• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BMW M5: Πέντε λόγοι ευτυχίας!
Οδηγούμε το αυτοκίνητο ασφαλείας του MotoGP!
Τεστ-Μοντέλα 15/02/2019 - 13:05
Το κείμενο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό MOTOGP WORLD #94
 

Ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει μοναδικά στοιχεία κομψότητας με την άγρια ιπποδύναμη των 600 ίππων και τη φιλικότητα στην οδήγηση με την καθαρόαιμη οδηγική απόλαυση, μπορεί να σου δώσει τουλάχιστον 5 λόγους για να είσαι ένας ευτυχισμένος οδηγός!

 

Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφίες: Γιώργος Παπασταύρου

 

Η BMW M5 είναι το αυτοκίνητο ασφαλείας του MotoGP και πέρα από την εμπειρία της συνοδήγησης που είχαμε στη βρεγμένη πίστα της Αυστρίας, η εταιρία μέσω του Έλληνα στελέχους που βρίσκεται στο Σάλτσμπουργκ μας έδωσε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε στους δρόμους της Ιταλίας. Ο Νίκος Ταγκούλης μας έστειλε λοιπόν το σχετικό μήνυμα και η λευκή Μ5 μας περίμενε στο Μιλάνο, για μια αποστολή του περιοδικού που περιλάμβανε οδήγηση μέχρι το Σαν Μαρίνο, μετά στην Ταβούλια και επιστροφή στο Μιλάνο.

Η γοητευτική και φινετσάτη σιλουέτα της δεν προδίδει για τον αδαή ότι κάτω από το καπό υπάρχουν 600 ίπποι από έναν κινητήρα M V8. Η νέα γενιά της BMW M5 αποτελεί έκφραση αξεπέραστης κατασκευαστικής δεξιοτεχνίας και πρωτοποριακής οδηγικής ευφυΐας, λένε οι Γερμανοί και έχουν απόλυτο δίκιο αφού το φετινό μοντέλο είναι γεμάτο από υπερσύγχρονες τεχνολογίες που κάνουν την καθημερινότητα πιο ασφαλή και πιο άνετη, ειδικά με το σύστημα τετρακίνησης M xDrive που σε γεμίζει αυτοπεποίθηση, ενώ σου δίνει και τη δυνατότητα να επιλέξεις την κλασική πίσω κίνηση, χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα και να έχεις την καθαρόαιμη οδηγική απόλαυση M!

 

Βέβαια η BMW M5 και με το M xDrive παρουσιάζει οδική συμπεριφορά αυτοκινήτου με πίσω κίνηση – με βελτιωμένη πρόσφυση. Έτσι ακόμη και σε βροχή, σε συνδυασμό με το Ενεργό Διαφορικό M μας έδωσε τη σιγουριά που χρειάζεται για να απολαύσεις την εμπειρία των 600 ίππων και να μην φοβηθείς ούτε μια στιγμή ότι θα χάσεις τον έλεγχο!

Στην επιλογή της πλήρους πίσω κίνησης απολαύσαμε την απίστευτη δύναμη που ώθησε το αυτοκίνητο σε επιταχύνσεις της τάξεως των 3.4'' για τα πρώτα 100χλμ/ώρα και μόλις των 11'' περίπου για τα 200χλμ/ώρα, ενώ είδαμε 305 χλμ/ώρα τελικής ταχύτητας χωρίς καθόλου αίσθηση ανασφάλειας!

Στην επίτευξη τέτοιων επιδόσεων το εξαιρετικό κιβώτιο 8 σχέσεων M Steptronic με Drivelogic παίζει σημαντικό ρόλο, με πολλές επιλογές στον τρόπο αλλαγής ταχύτητας: από πολύ δυναμικές μέχρι άνετες για να κινηθούμε μέσα στην κίνηση της πόλης.

Το σπορ σύστημα εξάτμισης M βγάζει έναν υπέροχο ήχο ο οποίος μπορεί να γίνεται πιο διακριτικός, μέσα από εύκολες ρυθμίσεις, όταν κινείσαι ήσυχα στην πόλη.

Τα Φρένα M από ανθρακονήματα και κεραμικό υλικό και οι δαγκάνες φρένων σε χρυσό ματ χρώμα με λογότυπο M αποτελούν απαραίτητα στοιχεία ενός τέτοιου αυτοκινήτου και μας άφησαν άριστες εντυπώσεις.
Θετική εντύπωση μας έκανε και το σύστημα M Servotronic που προσαρμόζει τον βαθμό υποβοήθησης διεύθυνσης ανάλογα με την εκάστοτε ταχύτητα οδήγησης. Μας άφησε μια αίσθηση άμεσης και ακριβούς κατευθυντικότητας.

Το Ενεργό Διαφορικό M βελτιστοποιεί την πρόσφυση και την ευστάθεια κατά τις αλλαγές πορείας ή την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, με τη βοήθεια μιας ηλεκτρονικά ελεγχόμενης μονάδας που ελαχιστοποιεί τις διαφορές της ταχύτητας περιστροφής μεταξύ των πίσω τροχών.

Ο πρωτοποριακός λειτουργικός σχεδιασμός, ο πίνακας οργάνων πολλαπλών λειτουργιών και ειδικά το Head-Up Display έκλεψε τις εντυπώσεις, πέρα από τη γενικότερη αίσθηση οδηγικής ευτυχίας που μας άφησε η Μ5. Και όλα αυτά σε ένα πακέτο σχεδιασμού που μπορεί να χαρακτηριστεί διακριτικό, ενώ με το χαρακτηριστικό λογότυπο Μ προδίδει το ξεχωριστό της υπόθεσης και επιφέρει τον σεβασμό σε αυτούς που γνωρίζουν.

Τελικά σε όλα αυτά βρήκαμε περισσότερους από 5 λόγους για να μην δώσουμε ποτέ πίσω στα γραφεία του Μιλάνου την Μ5, όμως το μήνυμα του ΝΤ ήταν σαφές: καιρός να επιστρέψετε στην πραγματικότητα!

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας

Kύλινδροι/βαλβίδες 8/4

Kυβισμός σε ccm 4,395

Διαδρομή/διάμετρος σε mm 88,3/89,0

Ισχύς κινητήρα σε kW (hp) στις σ.α.λ. 441 (600)/5,860-6,000

Ροπή κινητήρα (Nm) στις σ.α.λ. 750/1,800-5,600

Σχέση συμπίεσης : 1 10.0

 

Βάρος κενό EU σε kg

1,93

 

Διαστάσεις ελαστικών μπροστά

275/40 ZR 19

Διαστάσεις ελαστικών πίσω

285/40 ZR 19

 

Επιδόσεις

 

Τελική ταχύτητα σε km/h

305

Επιτάχυνση 0-100 km/h σε δευτ.

3.4

Επόμενο άρθρο »

“Κέρδισε την καρδιά μου”

« Προηγούμενο άρθρο

Daytona T310 By ZONTES

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ