• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας 2020, Qatar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι 5 καλύτερες της χρονιάς που έφυγε
Από τις μοτοσυκλέτες που οδηγήσαμε
Τεστ-Μοντέλα 01/01/2020 - 16:03

Το top5 έχει ως εξής:

  1. Aprilia RSV4 1100 Factory

  2. Yamaha R1

  3. BMW S1000RR

  4. Ducati Panigale V4S

  5. Aprilia Tuono 1100 Factory

1.Aprilia RSV4 1100 Factory

  1. Aprilia RSV4 1100 Factory

Για το #1 της κατάταξής μας, τι να πούμε; Μας εντυπωσίασε και στο Mugello όπου την πρωτοοδηγήσαμε αποκλειστικά για την Ελλάδα, αλλά και τις δύο φορές που βρεθήκαμε στις Σέρρες και μάλιστα γράψαμε 1'24.218 σε νορμάλ μορφή και με ελαστικά σλικ, που όμως έιχαν γράψει πάρα πολλούς γύρους. 

Αυτή η Aprilia με τα 100 παραπάνω κυβικά από τις μοτοσικλέτες που αγωνίζονται στα SBK έχει ...το κάτι παραπάνω. Ακριβώς αυτή η περίσσια ροπή και η δύναμη των +100 κυβικών, μαζί με τις αλλαγές που έχουν γίνει, την έχουν κάνει μια πολύ εύκολη μοτοσυκλέτα που μπορεί να βγάλει το χρόνο σχετικά άνετα. Άλλωστε η Aprilia RSV4 1100 Factory δεν απευθύνεται στον αγωνιζόμενο, αλλά στον οδηγό που θέλει να ευχαριστηθεί την οδήγηση στην πίστα στη διάρκεια ενός track day ή με τη συμμετοχή του στην μη “επαγγελματική” κατηγορία ΟΡΕΝ ώστε να γευτεί και την αγωνιστική εμπειρία. Και σε αυτά τα καταφέρνει παραπάνω από θαυμάσια!

1.Aprilia RSV4 1100 Factory

  1. Aprilia RSV4 1100 Factory

   2. Υamaha R1

Στο #2 η Yamaha R1 του 2020 που οδηγήσαμε προς το παρόν μόνο στην Χερέθ. Στο σχετικό άρθρο καταλήξαμε: “Ναι, θα θέλαμε μια R1M στο γκαράζ μας, με μια εξάτμιση Akrapovic που θα την έκανε ακόμη πιο ελαφριά και ακόμη πιο δυνατή και τα φρένα της Brembo από το GYTR, αλλά δεν θα είχαμε πρόβλημα να είχαμε μια “απλή” R1 που πιστεύουμε ότι είναι μια φοβερή βάση για να κτίσεις σιγά-σιγά ανάλογα με τις ανάγκες σου μια μοτοσυκλέτα με την οποία άνετα θα μπορούσε κάποιος να διεκδικεί βάθρα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ή αν δεν τον ενδιαφέρουν οι αγώνες να έχει ένα απόλυτο όπλο στα track day. Η εξέλιξη της τρίτης γενιάς της R1 από το 2015 και μετά, είναι πραγματικά επαναστατική και θα το δείξει στις πίστες όλου του κόσμου.”

  2. Υamaha R1

  

   3. BMW S1000RR 

Στο #3 η BMW S1000RR που οδηγήσαμε αρχικά στο Εστορίλ της Πορτογαλίας και έπειτα στη διάρκεια της αγωνιστικής χρονιάς του MotoGP, σε ακόμη 13 πίστες.

Ο Επικεφαλής της Τεχνολογίας της διπλής R είχε τονίσει χαρακτηριστικά στην στατική παρουσίαση στο Εστορίλ: “Αυτό που μας ζήτησαν ήταν να πάρουμε το προηγούμενο μοντέλο και να αυξήσουμε σημαντικά την απόδοσή του. Το μεταφράσαμε στους εξής στόχους: ένα δευτερόλεπτο στο γύρο ταχύτερο στην πίστα, πάνω από 10 κιλά ελαφρύτερο και πιο ευκολοδήγητο. Αυτοί οι στόχοι ήταν η βάση για κάθε απόφαση στην εξέλιξή του. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα που ξεπέρασε τους στόχους που είχαμε βάλει στους εαυτούς μας και θα γίνει και πάλι σημείο αναφοράς”.

Πράγματι ο εν σειρά 4κύλινδρος είναι 4 κιλά ελαφρύτερος από τον προηγούμενο, έχει επάνω του εφαρμογή τεχνολογίας που αποκτήθηκε από την εμπλοκή του Γερμανικού εργοστασίου με την Formula 1 και γενικά υπάρχει μια μεγάλη συνεργασία με το τμήμα “Μ” του αυτοκινήτου και στα υλικά και στην τεχνογνωσία.

Η οδήγησή της μας έκανε να γράψουμε: “Η οδηγική ευχαρίστηση αντίστοιχα ανέβηκε ψηλά και το μακρύ μεταξόνιο μαζί με τη νέα πιο εργονομική θέση, έδωσε την ευκολία που δεν σε κουράζει, ενώ συγχρόνως η μεγάλη δύναμη δεν σε φοβίζει. Τι άλλο να ζητήσεις από μια σουπερμπάικ μοτοσυκλέτα;”

   3. BMW S1000RR 

   4. Ducati Panigale V4S

Στο #4 της λίστας μας, μια γνώριμη από το 2018, η Ducati Panigale V4S, που παρά τα “γηρατειά” της παραμένει μια πολύ ευχάριστη μοτοσυκλέτα. Την οδηγήσαμε στην πίστα του Mugello και δεν μπορούμε να ξεχάσουμε αυτά που γράψαμε στο παρελθόν: “Η απόδοσή της είναι τέτοια που κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι μια γλυκιά ώθηση συνοδευόμενη με τον γλυκό V4 desmo ήχο, γεμίζουν τις αισθήσεις σου. Η ασφαλής συμπεριφορά ακόμη και όταν αρχίζεις να την πιέζεις, διώχνει το άγχος και το χαμόγελο μέσα από το κράνος είναι δεδομένο. Η απόδοσή της είναι πλήρως ρυθμίσιμη και ο καθένας θα τη φέρει στα μέτρα του.

Η V4S είναι σε όλους τους τομείς κορυφαία, με τεχνολογία κυριολεκτικά κατευθείαν από τα MotoGP. Και το μυστικό της επιτυχίας της είναι ότι προσφέρεται σε “user friendly” έκδοση. Πηγαίνεις στην πίστα μόνος σου, χωρίς μηχανικό, αν δεν θέλεις να τα έχεις όλα έτοιμα. Βάζεις βενζίνη, κουβέρτες και απλώς πατάς κουμπάκια όταν θέλεις να αλλάξεις κάτι. Γίνεται!!!”

 4. Ducati Panigale V4S

   5. Aprilia Tuono V41100 Factory

Στο #5 για τη χρονιά που πέρασε μπαίνει δίκαια η Aprilia Tuono V41100 Factory, μια μοτοσυκλέτα με την οποία πήγαμε στις Σέρρες, αλλά και σε ταξιδιωτικό άρθρο που βρίσκεται στο τρέχον τεύχος #105 του περιοδικού MOTOGP WORLD μπορεί να δει κανείς την απαράμιλλη εικόνα της.

Γράψαμε: “Συνολικά η νέα Tuono είναι μια ευχάριστη μοτοσυκλέτα στην πίστα, που μπορεί να είναι πολύ αποδοτική, χωρίς να κουράσει τον αναβάτη της και μάλιστα για τον λιγότερο έμπειρο είναι ευκολότερο να πάει γρήγορα μαζί της, παρά με μια καθαρόαιμη supersport. Φυσικά το ακόμη μεγαλύτερο πλεονέκτημά της είναι ότι μπορεί να κινηθεί στην πόλη και τις διαδρομές εκτός αυτής, με πολύ μεγαλύτερη άνεση από ότι οι μοτοσυκλέτες που είναι σχεδιασμένες κυρίως για χρήση στην πίστα!

Η Aprilia Tuono V41100 Factory είναι μια μοτοσυκλέτα που όλοι εδώ στο περιοδικό θα θέλαμε να είχαμε στο γκαράζ μας!”

   5. Aprilia Tuono V41100 Factory

 

 

Επόμενο άρθρο »

Ταξιδιωτικό με Moto Guzzi V85 TT

« Προηγούμενο άρθρο

DRE Racetrack Academy: Γηράσκω αεί διδασκόμενος

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ GP ΤΗΣ VALENCIA
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ