• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Θα έχει προνόμια η Honda το 2021;
Αν συνεχιστεί η καταστροφική σεζόν για το εργοστάσιο;
Νέα 01/09/2020 - 14:59

Για πρώτη φορά από το 1982 και μετά, κανείς οδηγός της Honda δεν έχει καταφέρει να πάρει βάθρο μετά το πέρας των πρώτων πέντε Αγώνων της σεζόν.

 

Αυτή τη στιγμή, με 9 GP να απομένουν για το τέλος, η καλύτερη Honda στη βαθμολογία είναι ο Takaaki Nakagami με 46 βαθμούς (6ος).

 

Το θέμα είναι ότι μετά τα νέα ότι ο Marc Marquez ενδεχομένως να χάσει και όλη τη σεζόν φέτο, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο η Honda να μην πάρει κάποιο βάθρο φέτος!

 

Αυτό, υπό κανονικές συνθήκες, θα σήμαινε ότι το Γιαπωνέζικο εργοστάσιο θα δικαιούνταν να έχει προνόμια για το 2021!

 

Αυτά τα προνόμια υιοθετήθηκαν για πρώτη φορά το 2014 και ισχύουν για καινούργιους Κατασκευαστές στο Πρωτάθλημα ή για εκείνους που δεν συγκεντρώνουν 6β προνομίων μέσα στη σεζόν.

 

Αυτοί οι έξι βαθμοί δίνονται ως εξής: τρεις για νίκη, δυο για 2η θέση και ένας βαθμός για 3η θέση. Τα αποτελέσματα δίνουν βαθμούς προνομίων είτε σε στεγνό, είτε σε βρεγμένο Αγώνα.

 

Επομένως ακόμα και 3-4 τρίτες θέσεις να πάρει φέτος η Honda, κανονικά θα δικαιούνταν – μαζί με την Aprilia κατά πάσα πιθανότητα – τα προνόμια για το 2021.

 

Τα προνόμια αυτά περιλαμβάνουν 9 κινητήρες (αντί για 7) μέσα στη σεζόν, απεριόριστες δοκιμές ακόμα και με τους εργοστασιακούς οδηγούς, 6 (αντί για 3) έκτακτες συμμετοχές και δυνατότητα εξέλιξης του φέρινγκ με τα αεροδυναμικά φτεράκια.

 

Το πιο σημαντικό, ωστόσο, από όλα τα πλεονεκτήματα αυτά, είναι το γεγονός ότι ένα εργοστάσιο με προνόμια θα μπορεί να εξελίσσει κανονικά το μοτέρ του μέσα στη χρονιά!

 

Δεν θα ισχύει για το συγκεκριμένο εργοστάσιο το πάγωμα της εξέλιξης του κινητήρα.

 

Υπό κανονικές συνθήκες, λοιπόν, η Honda – για πρώτη φορά – θα δικαιούνταν αυτών των παραχωρήσεων από τη νέα χρονιά.

 

Ωστόσο, επειδή η φετινή χρονιά δεν θα είναι κανονική αλλά μειωμένης διάρκειας, έχουν γίνει ορισμένες αλλαγές στους κανονισμούς και ειδικά στο θέμα των προνομίων.

 

Έτσι, μόνο για φέτος, τα εργοστάσια θα δύνανται να χάνουν τα προνόμιά τους για το 2021 (όπως θα γίνει με την KTM), όμως δεν θα μπορούν να τα κερδίσουν!

 

Άρα η Honda θα συνεχίσει να μην έχει προνόμια τη νέα χρονιά, όπως δεν έχει φέτος, ενώ η Aprilia για παράδειγμα θα συνεχίσει να έχει, όπως έχει και φέτος.

 

Πάντα με την προϋπόθεση ότι κανένα από τα δυο αυτά εργοστάσια δεν θα καταφέρει να πάρει 6 βαθμούς προνομίων στους εναπομείναντες 9 Αγώνες.

Επόμενο άρθρο »

Quartaro vs Lorenzo

« Προηγούμενο άρθρο

Pernat: Στην Ducati δεν υπάρχει χώρος για τον Lorenzo!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ