• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε Suzuki V-Strom 1050 XT
Φωτογραφικό αφιέρωμα
Τεστ-Μοντέλα 17/03/2020 - 14:24

Φωτογραφία: Βασίλης Κωστάκος, Studio B42

Εξοπλισμός αναβάτη: κράνος SHOEI GT-Air II, μπουφάν, παντελόνι, γάντια IXS, μπότες SIDI

 

Η Suzuki έφερε και πάλι στο προσκήνιο την V-Strom 1050, την μοτοσυκλέτα με την οποία θέλει να κυριαρχήσει στον τομέα του ταξιδιού περιπέτειας, αλλά και της καθημερινής μετακίνησης. Με τον 90 μοιρών V-twin κινητήρα να είναι αναβαθμισμένος και να φθάνει σε ζηλευτό επίπεδο τελειότητας και χάρις στα ηλεκτρονικά συστήματα (Suzuki Intelligent Ride System), η μεγάλη sports adventure tourer αναζητά τον τίτλο: “The Master of Adventure.” 

Τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει και να προβάλει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα είναι δανεισμένα από την θρυλική Suzuki DR-Z που έτρεχε στις ερήμους και την off - road DR-BIG. Το χαρακτηριστικό “ράμφος” της άλλωστε αντιγράφτηκε από Γερμανούς και Ιταλούς σε αντίστοιχα μοντέλα. 

Στον τομέα του κινητήρα οι αναβαθμίσεις δίνουν 106hp @ 8,500σ.α.λ. και ροπή 100Nm ή 10.2kgm @6000σ.α.λ., νούμερα ικανοποιητικά. Όμως αυτό που ξεχωρίζει είναι η απίστευτα καλή λειτουργία του μοτέρ, συνεπικουρούμενη από το Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S), που περιλαμβάνει και Motion Track Brake System και Hill Hold Control System και Slope Dependent Control System και Load Dependent Control System, αλλά και Cruise Control System στην έκδοση ΧΤ. 

Πέρα από το Motion Track Brake System που επιτρέπει στο ABS να λειτουργεί και όταν η μοτοσυκλέτα είναι υπό κλίση, η δύναμη, η αποτελεσματικότητα και η αίσθηση των φρένων μας εντυπωσίασε.

Το traction control επίσης λειτουργεί εξαιρετικά και στη θέση 1, με τη μικρότερη επέμβαση, σε αφήνει να “παίξεις” με ευχάριστες πλαγιολισθήσεις, όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες. 

Το πλαίσιο αλουμινίου και οι καλές αναρτήσεις επίσης κάνουν το σύνολο να κινείται άνετα σε κάθε περίπτωση, ενώ η θέση οδήγησης βοηθάει στο να κρύβει τα αρκετά κιλά που φθάνουν τα 247 στην πλούσια έκδοση ΧΤ.

Σε γενικές γραμμές αποτελεί μια καλή περίπτωση στην κατηγορία, με την τιμή της απλής στα 12,795€ και της ΧΤ στα 14,595€.

Επόμενο άρθρο »

Yamaha R1 MRG: Δυναμικά φιλική

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε BMW C 400 GT

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ