• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marc Marquez: Η ταχύτητα υπάρχει
Αλλά το νεύρο στο μάτι θα είναι για πάντα το αδύναμο σημείο
Νέα 05/02/2022 - 18:07

 

"Όταν επιστρέφεις σε μια μοτοσυκλέτα MotoGP νιώθεις την αδρεναλίνη", ξεκίνησε ο Marc Marquez. "Δοκίμασα τη νέα μοτοσυκλέτα. Είχα τρεις στο γκαράζ. Ήταν δύσκολο, γιατί είναι πολύ διαφορετικό, αλλά τη θεωρώ καλή μέρα".

Τερμάτισες 8ος, με δύο πτώσεις. Μπορείτε να μας τις εξηγήσεις;

"Η μοτοσυκλέτα είναι διαφορετική, οπότε ξεκινώντας από αυτό το σημείο, από πλευράς μου, είναι πολύς καιρός που οδηγώ με ένα στυλ. Είναι αλήθεια ότι η μοτοσυκλέτα –γιατί σήμερα είχα και την περσινή μοτοσυκλέτα– και αμέσως καταλαβαίνω ότι η ταχύτητα, ή ο χρόνος που θέλουμε στο γύρο, είναι πιο εύκολο να έρθει  με τη νέα μοτοσυκλέτα. Αλλά αυτό δημιούργησε ένα άλλο πρόβλημα, όπως πάντα, και ένα από τα πράγματα που πρέπει να μάθω και πρέπει να καταλάβω είναι η μπροστινή αίσθηση. Αυτό έχει αλλάξει πολύ. Είναι αλήθεια σήμερα –και ένα λάθος ήταν εντελώς δικό μου– μια φορά έπεσα και ακόμα δεν καταλαβαίνω εντελώς γιατί, γιατί δεν έκανα τίποτα περίεργο. Όλα αυτά, καθώς και το γεγονός ότι για πολύ καιρό δεν είχα οδηγήσει μοτοσυκλέτα MotoGP, δημιούργησαν (μια κατάσταση) όπου ακόμα δεν καταλαβαίνω καλά πώς να οδηγήσω αυτή την μοτοσυκλέτα. Κατάφερνα να έχω τον χρόνο στον γύρο, αλλά δεν ξέρω γιατί".
"Σήμερα με τη μοτοσυκλέτα δοκίμασα δύο σεταρίσματα.  Με το πρώτο παραμένει το πρόβλημα της αστάθειας του πίσω ελαστικού, με το δεύτερο όχι. Προς το παρόν, όμως, με την RC213V του 2022 πρέπει να θυσιάσω τη δύναμή μου, που είναι η είσοδος στις στροφές. Αν πιέσω δυνατά, πέφτω. Φυσικά αυτή τη στιγμή δεν είμαστε ακόμα στην καλύτερη φόρμα. Έχουμε περισσότερες δυνατότητες, αλλά ακόμα δεν ξέρω πώς να τις χρησιμοποιήσω. Είναι αλήθεια ότι η μοτοσυκλέτα λειτουργεί καλά στη Sepang ούτως ή άλλως. Δεν κάναμε μεγάλη έξοδο (σε αριθμό γύρων) σήμερα. Δεν έχω δουλέψει πολύ με τα στησίματα. Δεν μπορώ να πω: οδηγείς περισσότερο με το πίσω μέρος ή οδηγείς περισσότερο με το μπροστινό μέρος, γιατί είναι δυνατό να αλλάξεις τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας απλά αλλάζοντας το στήσιμο. Είναι πολύ νωρίς για να εκφράσω μια κρίση".

Ίσως επίσης επειδή δεν είσαι ακόμα 100% σωματικά σε φόρμα, θα μπορούσαμε να πούμε. (Απαντάει αμέσως στην ερώτηση)

"Για την κατάσταση της υγείας μου: φέτος το χειμώνα το μέλημα ήταν τα μάτια, η διπλωπία, χωρίς όμως να παραμελώ το χέρι. Αισθάνομαι καλύτερα σωματικά, αλλά η χρήση των μυών που χρησιμοποιείς όταν οδηγείς τη μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να επαναληφθεί στο γυμναστήριο. Ο φετινός στόχος είναι απλώς να προσπαθήσω να μην ερεθίσω τον ώμο, γιατί όταν συμβαίνει ο πόνος αυξάνεται και χάνω τη δύναμη".

Πώς είσαι σε αυτές τις δοκιμές και κυρίως πώς πιστεύεις ότι θα είσαι στον πρώτο αγώνα, στο Qatar;

"Χωρίς να οδηγήσω μοτοσυκλέτα MotoGP για μεγάλο χρονικό διάστημα, και ειδικά χωρίς να οδογήσω πολύ αυτόν τον χειμώνα – οδήγησα τις τελευταίες δύο εβδομάδες, αλλά όχι συχνά – η ταχύτητα είναι εκεί. Αλλά η αίσθηση να δοκιμάσεις τα πράγματα, η αίσθηση του ορίου, η αίσθηση των γραμμών, χάνεις όλους αυτούς τους πόντους και τους παίρνεις κάνοντας τους γύρους. Είπα στην ομάδα μου σήμερα, «Ξεχάστε τα πράγματα, χρειάζομαι γύρους», και τελειώσαμε με την ίδια μοτοσυκλέτα με την οποία ξεκινήσαμε. Δοκιμάσαμε μερικά πράγματα, αλλά όχι πολλά. Αύριο, αν νιώσω έτοιμος, θα πω ότι είμαι έτοιμος".

Οδηγείς ήρεμα ή σε μια γωνία του μυαλού σου υπάρχει ο εφιάλτης ότι μια πιθανή πτώση μπορεί να κάνει το πρόβλημα της όρασής σου να επανέλθει;

"Όταν μίλησα με τον γιατρό μου, ήταν η πρώτη μου ερώτηση: Αν πέσω στο τεστ της Μαλαισίας, ποια είναι η πιθανότητα να δημιουργήσω ξανά το ίδιο πρόβλημα; Και η απάντηση ήταν ξεκάθαρη: η πιθανότητα είναι η ίδια που θα έχεις σε δύο χρόνια. Το πρόβλημα με τα νεύρα είναι εκεί. Εάν πέσω αύριο ή πέσω σε δύο χρόνια και αγγίξω αυτό το νεύρο ξανά, θα καταστραφεί. Το νεύρο είναι εκεί - λέει, δείχνοντας τη δεξιά πλευρά του κεφαλιού του, ακριβώς κοντά στον κρόταφο - και είναι αδύναμο. Μου εξήγησαν τι είναι, από πού προέρχεται; Όχι. Έχω γερά κόκαλα γιατί σε όλες τις πτώσεις που είχα, έσπασα μόνο το βραχιόνιο. Αλλά αυτό το νεύρο συγκεκριμένα, ο γιατρός δεν ξέρει γιατί είναι το αδύνατο σημείο μου".

Επόμενο άρθρο »

Sepang Test: Τελικά αποτελέσματα

« Προηγούμενο άρθρο

Espargaro: Όταν είδα την νέα Aprilia έμοιαζε με μοτοσυκλέτα Moto2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα