• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rins: Ο κινητήρας είναι καλός
Αλλά πρέπει να βελτιώσουμε τα αεροδυναμικά
Νέα 05/02/2022 - 17:18

Οι δοκιμές της Sepang είναι μια προσμονή της σεζόν που έρχεται. Αν και είναι αλήθεια ότι μια δοκιμή εξακολουθεί να είναι κυρίως μια ευκαιρία για να τελειοποιήσεις τη μοτοσυκλέτα, προσφέρει επίσης μια αρκετά αληθινή γεύση του τι μπορεί να προσφέρει η νέα χρονιά. Το χρονόμετρο δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας, η Suzuki είναι εκεί και δεν πτοείται ούτε από τις οκτώ Ducati ούτε από τη νέα γενιά αναβατών. Οι Alex Rins και Joan Mir έδειξαν ότι δεν έχουν χάσει έδαφος από τους αντιπάλους τους, καθώς βρέθηκαν στην τρίτη και έβδομη θέση αντίστοιχα, πίσω από την Aprilia που κυριάρχησε στις δοκιμές σήμερα.

"Ήταν μια καλή μέρα - είπε ο Rins - μπόρεσα να έχω καλό ρυθμό από την αρχή, διατηρώντας σταθερή απόδοση, κάτι που είναι θετικό δεδομένου ότι δοκίμαζα διαφορετικά πράγματα. Γενικά είμαι ικανοποιημένος. Όσο για τον κινητήρα, από τα δεδομένα σίγουρα έχει μεγαλύτερη ισχύ, ενώ με την αεροδυναμική απομένουν ακόμα κάποιες λεπτομέρειες να τελειοποιηθούν, τα δύο νέα φτερά δεν λειτούργησαν όπως θα έπρεπε".

Ποιος είναι ακριβώς ο στόχος αυτών των τεστ;

"Προσπαθούμε να κερδίσουμε κάτι από τις στροφές. Στο πρώτο τμήμα της πίστας, στις αργές στροφές, οι άλλοι καταφέρνουν να κρατήσουν τον μπροστινό τροχό πιο προσκολλημένο στο έδαφος και έχουμε κάποιες δυσκολίες. Πρέπει να δουλέψουμε σε αυτό".

Γενικά, ποια είναι η γνώμη σου για αυτό τη νέα μοτοσυκλέτα;

"Είναι μια καλή μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας έχει σίγουρα βελτιωθεί, δοκιμάσαμε ένα νέο πλαίσιο με μερικά μέρη carbon, αλλά πρέπει να το δοκιμάσουμε ξανά για να έχουμε περισσότερα δεδομένα. Έχουμε πολλά νέα στοιχεία για να δουλέψουμε, οι συνθήκες είναι πολύ καλές".

Είχες επίσης μια πτώση…

"Ευτυχώς, τίποτα σοβαρό, ήταν λάθος μου λόγω των συνθηκών της πίστας, η μοτοσυκλέτα δεν έχει καμία σχέση με αυτό".

Πόσο δύσκολο είναι να κάνεις συγκρίσεις σε αυτά τα επίπεδα μετά από ένα διάλειμμα δύο μηνών;

"Το σημαντικό είναι να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε το ίδιο επίπεδο, αλλά εμείς οι αναβάτες ζούμε με μοτοσυκλέτες, οπότε το έχουμε συνηθίσει".
 
Ο ομόσταυλός του, Joan Mir, δήλωσε επίσης ότι ήταν ικανοποιημένος με την απόδοση της νέας Suzuki, παρόλο που παραμένει προσεκτικός στις προβλέψεις, έχοντας επίγνωση του τι είναι ικανοί οι αντίπαλοί του να καταφέρουν.

"Το πιο σημαντικό πράγμα πρώτα απ 'όλα είναι να αποκτήσουμε ξανά τη σωστή αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα - ανέφερε ο Mir. Στην περίπτωσή μας δοκιμάσαμε πολλά νέα στοιχεία, τόσο το φέρινγκ όσο και το πλαίσιο. Η δυσκολία έγκειται στο να βρούμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ όλων. Κατά τις πρώτες δοκιμές, η διαλογή των ηλεκτρονικών είναι πιο δύσκολη, χρειάζεται περισσότερος χρόνος και είναι κάτι στο οποίο θα πρέπει να δουλέψουμε, αλλά μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος".

Τι γίνεται με το φρενάρισμα και την επιτάχυνση;

"Ένα πλαίσιο είναι πιο σταθερό στο φρενάρισμα, αλλά στη συνέχεια στις στροφές δεν είναι βέλτιστο, και το άλλο είναι το αντίθετο, θα πρέπει να μελετήσουμε τα δεδομένα για να επιλέξουμε την καλύτερη λύση, αλλά για σήμερα οι χρόνοι γύρων δεν ήταν κακοί, νομίζω ότι εξακολουθούμε να έχουν καλό περιθώριο βελτίωσης".

Μπορούμε λοιπόν να πούμε ότι το μεγάλο βήμα μπροστά το έδωσε ο νέος κινητήρας;

"Ναι, ο κινητήρας έχει δείξει σίγουρα τις δυνατότητές του, ακόμα κι αν προσωπικά αυτή τη στιγμή δεν κοιτάζω πολύ τις θέσεις, καλύτερα να μην διεκδικήσω τη νίκη πολύ νωρίς. Η βελτίωση έγινε χωρίς να ανατραπεί ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας".

Πιστεύεις ότι αυτός ο κινητήρας μπορεί να κάνει τα πράγματα πιο εύκολα για εσάς από την περασμένη σεζόν; Θα είναι αρκετά ανταγωνιστικός;

"Είναι δύσκολο να πούμε, νομίζω ότι όταν έχουμε όλα τα κομμάτια σε τάξη, θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα της κατάστασης, αλλά το να ξεκινήσουμε τη σεζόν με το σύστημα που χαμηλώνει το πίσω μέρος θα είναι ήδη ένα βήμα μπροστά από πέρυσι".

Αυτό περίμενες ή ήθελες κάτι παραπάνω;

"Είναι μόνο η πρώτη μέρα, η συνολική αίσθηση είναι καλή, είμαι ικανοποιημένος".

Είχες ήδη την ευκαιρία να αντιμετωπίσεις κάποιους αντιπάλους σου στην πίστα;

"Όχι ιδιαίτερα, πέρασα πολύ χρόνο μόνος. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, σε αυτόν τον καύσωνα είναι προτιμότερο να μην μείνω πίσω από κανέναν! (Γέλια)".

Έκανες πολλούς γύρους σήμερα, παρά τις θερμοκρασίες.

"Ναι, δεν τους μέτρησα, αλλά νομίζω ότι έκανα περίπου εξήντα γύρους, για να πάρω όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα. Είναι σημαντικό γιατί έχουμε λίγο χρόνο, μόνο δύο ημέρες και πολλά πράγματα να δοκιμάσουμε, οπότε αν η πίστα είναι σε καλή κατάσταση, είναι σωστό να δώσω κάτι παραπάνω".

Αντίθετα σωματικά σε τι κατάσταση είσαι;

"Προπονήθηκα πολύ κατά τη διάρκεια του χειμερινού διαλείμματος, κατά κάποιο τρόπο αυτά τα τεστ είναι μια εξέταση για όλους εμάς τους αναβάτες, είμαι ακόμα εδώ, οπότε θα έλεγα ότι είμαι σε καλή φόρμα (γέλια)".

Επόμενο άρθρο »

Espargaro: Όταν είδα την νέα Aprilia έμοιαζε με μοτοσυκλέτα Moto2

« Προηγούμενο άρθρο

1-2 της Aprilia

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ