• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Taka: Είμαι σαν ένα μικρό παιδί!
Το διασκεδάζω και πάλι σε κάθε γύρο
Νέα 23/10/2020 - 21:41

Το Σ/Κ στην Aragon 2 έχει ξεκινήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον Takaaki Nakagami!

 

Ο Ιάπωνας πριν από μερικές ώρες ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του με την Honda και σήμερα ήταν ο ταχύτερος στην Ισπανική πίστα.

 

Ο πιο σταθερός οδηγός της μεγάλης κατηγορίας, ο μόνος που έχει πάρει βαθμούς σε όλους τους Αγώνες μέχρι τώρα, αλλά και ένας από τους διεκδικητές του Τίτλου!

 

Ναι, διότι η βαθμολογία «λέει» πως ο Nakagami έχει 92 βαθμούς, δηλαδή υπολείπεται 29 βαθμών από τον πρώτο Joan Mir!

 

«Πλέον, μετά την ανακοίνωση, δεν έχω άγχος. Νοιώθω πάλι σαν μικρό παιδί και το διασκεδάζω στη μοτοσυκλέτα», έλεγε ο Taka, στόχος του οποίου είναι το πρώτο του βάθρο στην κατηγορία.

 

«Είναι ώρα να βάλω ως στόχο το πρώτο μου βάθρο. Είναι κάτι που ακόμα δεν έχω καταφέρει».

 

Σήμερα είδαμε 4 μοτοσυκλέτες της Honda στις 11 πρώτες θέσεις, κάτι που δεν βλέπαμε φέτος, ειδικά με την απουσία του Marc Marquez.

 

«Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό. Ξεκίνησα με το set-up που είχα και το περασμένο Σ/Κ. Δούλεψα με το μεσαίο πίσω και είχα καλό ρυθμό και με το μαλακό».

 

«Είμαστε στο σωστό δρόμο, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε στον ένα γύρο με τα ηλεκτρονικά. Είναι αρκετοί οι αντίπαλοί μας που μπορούν να είναι γρήγοροι στις ΚΑΤ».

 

Στη συνέχεια επισήμανε ότι κοίταξε την τηλεμετρία του Alex Marquez από τον προηγούμενο Αγώνα.

 

«Έχει μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στις στροφές και αυτό προέρχεται από το στυλ του. Ίσως στον ένα γύρο είμαι σε θέση να τον αντιγράψω».

 

«Για τον Αγώνα όμως έχω τις αμφιβολίες μου γιατί θα φθείρει αρκετά τα ελαστικά. Πρέπει να βρω το δικό μου δρόμο, αφού έχω διαφορετική μοτοσυκλέτα και ρυθμίσεις».

 

Η μοτοσυκλέτα του, που δεν είναι εργοστασιακή αλλά ένα υβρίδιο περσινής και φετινής, δεν έχει δεχτεί κάποια σημαντική αναβάθμιση πέρα από το αμορτισέρ της Öhlins.

 

«Είναι ακριβώς ίδια, πέρα από την ανάρτηση. Απλά την έχω καταλάβει, έχω προσαρμοστεί σ’ αυτή και έχω αλλάξει το στυλ μου. Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό».

 

Με την αναβάθμιση αυτή στις αναρτήσεις, τον ρώτησαν αν η Honda έχει γίνει πιο εύκολη στην οδήγησή της.

 

«Είναι αλήθεια ότι δεν είναι εύκολη μοτοσυκλέτα, αλλά αν την πιέσεις στο μάξιμουμ έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες. Όπως λέει και ο Alex, πρέπει να δώσεις το 100% σε κάθε τομέα. Αν χαλαρώσεις είναι εύκολο να πέσεις ή να είσαι αργός».

 

«Δεν είναι εύκολο να διατηρήσεις τέτοια συγκέντρωση επί 40 λεπτά, αλλά πλέον το διασκεδάζω πάνω της».

Επόμενο άρθρο »

Η Michelin εξηγεί τι έγινε με το ελαστικό του Quartararo

« Προηγούμενο άρθρο

Aragon 2 Moto2: ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα