• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Φεύγει ο Rossi, φεύγει και η Monster!
Νέα 23/12/2020 - 11:05

Η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha είχε μείνει για αρκετό διάστημα χωρίς βασικό χορηγό, κάτι που άλλαξε το 2014 με την έλευση της Movistar.

 

Καταλυτικό ρόλο στην εν λόγω συμφωνία είχε παίξει η επιστροφή του Valentino Rossi στο εργοστάσιο το 2013, με τον Ιταλό να είναι το «βαρύ» όνομα των μπλε.

 

Κι όταν μετά από 5 χρόνια η Movistar αποχώρησε, η Yamaha δεν δυσκολεύτηκε να βρει νέο βασικό χορηγό στο πρόσωπο της Monster Energy.

 

Τα δεδομένα όμως, σ’ αυτό το μέτωπο, αλλάζουν και πάλι, μιας και υπάρχουν φήμες από την Ιταλία πως ο Valentino Rossi θα πάρει μαζί του το νέο χορηγό!

 

Ο Ιταλός θα αγωνίζεται από το 2021 στην ομάδα της Petronas, η οποία ενδεχομένως να έχει στα φέρινγκ της το λογότυπο της Monster Energy, στη θέση του «Visit Malaysia».

 

Άλλωστε σε καιρούς Covid-19 δεν φαίνεται και πολύ λογικό το παραπάνω μήνυμα-προτροπή προς τον κόσμο…

 

Εδώ να σημειώσουμε πως η Yamaha έχει να αντιμετωπίσει την πίεση από δύο ακόμα παράγοντες: το ετήσιο συμβόλαιο του Rossi και τη δυσαρέσκεια του Morbidelli.

 

Ο μεν Valentino έχει υπογράψει συμβόλαιο για έναν χρόνο με την Petronas και αν δεν μείνει ικανοποιημένος, τα πάντα μπορεί να αλλάξουν το 2022.

 

Είτε αποφασίσει να συνεχίσει είτε όχι, ο Rossi – με δική του ομάδα στο grid – θα συνεχίσει να επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό το άθλημα.

 

Επομένως η Yamaha δεν θα ήθελε να χάσει έναν «σύμμαχό» της και ήδη υπάρχουν πληροφορίες που θέλουν την VR46 να σκέφτεται το ενδεχόμενο να έχει μοτοσυκλέτες της Suzuki από το ’22 και μετά.

 

Ο άλλος παράγοντας, αυτός του Franco Morbidelli, επηρεάζει διπλά τους μπλε.

 

Αφενός ο Ιταλοβραζιλιάνος κατάφερε με την Petronas να κερδίσει όλους τους εργοστασιακούς στο Πρωτάθλημα, αφετέρου δεν είναι ικανοποιημένος με την Yamaha.

 

Και ο λόγος είναι ότι οι μπλε δεν θα του δώσουν ακριβώς εργοστασιακή μοτοσυκλέτα το 2021, αλλά μια “Spec A” μοτοσυκλέτα του 2020.

 

Η δυσαρέσκεια αυτή θα παίξει το ρόλο της και η Yamaha θα χρειαστεί να «φροντίσει» και τους δύο αναβάτες της τη νέα σεζόν, ώστε να μην βρεθεί προ εκπλήξεων.

Επόμενο άρθρο »

Schwantz: Όσο πιο πολύ μένει μακριά ο Marc

« Προηγούμενο άρθρο

Suzuki: Τον Απρίλιο η προθεσμία!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα