• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα BMW M 1000 RR
Tο πρώτο μοντέλο M από την BMW Motorrad
Νέα Αγοράς 08/10/2020 - 14:58

Νέα BMW M 1000 RR

 

Με απόδοση κινητήρα 212 HP (156 kW), βάρος κατά DIN μόνο 192 kg, αναρτήσεις και αεροδυναμική σχεδιασμένες για μέγιστη απόδοση στους αγώνες, η νέα M RR ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της κορυφαίας κατηγορίας των Superbikes.

 

Η BMW Motorrad παρουσίασε, ήδη από τα τέλη του 2018, την σειρά ειδικού εξοπλισμού M και για μοτοσυκλέτες.

Με τη νέα BMW M 1000 RR, το πρώτο μοντέλο M από την BMW Motorrad με βάση την S 1000 RR, γιορτάζει τώρα την παγκόσμια πρεμιέρα της 1ης μοτοσυκλέτας M.

Η BMW Motorrad ακολουθεί τη φιλοσοφία του παγκοσμίως γνωστού από τα αυτοκίνητα BMW πρόσημου M.

Το σήμα M αντιπροσωπεύει παγκοσμίως την επιτυχία στους αγώνες αυτοκινήτων, τη γοητεία των μοντέλων BMW υψηλής απόδοσης και απευθύνεται σε πελάτες με ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις σχετικά με την απόδοση, την αποκλειστικότητα και την ατομικότητα.

 

Κινητήρας

Η νέα M RR χρησιμοποιεί έναν υγρόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα εν σειρά κινητήρα, που βασίζεται σε αυτόν της RR, με τεχνολογία BMW ShiftCam για μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων και έχει δεχθεί αλλαγές που τονίζουν τον σπορ - αγωνιστικο χαρακτήρα της απόδοσης.

Τώρα αποδίδει 212 HP (156 kW) στις 14.500 σ.α.λ. και ροπή 113 Nm 11.000 σ.α.λ.

Εκτός από το όριο περιστροφής που ανέβηκε στις 15.100 σ.α.λ., ο κινητήρας M RR έχει εκτεταμένες τεχνικές βελτιώσεις όπως, νέα σφυρήλατα έμβολα της Mahle με 2 ελατήρια, ανάλογα προσαρμοσμένους θαλάμους καύσης, συμπίεση αυξημένη στο 13,5/1, μακρύτερες και ελαφρύτερες μπιέλες τιτανίου της Pankl, λεπτότερα και ελαφρύτερα κοκοράκια και γυαλισμένους αυλούς εισαγωγής με νέα γεωμετρία.

Το νέο ελαφρύτερο σύστημα εξάτμισης είναι επίσης κατασκευασμένο από τιτάνιο.

Ο νέος κινητήρας M RR είναι πιο ισχυρός, από αυτόν της RR, από 6.000 σ.α.λ. έως 15.100 σ.α.λ., μια περιοχή στροφών που είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στην αγωνιστική οδήγηση σε πίστα.

 

Αεροδυναμική

Η αεροδυναμική ήταν ένα από το κύρια στοιχεία των προδιαγραφών για την ανάπτυξη της M RR.

Εκτός από την, απολύτως απαραίτητη για τη νίκη στους αγώνες, μεγάλη τελική ταχύτητα υπήρχε και άλλος ένας στόχος στις τεχνικές προδιαγραφές της M RR: να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή επαφή των τροχών με το δρόμο - ειδικά στην επιτάχυνση.

Τα πτερύγια από ανθρακονήματα στο μπροστινό μέρος του φέρινγκ της M, που αναπτύχθηκαν στην πίστα και στην αεροδυναμική σήραγγα της BMW, παράγουν αεροδυναμική δύναμη προς το έδαφος.

Φορτίζοντας το μπροστινό τροχό και μειώνοντας την τάση για ανύψωση (σούζα) οπότε το traction control επεμβαίνει λιγότερο.

Αυτό σημαίνει ότι περισσότερη δύναμη μετατρέπεται σε επιτάχυνση και καλύτερους χρόνους γύρου.

Η επίδραση των πτερυγίων είναι επίσης αισθητή στις στροφές και στα φρένα κάτι που επιτρέπει ισχυρότερο φρενάρισμα και αυξημένη σταθερότητα στις στροφές με αποτέλεσμα ακόμα καλύτερους χρόνους.

 

Πλαίσιο

Το πλαίσιο της M βασίζεται σε αυτό της RR με το κεντρικό τμήμα από αλουμίνιο.

Το μπροστινό USD (πιρούνι) έχει διαφορετικές ρυθμίσεις όπως και η πίσω Full Floater Pro ανάρτηση που έχει νέο μπλε ελατήριο.

Ο πρωταρχικός στόχος του νέου σχεδιασμού ήταν η επίτευξη των καλύτερων δυνατών χρόνων στην πίστα χωρίς να χαθεί η ευκολία και ευχρηστία χρήσης στους “στριφτερούς” επαρχιακούς δρόμους.

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη βελτιστοποίηση της οδηγικής συμπεριφοράς, στη συμπεριφορά στο φρεναρίσμα, καθώς και στην καλύτερη δυνατή αίσθηση του αναβάτη.

Τα φρένα της νέας M RR, αναπτύχθηκαν από την εμπειρία με τα αγωνιστικά φρένα των BMW Motorrad στο WorldSBK και προσφέρουν πού καλό έλεγχο και αντοχή στα παρατεταμένα φρεναρίσματα, επίσης οι τροχοί της M είναι από ανθρακονήματα.

 

Εξοπλισμός

Ο TFT πίνακας οργάνων έχει τον ίδιο βασικό σχεδιασμό με της RR.

Σαν προαιρετικός εξοπλισμός Μ υπάρχει ο κωδικός ενεργοποίησης για την έξτρα λειτουργία M GPS και M GPS data logger για καταγραφή δεδομένων γυρολόγιου.

 

Εμφάνιση

Η νέα M RR δίνει επίσης έμφαση και στην εμφάνιση, βαμμένη σε ανοιχτό λευκό χρώμα / M Sport με πινελιές σε ανοιχτό μπλε, σκούρο μπλε και κόκκινο. Τα καπάκια του κινητήρα είναι βαμμένα σε γκρι γρανίτη και η τάπα του ρεζερβουάρ σε μαύρο χρώμα.

 

Αγωνιστικό πακέτο Μ

Για όσους θέλουν κάτι περισσότερο από τη νέα M RR υπάρχει και αγωνιστικό πακέτο M που εκτός από το λογισμικό ενεργοποίησης του M GPS laptrigger περιλαμβάνει: εξαρτήματα από ανθρακονήμα και billet, ελαφρύτερο κατά 220 γραμμάρια ψαλίδι, τη νέα μειωμένης τριβής αλυσίδα M Endurance με επίστρωση DLC που καταργεί την ανάγκη λίπανσης και τεντώματος όπως επίσης και ένα κάλυμμα σέλας (ουρά) για τη θέση συνεπιβάτη.

 

Τα δυνατά σημεία της νέας BMW M 1000 RR είναι:

• Τετρακύλινδρος κινητήρας M RR με μεγαλύτερη δύναμη, περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές και αυξημένο όριο περιστροφής κατά 500 σ.α.λ.

• Απόδοση 212 HP (156 kW) στις 14 500 rpm, 5.4 HP περισσότερους από ότι η RR, και ροπή 113 Nm στις 11 000 rpm.

• Μονόδρομος συμπλέκτης.

• Νέο, ελαφρύτερο κατά 3.6 kg σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο.

• Πτερύγια (φτεράκια) Μ και ψηλότερη ζελατίνα.

• Shift Assistant Pro για αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη.

• Launch Control για άψογες εκκινήσεις και Pit-Lane-Limiter.

Επόμενο άρθρο »

ΣΤΑ PAPASTAVROU SHOPS TO ΜΠΟΥΦΑΝ INDOMITA D-DRY XT ΤΗΣ DAINESE

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα Ducati Multistrada V4 2021

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα