• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι εντυπώσεις μας από το Bridgestone Battlax S22
Το οδηγήσαμε στην Jerez, στην Ισπανία
Τεστ-Μοντέλα 04/04/2019 - 16:45

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Γιάννης Διατσίδης

Εξοπλισμός αναβάτη: κράνος SHOEI NXR, φόρμα & γάντια IXS, μπότες SIDI

 

1,2% ταχύτερο γυρολόγιο στο στεγνό και 5% ταχύτερο στο βρεγμένο!!!

Στην παρουσίαση του S22 αναφέρθηκε ότι το νέο ελαστικό είναι κατά 1,2 % ταχύτερο στο στεγνό και 5% στο βρεγμένο σε σχέση με το S21. Τι σημαίνει αυτό; Ότι εάν ένας μέσος αναβάτης «γυρνάει» στις Σέρρες 1.30.0 με το S21, μπορεί χωρίς να κάνει καμία βελτίωση στη μοτοσυκλέτα του, να κατέβει στο 1.28.9 φορώντας τα S22. Αντίστοιχα στο βρεγμένο εάν ο ίδιος έκανε 1.45.0 με τα S22 θα κατέβαινε 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα! 

Μπορεί στη Jerez να μην είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε και το S21, το οποίο παρεμπιπτόντως παραμένει στη γκάμα της Bridgestone, λογικά σε καλύτερη τιμή, αλλά είχαμε την τύχη (ή την ατυχία, όπως το δει κανείς) να μπούμε με βρεγμένη την πίστα στο πρώτο εικοσάλεπτο, η οποία άρχισε να στεγνώνει στο δεύτερο. Περιττό να σας πούμε ότι το να μπαίνεις το πρωί, με σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες, με τα τέρατα των 1000 κυβικών εκ., σε βρεγμένη πίστα, χωρίς αγωνιστικά «βρόχινα», δεν είναι αυτό που περιμένεις όταν σου λένε ότι θα έχεις την ευκαιρία να οδηγήσεις στη Jerez. Δεν ξέρω πως έγινε αυτό, αλλά από τον πρώτο γύρο χτίστηκε μία σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στον αναβάτη, τη μοτοσυκλέτα και την άσφαλτο, που μετέτρεψε τον υποτιθέμενο εφιάλτη σε ευχαρίστηση. Δεν ξέρω αν είναι αυτό το 5% που κάνει τη διαφορά, αλλά η πληροφόρηση που σου δίνουν τα λάστιχα είναι κορυφαία και το ίδιο ισχύει και στο στεγνό. Βγαίνεις από τα πιτς και από τις πρώτες στροφές νιώθεις ασφάλεια. Δεν είναι ότι μιλάμε για το κορυφαίο κράτημα, σούπερ χρόνους κλπ, αλλά ότι έχεις καλή αίσθηση, κάτι που σου επιτρέπει να φθάσεις εύκολα τα όρια αλλά το κυριότερο να περάσεις ευχάριστα το trackdayή τη βόλτα σου στο δρόμο. 

Πίσω στην εμπειρία μας στη Jerez, ο καιρός μας έκανε τη χάρη και τα επόμενα sessionέγιναν με άριστες συνθήκες, πλην από την υγρασία που κράτησε ανεξήγητα η 2η στροφή, σχεδόν όλη τη μέρα. Γύρο με το γύρο οι στροφές της Jerezέγιναν πιο οικείες, ενώ η προπόνηση στο PlayStation βοήθησε αρκετά στο να ξέρω καλά τη χάραξη της πίστας. 

Οι υπέροχες μοτοσυκλέτες που είχαμε στη διάθεσή μας, με 4 περιζήτητες BMWS1000RR να προσελκύουν όσους δεν μπόρεσαν να βρεθούν στο Estorilπριν από λίγες ημέρες (όπως ο δικός μας Δημήτρης Διατσίδης, εδώ τα κύρια σημεία της BMW S1000RR), έκαναν δύσκολη την επιλογή, αφού ήταν παρούσες σχεδόν όλες οι Hypersport της αγοράς και δεν ήξερες ποια να διαλέξεις. Γράφοντας πολλούς γύρους, (μα πάρα πολλούς - 6 εικοσάλεπτα) ανακαλύπτεις το πόσο ωραία ροή έχει η Jerez, με παρατεταμένες στροφές και όχι γωνίες που απαιτούν πολλά φρένα. Η νέα σύνθεση της γόμας του S22 με αύξηση του ποσοστού των λεπτών μορίων πυριτίου σε συνδυασμό με τη νέα χάραξη του πέλματος, ανεβάζουν την απόδοση τόσο με βρεγμένη όσο και με στεγνή άσφαλτο και ταυτόχρονα δίνουν ανάλαφρη αίσθηση της μοτοσυκλέτας που αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση και δεν κουράζει. 

Ο σκελετός έχει βελτιωθεί ώστε να αυξηθεί η σταθερότητα αλλά και το κράτημα ενώ στο εμπρός ελαστικό υπάρχουν δύο γόμες που χωρίζουν το πέλμα σε 3 τμήματα: πιο σκληρό στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια. Στο πίσω υπάρχουν 3 διαφορετικές γόμες που δημιουργούν 5 τμήματα με την ίδια λογική ώστε στο πολύ πλάγιασμα να υπάρχει ακόμη πιο μαλακή γόμα σε σχέση με το μεσαίο πλάγιασμα και με το κέντρο όπου χρειάζεται πιο σκληρή για να αντέχει τους 200+ ίππους των σημερινών Superbike.

Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες αλλά και εντυπώσεις από την παρουσίαση θα διαβάσουμε στο επόμενο MOTOGP WORLD.

 

Επόμενο άρθρο »

Video: Aprilia RSV4 1100 Factory @ Mugello

« Προηγούμενο άρθρο

Video με τα νέα Bridgestone Battlax S22

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα