• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πως θα είναι Yamaha M1 του 2021
Πιο κοντά σε αυτήν του Morbidelli
Νέα 16/02/2021 - 20:02

O Massimo Meregali ή Maio, όπως τον αποκαλούν στην ομάδα της Monster Energy Yamaha MotoGP, απάντησε σε ερωτήσεις των λίγων δημοσιογράφων που ήταν καλεσμένοι στη σχετική διαδικτυακή συνέντευξη τύπου, στην οποία συμμετείχε βέβαια και ο Δημήτρης Διατσίδης, ως μοναδικός εκπρόσωπος της Ελλάδας. Ο Maio απάντησε στις τεχνικές ερωτήσεις για τη νέα χρονιά και για το δρόμο που θα ακολουθήσει η Yamaha στην εξέλιξη της Μ1.

Αρχικά είπε ότι λόγω καιρού στην Ιαπωνία και λόγω του ότι φέτος το εργοστάσιο έχει ετοιμάσει περισσότερα νέα εξαρτήματα παρά ποτέ, δεν υπήρξε χρόνος για να δοκιμαστεί η νέα Μ1 από τους Ιάπωνες δοκιμαστές, ούτε από τον Cal Crutchlow που θα χρειαζόταν να μείνει καραντίνα 14 ημέρες στην Ιαπωνία πριν μπει στην πίστα και έτσι η πρώτη δοκιμή θα γίνει στο Κατάρ, κατευθείαν στο επίσημο τεστ των δοκιμαστών, όπου η εταιρία θα έχει δύο Ιάπωνες και τον Βρετανό. 

Το ότι η Yamaha, παρά το ότι υπάρχει πάγωμα στην εξέλιξη του κινητήρα, έχει κάνει τόσο πολύ δουλειά, είναι ενδεικτικό του ότι το εργοστάσιο θέλει να κυνηγήσει τον Τίτλο με όλες τις δυνάμεις του. 

Στο Κατάρ θα υπάρχει νέο πλαίσιο, νέο ψαλίδι, νέα εξάτμιση και ένα νέο φέρινγκ, με το πάγωμα της αεροδυναμικής εξέλιξης να επιτρέπει μόνο μια αλλαγή σε σχέση με πέρυσι όλη τη χρονιά, η οποία όμως μπορείς να γίνει και από τον πρώτο αγώνα, αν θέλει κάποιο εργοστάσιο. 

Σε ερώτηση του ΔΔ σχετικά με τον αν οι παραπάνω στροφές του κινητήρα και η λίγο παραπάνω δύναμη, σε σχέση με τους κινητήρες που χρησιμοποιήθηκαν πέρυσι, μετά τον 2ο Αγώνα και το γνωστό πρόβλημα, θα επηρεάσουν ίσως την ισορροπία της μοτοσυκλέτας, ο Ιταλός απάντησε: “Πέρυσι αρχικά κατεβάσαμε κατά 500 τις στροφές των κινητήρων, μετά την Χερέθ, αφού έπρεπε να βγάλουμε το υπόλοιπο της χρονιάς με 2 λιγότερους κινητήρες από τον ανταγωνισμό. Όμως μάθαμε πολλά στην προσπάθεια να διαχειριστούμε το πρόβλημα και από το Μιζάνο και μετά καταφέραμε να έχουμε και πάλι τις 500 παραπάνω στροφές, χωρίς να αντιμετωπίσουμε πρόβλημα αξιοπιστίας των μοτέρ. Έτσι φέτος με όλους τους κινητήρες μας διαθέσιμους όλη τη χρονιά, θα είναι πιο εύκολη η δουλειά και από την πλευρά του κινητήρα ξέρουμε τι ακριβώς θα αντιμετωπίσουμε.” 

“Βασικά θέλουμε μια μοτοσυκλέτα ευκολότερη σε όλες τις πίστες και όλες τις συνθήκες. Είδαμε ότι η μοτοσυκλέτα του Morbidelli – η οποία βασιζόταν ως προς το πλαίσιο πιο πολύ σε εκείνη του 2016 – δούλεψε καλύτερα στις περισσότερες περιπτώσεις, έτσι η μοτοσυκλέτα του 2021 θα είναι κάτι ανάμεσα σε αυτήν του 2020 και αυτήν του Morbidelli. Θα είναι μια πιο ισορροπημένη μοτοσυκλέτα”.

“Το πρόβλημα των εργοστασιακών πέρυσι ήταν ότι στο φρενάρισμα, όταν άφηναν τα φρένα, η μοτοσυκλέτα δυσκολευόταν να στρίψει. Αυτό θα προσπαθήσουμε να λύσουμε με το νέο πλαίσιο. Αν στο Κατάρ δούμε ότι λύσαμε το πρόβλημα, αυτό θα σημαίνει ότι δεν θα το αντιμετωπίσουμε και στις υπόλοιπες πίστες.”

“Εκεί που θέλουμε επίσης να βελτιωθούμε είναι η επιτάχυνση, πράγμα που θα βοηθήσει και στην τελική ταχύτητα. Γι αυτό θα έχουμε ένα νέο φέρινγκ που θα βοηθάει σε αυτό, αλλά και θα δίνει καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, γιατί αντιμετωπίσαμε και αυτό το πρόβλημα σε κάποιους αγώνες. Αν στο Κατάρ το τεστ δείξει ότι αυτό το φέρινγκ κάνει και τα δύο, θα το χρησιμοποιήσουμε από τον πρώτο αγώνα και δεν θα έχουμε δικαίωμα για αλλαγή μετά όλη τη χρονιά”. 

Αυτά λοιπόν είναι τα πρώτα στοιχεία, που αν σκεφτεί κανείς ότι η Μ1 πέρυσι πήρε 7 νίκες στους 14 Αγώνες και καταφέρει να βελτιωθεί θα είναι ένας σοβαρός διεκδικητής νικών και τουλάχιστον του Τίτλου Κατασκευαστών. Γιατί για το Πρωτάθλημα των Οδηγών χρειάζεται τις περισσότερες νίκες να τις κάνει ένας οδηγός και όχι να μοιραστούν σε 3 ή 4...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Jarvis: Το φταίξιμο δικό μας, όχι του Fabio!

« Προηγούμενο άρθρο

Ευχές για τα 42α γενέθλια στον Rossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα