• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Espargaro: Όταν είδα την νέα Aprilia έμοιαζε με μοτοσυκλέτα Moto2
Νέα 05/02/2022 - 17:44

Στο τέλος της πρώτης ημέρας των συλλογικών δοκιμών στο Sepang International Circuit, και οι δύο αναβάτες της Aprilia ήταν στην κορυφή των χρόνων. Αφού τον ξεπέρασε ο Maverick Vinales την 3η ημέρα του τεστ για τους rookies και τους αναβάτες δοκιμών (και την Aprilia), σήμερα ο Aleix Espargarò πήρε προσωπική εκδίκηση, καθώς έχει θέα από την κορυφή χάρη στο χρόνο 1'58.371, ένα δέκατο μακριά από το ρεκόρ πίστας.

"Στις προηγούμενες δοκιμές στη Jerez η μοτοσυκλέτα ήταν σχεδόν ίδια με το 2021, δουλέψαμε σε διάφορους τύπους πλαισίου, αλλά χωρίς επιτυχία", ανέφερε ο Aleix  Espargaro. " Σήμερα, ωστόσο, είμαι πολύ ικανοποιημένος με τη δουλειά που έκανε η Aprilia τον χειμώνα. Βρίσκω την RS-GP πολύ ευέλικτη και στρίβει καλά στις στροφές, αυτή τη στιγμή αυτό είναι το δυνατό μας σημείο. Ο κινητήρας είναι επίσης λίγο πιο δυνατός. Στο τριήμερο τεστ κάναμε ως επί το πλείστον συγκρίσεις μεταξύ των παλαιών και των νέων μοτοσυκλετών, ενώ σήμερα τρέξαμε επίσημα στη μοτοσυκλέτα του 2022, χάνοντας προφανώς λίγο χρόνο στο γκαράζ. Αλλά γι' αυτό χρησιμεύουν οι δοκιμές. Έχουμε ακόμα κάποια περιθώρια, ήταν μόλις η δεύτερη μέρα μου στη σέλα".

Περίμενες σημαντικές αλλαγές από την RS-GP της περασμένης σεζόν;

"Η μοτοσυκλέτα του 2021 αποδείχθηκε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός σε σύγκριση με το παρελθόν, μας επέτρεψε να τερματίσουμε ένα πραγματικά σταθερό πρωτάθλημα στην όγδοη θέση, αλλά η τρέχουσα δεν είναι σε καμία περίπτωση επανάσταση. Πρέπει να συνεχίσουμε να πλησιάζουμε στις πρώτες θέσεις και να σκεφτόμαστε βήμα-βήμα. Χρειαζόμαστε χρόνο, τόσο ο Vinales όσο και ο Savadori έχουν κάνει πολύ περισσότερα από εμένα μέχρι στιγμής. Το απόγευμα δεν μπόρεσα να χρησιμοποιήσω το μαλακό ελαστικό λόγω κάποιων προβλημάτων στη δεύτερη μοτοσυκλέτα, οπότε έπρεπε να θυσιάσω την επίθεση στο χρόνο για να εστιάσω την προσοχή σε άλλους τομείς για το αύριο".

Τι σε εντυπωσίασε κυρίως; Πού υπάρχει ακόμα δουλειά να γίνει;

"Όταν την είδα (τη μοτοσυκλέτα) για πρώτη φορά, στο Noale πριν από μερικές εβδομάδες, μου φάνηκε σαν μοτοσυκλέτα Moto2 για το πόσο στενή και μικρή είναι. Κατά συνέπεια, αυτό έχει πλεονεκτήματα στην είσοδο στις στροφές και στις στροφές, το παρατήρησα αμέσως. Ταυτόχρονα, παρά τις βελτιώσεις στο πάνω μέρος των στροφών του κινητήρα, οι αντίπαλοί μας έχουν πραγματικά ανταγωνιστικούς κινητήρες και θα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά από αυτή την άποψη".
 
Πιο γρήγορος από τον ομόσταυλό  του στο τριήμερο τεστ, σήμερα ο Maverick Vinales έπρεπε να αρκεστεί στον ρόλο του δεύτερου στο γκαράζ της Aprilia. Παρόλα αυτά, το ισοζύγιο είναι αναμφισβήτητα θετικό αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Ισπανός τερμάτισε δεύτερος με 1'58.384, μόλις 13 χιλιοστά πίσω από τον Aleix Espargarò.

"Το τεστ μας βοήθησε να αρχίσουμε να δουλεύουμε σε ορισμένες περιοχές της μοτοσυκλέτας", δήλωσε ο Maverick. "Συνεχίζω να προσαρμόζομαι στις ανάγκες του. Αισθάνομαι πιο άνετα και πιο δυνατός από το δεύτερο εξάμηνο του 2021, αλλά πρέπει να δουλέψω πάνω από όλα για να δω πόσο μακριά μπορώ να φτάσω το όριο μου στον γύρο. Κάθε φορά που βγαίνω έξω μαθαίνω κάτι καινούργιο. Γενικά, είμαι ευχαριστημένος με τον τρόπο που προσεγγίσαμε αυτές τις δοκιμές, την αίσθηση που νιώθω με τα ελαστικά και επίσης που βλέπω τον Aleix μπροστά".

Ποια είναι τα συναισθήματά σoυ για την RS-GP του 2022;

"Είμαι ευχαριστημένος με τον ρυθμό που έχω κρατήσει όλη την ημέρα, τόσο σε ρυθμό όσο και σε γρήγορο γύρο. Μου αρέσει ο χειρισμός της νέας μοτοσυκλέτας γιατί ταιριάζει πολύ στο στυλ μου, ακόμη περισσότερο από την προηγούμενη έκδοση. Ταυτόχρονα πρέπει να κάνω μερικά βήματα μπροστά όταν μπαίνω στην στροφή  γιατί έχω συνηθίσει να την στρίβω διαφορετικά".

Επόμενο άρθρο »

Marc Marquez: Η ταχύτητα υπάρχει

« Προηγούμενο άρθρο

Rins: Ο κινητήρας είναι καλός

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα