• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Στο Mugello για την Aprilia RSV4 1100 Factory
Η καλύτερη Aprilia παραγωγής
Τεστ-Μοντέλα 25/03/2019 - 17:32

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

 

Στη διάρκεια της εκδήλωσης Aprilia ALL STARS που έγινε στο Mugello, το εργοστάσιο του Νοάλε παρουσίασε σε επιλεγμένους δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο τη νέα ναυαρχίδα του, την Αprilia RSV4 1100 Factory. Το περιοδικό μας βρέθηκε αποκλειστικά για την Ελλάδα και σας μεταφέρει τα στοιχεία τηςελαφρύτερης, δυνατότερης και ταχύτερης RSV4 που έγινε ποτέ, όπως χαρακτηριστικά είπε ο Cristian Barelli που ανέλαβε να μας ξεναγήσει στα στοιχεία της νέας μοτοσυκλέτας. 

Από το 2009 και την πρώτη 4κύλινδρη του εργοστασίου ο στόχος ήταν ο Ταχύτερος Γύρος στην πίστα (Best lap track). Και οι προηγούμενες RSV4 κατάφεραν να τον πετύχουν. “Τώρα η νέα εποχή των σούπερσπορ μας αναγκάζει να φύγουμε από το αγωνιστικό και να πάμε σε ένα ξεχωριστό προϊόν”, συνέχισε ο Ιταλός. “Ένα premium product για τον τύπο που τα θέλει όλα: Την Αποκλειστικότητα (Exclusivity), την Τεχνολογία, την Απόδοση και το Design. Έτσι φτιάξαμε το καλύτερο Σουπερμπάικ που έγινε ποτέ!” κατέληξε στο αισιόδοξο σχόλιό του. 

Ο Piero Soatti ανέλαβε να μας εξηγήσει πως η ιπποδύναμη από τον χιλιάρη κινητήρα ανέβηκε κατά 16 ίππους τώρα με την προσθήκη 100 κυβικών και πήγε στα 1,100 και οι ίπποι στους 217. Για να γίνει αυτό η συμπίεση ανέβηκε στο 13.6:1, στο πιστόνι που έχει διάμετρο 81χιλ. Η ροπή των 122Nm στις 11,000 στροφές είναι ένα ακόμη εντυπωσιακό νούμερο. Το τελικό της Akrapovic είναι και αυτό ένα στοιχείο, που μαζί με την υπόλοιπη εξάτμιση βοήθησαν σε αυτήν την αυξημένη δύναμη. H Σλοβένικη εταιρία έχει φτιάξει και ολόσωμη εξάτμιση που θα δίνει 6 ίππους επιπλέον! 

Βέβαια τα χαρακτηριστικά του κινητήρα πρέπει να υποστηριχθούν και από ανάλογη γεωμετρία και έτσι οι Ιταλοί έκαναν ακόμη πιο γρήγορη την RSV4 με μικρότερο ίχνος, ενώ πίσω η ρύθμιση έγινε πιο σκληρή. Φυσικά βασισμένοι στο εκπληκτικό πλαίσιο που έχει αφήσει εποχή και συνεχίζει να εντυπωσιάζει. 

Επίσης έγινε και η σχετική δίαιτα και τώρα το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι στα 177 κιλά άδεια και στα 199 γεμάτη.

Για το φρενάρισμα η επιλογή της Brembo είναι η κλασική επιλογή για την Aprilia και έτσι μαζί σχεδίασαν μια νέα δαγκάνα καθώς και νέα τακάκια. “Οι ανταγωνιστές ανοίγουν τα καλάμια της ανάρτησης για να γίνεται καλύτερος αερισμός στις δαγκάνες”, λέει ο Soatti, “εμείς τα κρατήσαμε κοντά για περισσότερη ακρίβεια του μπροστινού και σχεδιάσαμε ένα αγωγό αέρα που στ'ελνει το φρέσκο αέρα στις δαγκάνα και οι δοκιές έδειξαν -20% θερμοκρασία της δαγκάνες!”

Φυσικα έγινε και αναφορά στα αεροδυναμικά βοηθήματα από κάρμπον που προέρχονται κατευθείαν από το MotoGP και προσφέρουν αρκετή κάθετη δύναμη στη μοτοσυκλέτα.

Εντυπωσιακά στοιχεία λοιπόν για ένα εντυπωσιακό design και φυσικά στη συνέχεια μπήκαμε στην πίστα για να οδηγήσουμε αυτήν την πανέμορφη μοτοσυκλέτα. Οι εντυπώσεις σε επόμενο άρθρο, καθώς περιμένουμε και τις φωτογραφίες κίνησης από το Mugello. 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Kymco Downtown 350i ABS

« Προηγούμενο άρθρο

Αποκάλυψη η MOTO GUZZI V85TT

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ