• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SYM MAXSYM TL
Η σφήνα της αγοράς!
Τεστ-Μοντέλα 01/11/2020 - 22:00

 

Η SYM εντυπωσιάζει και πάλι με μια κίνηση που πέρα από εμπορική επιτυχία, είναι και μια ευχάριστη υπόθεση οδηγικής συμπεριφοράς και κίνησης στην πόλη και έξω από αυτήν. Το MAXSYM TL έχει όλα τα φόντα για πρωταγωνιστεί.

 

Κείμενο: Μπάμπης Κελάφης

Φωτογραφία: Studio B42

 

H SYM παρουσίασε πριν 3 χρόνια το project, τότε, του SYM MAXSYM TL που έδειχνε να είναι η σπορ έκδοση του MAXSYM 600 και θα έβγαινε στην αγορά για να διεκδικήσει μερίδιο από την κατηγορία των maxi scooter. Μια κατηγορία που δημιούργησε η Yamaha με την παρουσίαση του T-MAX το 2000 (στην παραγωγή από το 2001), που ήταν εξοπλισμένο με έναν δικύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα σταθερά βιδωμένο στο πλαίσιο και με τελική μετάδοση με αλυσίδα (από το 2008 με ιμάντα), όλα αρκετά διαφορετικά από αυτά που είχαμε συνηθίσει στα σκούτερ μέχρι τότε. 

Το MAXSYM TL είναι ουσιαστικά το πρώτο sport maxi scooter της SYM και το πρώτο δικύλινδρο sport maxi scooter στην ιστορία της εταιρίας. Tο MAXSYM 600 είναι μονοκύλινδρο. 

H καθυστέρηση της έναρξης παραγωγής σίγουρα έδωσε το περιθώριο στην SYM να εκτιμήσει την αντίδραση της αγοράς απέναντι στο πολύ καλό και πλούσια εξοπλισμένο, άλλα με σχετικά μικρή διαφορά τιμής AK550 της Kymco που προσπάθησε να αμφισβητήσει την εμπορική κυριαρχία του T-MAX της Yamaha. Προφανώς η SYM εκτιμώντας τα δεδομένα αποφάσισε ότι ήταν προτιμότερο να δημιουργήσει ένα scooter που τιμολογιακά θα τοποθετείτο ανάμεσα στα κορυφαία δικύλινδρα 530–600 κ.εκ sport maxi scooter με τιμές πάνω ή οριακά κάτω από τα 10,000€ και τις χαμηλότερων επιδόσεων μονοκύλινδρες εκδόσεις στα 350-400 κ.εκ. με τιμές γύρω στα 7,000€.

Από τη στιγμή που ο κινητήρας και η μετάδοση - τα ακριβότερα σε ότι αφορά το κόστος εξέλιξης και κατασκευής κομμάτια - ήταν ήδη έτοιμα, η επιλογή για τη συγκράτηση του κόστους έπεφτε στα περιφερειακά εξαρτήματα, φρένα – τροχοί - αναρτήσεις και στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό. 

Το MAXSYM TL είναι ένα sport maxi scooter που σε ότι αφορά τις επιδόσεις ξεκάθαρα υπερτερεί απέναντι στις μονοκύλινδρες εκδόσεις του ανταγωνισμού και δεν δείχνει να υστερεί πολύ απέναντι στα κορυφαία δικύλινδρα sport maxi scooter. 

Η απόδοση των “ανώνυμων” (ή στην περίπτωση των ελαστικών της Maxis λιγότερο επώνυμων), περιφερειακών εξαρτημάτων, φρένα τροχοί αναρτήσεις, επίσης δεν δείχνει να υστερεί, πάντα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Σίγουρα δεν θα λέγαμε όχι σε ορισμένες ευκολίες που προσφέρουν οι πλούσιες εκδόσεις των άλλων κατασκευαστών και σίγουρα στις δύσκολες οδικές συνθήκες η ύπαρξη αντι σπιν μπορεί να είναι σωτήρια, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν λίγο καιρό ούτε οι χιλιάρες των 170 ίππων είχαν TC. 

Το πόσο και πώς αυτές οι επιλογές επηρεάζουν την οδηγική συμπεριφορά του MAXSYM TL το απαντάει το τεστ στο δρόμο που θα διαβάσετε παρακάτω, άλλα το πόσο η εμπορική πορεία του μοντέλου θα είναι επιτυχημένη θα το απαντήσει η αγορά. 

Πάντως από ότι μάθαμε όλα τα MAXSYM TL της πρώτης παρτίδας κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους και σχεδόν όλα τα τεμάχια της δεύτερης παρτίδας έχουν ήδη προπουληθεί, χάρη και στην εκπληκτική τιμή λανσαρίσματος.

Αρχικά να πούμε για τη σχεδίαση του MAXSYM TL που είναι συμπαγής και επιθετική. Βασισμένη στη σύγχρονη αρχιτεκτονική μιας supersport μοτοσυκλέτας, οι σχεδιαστές ολοκλήρωσαν την ιδέα στενεύοντας το μεσαίο τμήμα και ανασήκωσαν το πίσω τμήμα, αναδεικνύοντας τον sport χαρακτήρα του. Η εξάτμιση ακολουθεί τη σχεδίαση της ουράς, όντας ανασηκωμένη, καταλήγοντας μέσω ενός σιγαστήρα σε διπλή απόληξη. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν την σχεδίασή του, είναι τα σύγχρονα φουτουριστικά φώτα LED. 

Στο μοτέρ τώρα, ο δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, DOHC κινητήρας με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη, έχει μέγιστη απόδοση 41 ίππους στις 6,750 σ.α.λ. Η ανώτερης ποιότητας λειτουργία του κινητήρα, χαρίζει καλές επιδόσεις που συνδυάζονται με οικονομική κατανάλωση καυσίμου (4,2 λίτρα/100 χλμ.). Η άνεση στον αναβάτη εξασφαλίζεται και από την απουσία κραδασμών, χάρη στη λειτουργία μιας τρίτη μπιέλας με ένα έμβολο στο άκρο της, να παλινδρομεί σε αντίθετη φορά, από τα έμβολα των δύο κανονικών κυλίνδρων που παράγουν την ισχύ.

Η υποδειγματική λειτουργία του συστήματος αναρτήσεων γίνεται από το Upside Down πιρούνι 41mm, που “δένει” στο λαιμό του πλαισίου με διπλές πλάκες και δημιουργεί επιπλέον ακαμψία στο σύνολο. Το μακρύ ψαλίδι αλουμινίου που πάνω του εδράζει η πίσω ανάρτηση αερίου-λαδιού με μοχλικό σύστημα και δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω της προφόρτισης, συμπληρώνουν την καλή εικόνα.

Οι πεντάκτινοι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από ανθεκτικό ελαφρύ αλουμίνιο που μειώνει το βάρους τους έως 37%, ενώ η MAXXIS σχεδίασε αποκλειστικά για τις ανάγκες του MAXSYM TL το ελαστικό Supermaxx S3.

Το σύστημα πέδησης διαθέτει ABS από την CONTINENTAL. Με 2 κυματιστά δισκόφρενα διαστάσεων 275mm, με διπλές ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων, μπροστά και ένα κυματιστό 275mm πίσω, εξασφαλίζει απόλυτη απόδοση κατά την πέδηση. Επιπλέον οι μανέτες φρένων είναι ρυθμιζόμενες 4 θέσεων

Το άνοιγμα της σέλας γίνεται με υδραυλικό τρόπο από button δίπλα στην κλειδαριά. Ο αποθηκευτικός χώρος που κρύβεται κάτω από τη σέλα, θα φιλοξενήσει 1 full face κράνος ή 2 τύπου Jet. Στο εσωτερικό τμήμα της ποδιάς, υπάρχουν επιπλέον δύο κλειστοί αποθηκευτικοί χώροι με τον έναν από αυτούς να διαθέτει παροχή φόρτισης USB QC 2.0.

Η στάθμευση του οχήματος γίνεται πολύ εύκολα, χάρη στην ειδική σχεδίαση του κεντρικού stand, ενώ με τη χρήση του πλαϊνού stand, ενεργοποιείται αυτόματα και το χειρόφρενο.

Και όλα αυτά λειτουργούν πολύ καλά στην καθημερινή μετακίνηση και κάνουν τη ζωή σου εύκολη και με τις επιδόσεις να είναι αξιοπερπέστατες – χωρίς να είναι εκρηκτικές – μπορείς να φτάσεις σβέλτα και άνετα στον προορισμό σου.

Σε μικρές εξορμήσεις που κάναμε εκτός πόλης, η προστασία από τον αέρα είναι ικανοποιητική, η θέση οδήγησης βολική και η λειτουργία του κινητήρα δίνει επιπλέον αίσθημα άνεσης.

Όταν χρειάστηκε να πιέσουμε σε στροφές για να δούμε και τη σπορ πλευρά του, η ανταπόκριση ήταν θετική και παρά το σχετικά μαλακό πίσω αμορτισέρ η οδική συμπεριφορά ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.

Μπορούμε να πούμε λοιπόν ότι το MAXSYM TL είναι μια ακόμη πετυχημένη συνταγή της SYM που δείχνει να ξέρει να βρίσκει τις τρύπες της αγοράς και να πλασάρεται καλά εκεί, πάντα με τις έξυπνες κινήσεις από την πλευρά της αντιπροσωπείας.

 

Ανταγωνισμός

BMW C 650 Sport (60 ίπποι) από 12,350€. 

Yamaha T-MAX 560 (47.5 ίπποι) 12,200€

Yamaha Τ-ΜΑΧ 530 SX 2019 (45.9 ίπποι) 10,990€ 

Kymco AK 550 Noodoe (53.5 ίπποι) 9,595€ 

SYM MAXSYM TL (41 ίπποι) τιμή προσφοράς 6,900€

Yamaha Χ-ΜΑΧ 400 (33.3 ίπποι) 7,300€ – (Tech Max & Iron Max) 7,690€ 

Suzuki Burgman 400 (30.5 ίπποι) 7,495€

Kymco Χciting S 400 Νοodoe (36 ίπποι) 6,735 ευρώ.

BMW C 400 X (350cc 34hp) 6,990

 

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά 

Σύγχρονα φουτουριστικά φώτα LED

Μπροστά ο τετραπλός LED προβολέας συνδυάζεται με τα LED φώτα θέσης δημιουργώντας μία εντυπωσιακή αιχμηρή όψη.

LED 3D Optical Film

Το πίσω φωτιστικό σώμα LED, χάρη σε μία ειδική μεμβράνη, δημιουργεί μία χαρακτηριστική 3D εικόνα φλόγας με την έντασή της να αυξάνει κατά την πέδηση.

Πολυλειτουργικός Πίνακας Ελέγχου

Κεντρική έγχρωμη TFT LCD οθόνη 4.5” με αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας και 3 εξατομικευμένα θεματικά interfaces. Κάθε interface προσφέρει 5 διαφορετικές οθόνες που εστιάζουν στις ανάγκες πληροφόρησης του αναβάτη.

Στο δεξί τμήμα υπάρχει έγχρωμη οθόνη με ενδείξεις τάσης μπαταρίας, ρολόι, θερμοκρασίας περιβάλλοντος, στάθμης βενζίνης, μερικό και ολικό χιλιομετρητή.

Στο αριστερό τμήμα βρίσκονται όλες οι απαραίτητες λυχνίες ειδοποίησης.

Κατανομή βάρους 50:50 με άρτια οδηγική συμπεριφορά

Με σταθερή στήριξη του κινητήρα, στο κέντρο του πλαισίου του οχήματος, επιτυγχάνεται άριστη κατανομή βάρους 50-50 εμπρός-πίσω και ακαμψία πλαισίου.

Ισχυρός δικύλινδρος κινητήρας

Ο δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, DOHC κινητήρας με υγρό συμπλέκτη, έχει μέγιστη απόδοση 41 ίππους στις 6.750 σ.α.λ.

Ένα έμβολο αδράνειας αποσβένει τους κραδασμούς για βελούδινη λειτουργία του κινητήρα.

Η ανώτερης ποιότητας λειτουργία του, οδηγεί σε επιδόσεις που υπερτερούν αυτές των μονοκύλινδων scooters των 400 κ.εκ.

Διπλή απόληξη – Εκπληκτικός ήχος

Η εξάτμιση ακολουθεί τη σχεδίαση της ουράς, όντας ανασηκωμένη, καταλήγοντας μέσω ενός σιγαστήρα σε διπλή απόληξη, προσφέροντας έναν βαθύ ήχο που βελτιώνει την εμπειρία οδήγησης

Άριστη αεροδυναμική προστασία

Ο ανεμοθώρακας πάχους 3mm, είναι ρυθμιζόμενος 2 θέσεων.

Χάρη στην αεροδυναμική μελέτη του επιτυγχάνει βέλτιστη μείωση του θορύβου και μείωση της πίεσης του αέρα, ακόμη και σε ταξίδια με υψηλή ταχύτητα.


Supermaxx S3 – Ελαστικά αποκλειστικής σχεδίασης

Οι πεντάκτινοι 15” τροχοί είναι κατασκευασμένοι από ανθεκτικό ελαφρύ αλουμίνιο που μειώνει το βάρους τους έως 37%, ενώ η MAXXIS σχεδίασε αποκλειστικά για τις ανάγκες του MAXSYM TL το ελαστικό Supermaxx S3, χρησιμοποιώντας το πιο σύγχρονο υλικό “HDFS FULL-SILICA“ που παρέχει ταχύτατη προθέρμανση του ελαστικού και εξαιρετική πρόσφυση.

Εμπνευσμένη σχεδίαση

  • Υδραυλικό άνοιγμα της σέλας με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο

  • Αυτόματο λειτουργία φρένου στάσης με το άνοιγμα του πλαϊνού σταντ 

  • 2 κλειστοί αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό της ποδιάς με παροχή φόρτισης USB

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, δικύλινδρος υγρόψυκτος με 2 ΕΕΚ και 4 βαλβίδες / κυλινδρο.

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 465 cc

ΙΣΧΥΣ: 41PS/6750rpm (Δίπλωμα Α2)

ΡΟΠΗ: 42.5Nm/6250rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: E.F.I.

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ: Αυτόματη - CVT με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη.

ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Με αλυσίδα.

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ 2 Δίσκοι 275 mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες.

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ: Δίσκος 275 mm.

ABS: Continental 

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ: 120/70-15 65H

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ: 160/60-15 67H

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Ανεστραμμένο Πιρούνι διαμέτρου 41mm με διαδρομή 120mm. 

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Ψαλίδι με Αμορτισέρ Αερίου-Λαδιού με Συνδετικό Βραχίονα

ΠΛΑΙΣΙΟ: Σωληνωτό από ανοξείδωτο ατσάλι

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ): 2215 x 800 x 1442

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 795 mm

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1543 mm

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ: 130 mm

ΒΑΡΟΣ ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ: 223kg | 

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΒΑΡΟΥΣ Ε/Π: 50:50%

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 12.5 L

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 4.2 lit/100km (EURO4)

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Aprilia RSV4 1100 Factory 2020

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα Triumph Tridend 660

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ