26/09/2018 - 03:03

 

Kymco Xciting S 400 2018

 

Τον πολυσυλλεκτικό χώρο εργασίας, συναντήσεων και εκδηλώσεων TZAFERI 16 στο Γκάζι, πίσω από το Νέο Μουσείο Μπενάκη ή για τους παλαιότερους πίσω από την παλιά Yamaha στην Λ. Πειραιώς, διάλεξε η Moto Trent για την παρουσίαση του νέου Kymco Xciting S 400 5ης γενιάς 13 χρόνια μετά από το πρώτο Xciting του 2003.

 

Εκεί, μετά από την ενημέρωση για τη νέα φιλοσοφία Win My Heart της Kymco, παρακολουθήσαμε την ενημέρωση για τις δυνατότητες τα τεχνικά χαρακτηριστικά τις λειτουργίες και τις αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

 

Ον νέος κινητήρας με απόδοση 26,5 kW (36,04 ps) / 7.500 rpm και Pοπή: 38,4 Nm / 6000 rpm έχει βελτιωμένη απόδοση ιδιαίτερα στις μεσαίες στροφές λειτουργία χάρη στην ροϊκή εξέλιξη της κεφαλής . Οι αναρτήσεις είναι εμπρός με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ. και πίσω με δυο αμορτισέρ, τα εντυπωσιακά φρένα εμπρός αποτελούνται από 2 δίσκους μαργαρίτα διαμέτρου 280χιλ. με ακτινικά τοποθετημένες τετραέμβολες δαγκάνες που συνεργάζονται με το σύστημα ABS 9,1 της Bosch.

 

Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται όργανα με οθόνη TFT, LED φώτα εμπρός και πίσω με πρόσθετη λειτουργία DRL (Daytime Running Light), και ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις ζελατίνα.

 

Σημαντικό κομμάτι της ενημέρωσης αφορούσε τις δυνατότητες της, στον στάνταρ εξοπλισμό, πλατφόρμας διασύνδεσης Noodoe που σε συνεργασία με Smartphone προβάλει δεδομένα πλοήγησης και όχι μόνο, στην κεντρική οθόνη TFT του πίνακα οργάνων.

 

Στην συνέχεια οδηγήσαμε το νέο Xciting S400 ακολουθώντας τις οδηγίες της οθόνης του Noodoe στο καντράν με βάση την προτεινόμενη διαδρομή που περιλάμβανε κομμάτια μέσα στην κίνηση της Αθήνας και ένα κομμάτι της παραλιακής, για την επιστροφή επιλέξαμε την Λ. Συγγρού που θα μας έδεινε την δυνατότητα να διαπιστώσουμε, σε ένα βαθμό, τις δυνατότητες του νέου κινητήρα. Η δοκιμή στον δρόμο μπορεί να ήταν μικρή αλλά ήταν περιεκτική, από την πρώτη αυτή λοιπόν ανάγνωση των δυνατοτήτων του νέου Xciting S 400, αποκομίσαμε πολύ καλές εντυπώσεις, η οδική συμπεριφορά είναι πολύ καλή, τα φρένα δυνατά και με καλή αίσθηση η ευχρηστία μέσα στην κίνηση εξαιρετική και η απόδοση του κινητήρα εντυπωσιακή, είδαμε εύκολα τα 140 χιλιόμετρα σε ελαφρά ανηφορική διαδρομή, το μόνο που θα θέλαμε ήταν ένα σύστημα TCS για τις βροχερές ημέρες σε διαδρομές μέσα στην Αθήνα.

 

Η δυνατότητες και γενικά η ποιότητα του Xciting S 400 πραγματικά μας εντυπωσίασαν και μας έκαναν να αναρωτηθούμε τι παραπάνω άραγε χρειάζεται κάποιος από ένα σκούτερ

 

Το συμπέρασμα από την σύντομη αυτή επαφή με το νέο Xciting S 400 ήταν ότι το ήδη καλό Xciting έγινε καλύτερο και με την βοήθεια του Noodoe πιο εύχρηστο και ευχάριστο.

 

Το Xciting S 400 είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα Deep Sea Blue Matt, Dim Black Matt & Cloud Gray Matt, η τελική τιμή (με Τ.Τ.) είναι στα 6.690€ και υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης.

 

Περισσότερα για το Kymco Xciting S 400 μαζί με τεχνικές λεπτομέρειες αλλά και την ανάλυση για τις δυνατότητες του Noodoe στο τεύχος 94 του MOTOGP WORLD που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στα μέσα Οκτωβρίου.

Επόμενο άρθρο »

Η Ducati εντυπωσιάζει στην EICMA 2018

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε BMW S1000RR στο Misano

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ