• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rins: Ο νέος κινητήρας δίνει υψηλότερη τελική!
Mir: Το νέο πλαίσιο δεν φέρνει την επανάσταση
Νέα 08/03/2021 - 15:21

Στο Qatar όλα τα εργοστάσια δοκιμάζουν νέα εξαρτήματα για το 2021, ωστόσο υπάρχουν αυτοί που κοιτούν ακόμα παραπέρα, όπως η Suzuki για παράδειγμα! Η ομάδα έφερε στην πίστα του Qatar το νέο της κινητήρα για το 2022! Αυτόν δοκίμασε τη δεύτερη μέρα των δοκιμών ο Γάλλος Sylvain Guintoli, μαζί με τον Alex Rins. «Ήταν από τα πιο σημαντικά πράγματα που κάναμε σήμερα. Ο χαρακτήρας του είναι αρκετά ίδιος με αυτόν που έχουμε τώρα, όμως η τελική ταχύτητα έχει βελτιωθεί και ήταν αυτό που θέλαμε! Παρατήρησα και κάποιες άλλες μικρές λεπτομέρειες, αλλά δεν μπορώ να σας πω κάτι παραπάνω», είπε χαμογελώντας ο Ισπανός.

Ο Alex ολοκλήρωσε τη χθεσινή ημέρα με τον δέκατο καλύτερο χρόνο και σχολίασε: «Δυστυχώς ήμουν και λίγο άτυχος. Το πρώτο καινούργιο μαλακό ελαστικό που έβαλα είχε μία περίεργη συμπεριφορά… γλιστρούσε λίγο, ενώ με το δεύτερο βρήκα έναν πιο αργό οδηγό μπροστά μου κι έκανα ένα λάθος στην προσπάθειά μου να τον περάσω. Δεν θα ήμουν σίγουρα πρώτος, αλλά θα ήμουν πιο κοντά στην κορυφή. Παρόλα αυτά ήταν δύο θετικές ημέρες. Έχουμε πολλά πράγματα να δοκιμάσουμε και σίγουρα δεν θα βαρεθώ όταν θα επιστρέψουμε εδώ για άλλες τρεις ημέρες δοκίμων».

Σαφώς και το επόμενο τεστ στο Κατάρ θα είναι πολύ κρίσιμο για τον Ισπανό και τη Suzuki γενικότερα.

Ο Rins συνέχισε λέγοντας: «Είναι πολλοί οι αναβάτες που είμαστε κοντά ο ένας στον άλλον. Θα δούμε τι θα γίνει, αλλά νομίζω όμως ότι οι διαφορές σε αυτούς τους δύο πρώτους Αγώνες που θα γίνουν εδώ θα είναι πολύ μικρές. Θα πρέπει να περιμένουμε για τα επόμενα Grand Prix ώστε να δούμε το επίπεδο του καθενός».

Από την άλλη, ο ομόσταυλός του, ο παγκόσμιος πρωταθλητής Joan Mir, δεν δοκίμασε το νέο κινητήρα. «Θα το κάνω στα επόμενα τεστ», εξήγησε ο Ισπανός, ο οποίος έριξε κυρίως το βάρος του στο πλαίσιο. «Χρησιμοποίησα το νέο πλαίσιο. Υπάρχουν κάποια θετικά αλλά και κάποια αρνητικά. Σίγουρα όμως δεν αποτελεί κάτι το επαναστατικό. Μας βοηθάει πολύ στην οδήγηση, αλλά χάσαμε κάτι στα φρένα. Πρέπει ακόμα να δουλέψουμε με αυτό και να δούμε αν θα μπορέσουμε να λύσουμε τα προβλήματα με τις ρυθμίσεις. Έχουμε ακόμα τρεις ημέρες για να το πετύχουμε. Σε γενικές γραμμές η μοτοσυκλέτα μας δεν άλλαξε πολύ. Το σημαντικό είναι να βελτιωθούμε στις λεπτομέρειες, να βελτιωθούμε στον ένα γύρο, αν και σήμερα δεν έκανα πολλή δουλειά σε αυτό το κομμάτι».

Ακόμα κι έτσι όμως, ο Ισπανός κατάφερε να τερματίσει με τον όγδοο καλύτερο χρόνο της ημέρας. «Είμαι χαρούμενος γι’ αυτό. Δεν είμαι μακριά από τον πρώτο. Ήταν ένα πάρα πολύ καλό τεστ και έχουμε μία πολύ καλή βάση για να ξεκινήσουμε».

Επόμενο άρθρο »

Ημέρα της Γυναίκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

« Προηγούμενο άρθρο

Vinales: Έκανα 6 «τρελούς» γύρους στο τέλος!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ