• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang Test: Τελικά αποτελέσματα
O Bastianini παραμένει στην κορυφή
Νέα 06/02/2022 - 15:57

Η διήμερη επίσημη δοκιμή MotoGP της Sepang ολοκληρώθηκε και στο τέλος της διαδικασίας, ο Enea Bastianini έγινε ο ταχύτερος αναβάτης που έχει κάνει γύρο στην πίστα της Μαλαισίας. Ο «Beast» έκανε 1:58.131 την δεύτερη μέρα, κερδίζοντας τον Aleix Espargaro με 0,026 δευτερόλεπτα διαφορά καθώς βλέπουμε 18 αναβάτες που τους χωρίζουν μόλις 0,8 δευτερόλεπτα.

Η πολύ δυνατή απογευματινή βροχή διέκοψε τη δράση στη Sepang καθώς τα εργοστάσια είχαν μόνο λίγες ώρες το πρωί για να συνεχίσουν τα προγράμματα δοκιμών τους. Μερικοί αναβάτες βγήκαν σε βρεγμένες συνθήκες, αλλά όπως ήταν αναμενόμενο, οι οθόνες χρονισμού παρέμειναν αμετάβλητες από την πρώιμη αναταραχή των γρήγορων γύρων.


Ωστόσο, η δοκιμή είναι κάτι περισσότερο από αυτό που μας λένε οι οθόνες χρόνου. Είδαμε πολλά νέα ανταλλακτικά κατά τη διάρκεια των δύο ημερών στο Sepang, οπότε ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς τα πήγε κάθε εργοστάσιο.

Ducati:


Ο Bastianini  ήταν η κορυφαία Ducati τη 2η μέρα - με την GP21 - καθώς αντεπιτέθηκε για να ανατρέψει την κυριαρχία της Aprilia το Σάββατο. Ο Jorge Martin, ο αναβάτης που μονομάχησε και κέρδισε τον Bastianini στον αγώνα για τον τίτλο του rookie της xρονιάς την περασμένη σεζόν, ανέβηκε επίσης στην κατάταξη – ο Ισπανός έφτασε στην τρίτη θέση και μόλις 0,112 μακριά από την κορυφή. Ο Francesco Bagnaia έκανε μεγάλη άνοδο στους χρόνους στην έκτη θέση την Κυριακή, 0,134 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bastianini, με τον Johann Zarco στην ένατη. Ο Jack Miller βρέθηκε στην 14η θέση.

Στους rookies, ο Marco Bezzecchi βγήκε στην κορυφή για άλλη μια φορά, παρά την πτώση του. Το να βρίσκεσαι λίγο περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο μακρυά από τον ταχύτερο γύρο της πίστας είναι από μόνο του ένα κατόρθωμα και ο Bezzechi τελειώνει τη δοκιμή στοην 16η θέση. Ο ομόσταυλός του, Luca Marini, είχε επίσης μια καλή μέρα και ήταν στην 11η θέση μέχρι το τέλος. Ο Fabio Di Giannantonio ήταν 20ος, έχοντας χάσει δύο μέρες από το τριήμερο τεστ στις αρχές της εβδομάδας, αλλά κατάφερε να φτάσει σε απόσταση 1.066 δευτερολέπτων από το ρεκόρ του ομόσταυλού του στην κορυφή.


Οι GP22 φαίνεται να έχουν βρει την γραμμή τους με τα νέα αεροδυναμικά και την εισαγωγή αέρα και η ενημερωμένη συσκευή ride height συνεχίζει να κάνει θραύση καθώς η Borgo Panigale συνεχίζει να ωθεί τα όρια της καινοτομίας.

Aprilia:


Αφού πήρε ένα φανταστικό 1-2 την πρώτη μέρα, η Aprilia τελείωσε το Sepang Test στην δεύτερη και την πέμπτη θέση  χάρη στις προσπάθειες των Aleix Espargaro και Maverick Viñales. Η νέα μοτοσυκλέτα του 2022 – που είχε μικρές ενημερώσεις σε όλα τα επίπεδα – έτυχε πολύ καλής υποδοχής και από τους δύο αναβάτες. Ο Aleix Espargaro επαίνεσε τις βελτιώσεις στο στρίψιμο και την ταχύτητα μέσα στις στροφές, ο Ισπανός ωστόσο παραμένει αναποφάσιστος για το ποιο πλαίσιο είναι καλύτερο.


Ένας πολύ χαρούμενος Romano Albesiano εξήγησε ότι οι μεγαλύτερες έξοδοι της Aprilia στο Sepang Test, το οποίο περιελάμβανε μια έξοδο 12 γύρων για το Espargaro, ήταν "για να μετρηθεί η θερμοκρασία των λειτουργικών εξαρτημάτων", μη βλέποντας πόσο γρήγορα μπορούν να πάνε οι Espargaro και Viñales. Από όποια πλευρά κι αν δεις τα πράγματα στο στρατόπεδο της Noale, έχουν ξεκινήσει το 2022 σε καλή πορεία. Τόσο ο Espargaro όσο και ο Viñales – που τερμάτισαν το τεστ πέμπτοι στα φύλλα χρόνου – βρίσκονται σε απόσταση 0,130 δευτερολέπτων από τον ταχύτερο χρόνο του Bastianini, επομένως τρεις ακόμη ημέρες στη Mandalika θα είναι αρκετές για να λύσουν τυχόν προβλήματα που έχουν απομείνει πριν από το Grand Prix του Qatar. Ένα μεγάλο μπράβο για την Aprilia μέχρι στιγμής.

Suzuki:


Η Suzuki επιβεβαίωσε ότι έχει "βελτιώσει σημαντικά τον κινητήρα", που ήταν ένα πραγματικό κλειδί για το εργοστάσιο της Hamamatsu, καθώς οι εν σειρά μοτοσυκλέτες – Suzuki και Yamaha – προσπαθούν να αποκτήσουν τελική ταχύτητα χωρίς συμβιβασμούς αλλού. Υπήρχαν περισσότερα ανάμεικτα σχόλια για τα νέα αεροδυναμικά και πλαίσια, αλλά πολλά λειτούργησαν, δημιουργώντας μερικά ακόμα καλά νέα.

Ο Alex Rins ήταν η ταχύτερη Suzuki για άλλη μια φορά, κατακτώντας την τέταρτη θέση και βρέθηκε λιγότερο από ενάμιση δέκατο μακρυά από την κορυφή. Ο Πρωταθλητής του 2020, Joan Mir, ήταν 12ος, μόλις 4 δέκατα πίσω από τον Bastianini, καθώς οι περισσότεροι αναβάτες είχαν απειροελάχιστες διαφορές μεταξύ τους. Ο Mir είχε επίσης μια πτώση στη 15η στροφή την δεύτερη μέρα.

Yamaha:


Η Yamaha και ο κινητήρας της YZR-M1. Είναι ένα μεγάλο σημείο συζήτησης εδώ και μερικές σεζόν και μετά την κατάκτηση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος το 2021, ο Fabio Quartararo και η ομάδα του απαιτούσαν περισσότερη τελική ταχύτητα. Αν και έγινε ένα μικρό βήμα, τόσο ο Quartararo όσο και ο Team Manager Masimo Meregalli εξήγησαν πώς περίμεναν μεγαλύτερη βελτίωση, επομένως εστιάζουν σκληρά σε άλλους τομείς - κυρίως στην αεροδυναμική - για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη νέα YZR-M1.

"Δεν κάναμε καμία επανάσταση, προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε τη μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιήσαμε πέρυσι και επικεντρωθήκαμε κυρίως στην αεροδυναμική, αρχίσαμε να συγκρίνουμε δύο πλαίσια και κατά τη γνώμη μου η «πραγματική δοκιμή» θα είναι στη Mandalika, όπου οι αναβάτες θα έχουν την ταχύτητά και την αυτοπεποίθησή τους πίσω", ανέφερε ο Meregali. "Εκεί θα περάσουμε τρεις μέρες δουλεύοντας και δοκιμάζοντας όλα τα αντικείμενα που δοκιμάσαμε εδώ. Για να πάρουμε μια απόφαση σχετικά με τον δρόμο που μπορούμε να ακολουθήσουμε είναι πολύ νωρίς, θα προτιμούσαμε να περιμένουμε σε μία εβδομάδα για να έχουμε μια καλύτερη επισκόπηση του τι λειτουργεί καλύτερα".


"Συμμεριζόμαστε την άποψή του (Quartararo). Όλοι περιμένουμε μεγαλύτερη βελτίωση, κάναμε ένα μικρό βήμα, περιμένουμε περισσότερα, αλλά κατά τη διάρκεια της σεζόν δεν μπορούμε να δουλέψουμε στον νέο κινητήρα γιατί θα σφραγιστεί, αλλά υπάρχουν και άλλοι τομείς που μπορούμε να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε. Εδώ, για παράδειγμα, έχουμε κάποια αποτελέσματα στην αλλαγή αεροδυναμικών στοιχείων και σίγουρα αυτό θα είναι ένας τομέας που πρέπει πραγματικά να εξερευνήσουμε".

Ο Darryn Binder μπόρεσε να κάνει μερικούς γύρους στο βρεγμένο το απόγευμα της δεύτερης μέρας και τερμάτισε 1,7 δευτερόλεπτα μακριά από τον ταχύτερο χρόνο στο Test. Πολύ αξιοσέβαστο αποτέλεσμα από τον Νοτιοαφρικανό, ο οποίος έχει τώρα άλλες τρεις μέρες για να γνωρίσει τη νέα του μοτοσυκλέτα στη Mandalika.

Honda:


Οι εργασίες για την εντελώς νέα RC213V συνεχίστηκαν τη 2η ημέρα για την τετράδα HRC των Marc Marquez, Pol Espargaro, Takaaki Nakagami και Alex Marquez, με τον Marc να τελειώνει το Test ως ο πιο γρήγορος αναβάτης της Honda στην πίστα.

Μετά την επιστροφή του, ο Marc Marquez τελείωσε το Sepang Test με 1:58.332 για να τον τοποθετήσει όγδοο στη γενική κατάταξη, καθώς ο Ισπανός έκανε 101 γύρους. Η νέα μοτοσυκλέτα είναι μια «μεγάλη αλλαγή» από την προηγούμενη RC213V και ο Marc Marquez παραδέχτηκε ότι χρειάζεται χρόνο για να βρει τα όρια με τη νέα μοτοσυκλέτα και στο τέλος της πρώτης μέρας ήταν "πολύ κουρασμένος". Ωστόσο, ένιωθε καλά με το πακέτο της Honda. Δύο πτώσεις την πρώτη μέρα δεν επηρέασαν την προετοιμασία του για τη νέα σεζόν και οι τρεις ημέρες που έρχονται στην Ινδονησία θα είναι ζωτικής σημασίας για τον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Ο Pol Espargaro μπήκε στην πρώτη 10άδα με 1:58.420 για να τερματίσει μερικά δέκατα μακριά από τον πρώτο, με τον Nakagami –μια πτώση την δεύτερη μέρα– και τον Alex Marquez επίσης στο 1:58. Και οι τρεις αναβάτες έχουν δοκιμάσει την RC213V του 2022 από την αρχή στη Sepang και τα σημάδια είναι θετικά στο στρατόπεδο του Ιάπωνα κατασκευαστή. Ο Alberto Puig έχει περιγράψει αυτό το τεστ ως το καλύτερο που είχε ποτέ, αλλά υπάρχει πολύς δρόμος για αυτή την νέα μοτοσυκλέτα.

KTM:


Για την KTM παρέμεινε μια πιο ήσυχη δοκιμή στα φύλλα χρόνου, αλλά ο νέος διευθυντής της Red Bull KTM Factory Racing Team, Francesco Guidotti, είπε ότι το επίκεντρο προς το παρόν, μετά από ένα σκληρό 2021, είναι να αποκτήσει μια καλή βάση για να ξεκινήσει τη σεζόν, από την οποία οι Αυστριακοί μπορούν στη συνέχεια να αναπτυχθούν περαιτέρω. Ο Guidotti είπε ότι είχαν πολλή δουλειά να κάνουν και πολλά νέα ανταλλακτικά, καθώς και πολλά από το 2021 για να αξιολογήσουν καλύτερα. Κάποια μέρη ήταν «πολύ καλύτερα από το αναμενόμενο», και κάποια πράγματα «έτσι», σύμφωνα με τον Ιταλό.

Ο Miguel Oliveira ήταν ο ταχύτερος του Mattighofen στην 15η θέση, αλλά εξακολουθεί να απέχει 0,570 από τον ταχύτερο γύρο όλων των εποχών της πίστας, και ο Brad Binder ήταν μόνο μερικές θέσεις και μερικά δέκατα πίσω από τον ομόσταυλό του. Στους rookies, ο Raul Fernandez ήταν ακριβώς πίσω από τον Brad Binder και έφτασε στο 1:59.180, 0.164 πίσω από τον Νοτιοαφρικανό. Ο Πρωταθλητής της Moto2 του 2021, Remy Gardner, που εξακολουθεί να αναρρώνει από ένα σπασμένο καρπό, έκανε τον καλύτερό του γύρο σε 1:59.348.


Αυτά λοιπόν από τη Sepang! Το paddock κατευθύνεται τώρα προς την Ινδονησία και το Pertamina Mandalika Circuit για ένα τριήμερο επίσημο τεστ στις 11, 12 και 13 Φεβρουαρίου.

Τελικά αποτελέσματα:

Pos. Rider Bike Time Gap Laps
1 Enea Bastianini Ducati 1:58.131   25
2 Aleix Espargaro Aprilia 1:58.157 0.026 38
3 Jorge Martín Ducati 1:58.243 0.112 27
4 Alex Rins Suzuki 1:58.261 0.130 37
5 Maverick Vinales Aprilia 1:58.261 0.130 42
6 Francesco Bagnaia Ducati 1:58.265 0.134 49
7 Fabio Quartararo Yamaha 1:58.313 0.182 54
8 Marc Marquez Honda 1:58.332 0.201 49
9 Johann Zarco Ducati 1:58.413 0.282 47
10 Pol Espargaro Honda 1:58.420 0.289 50
11 Luca Marini Ducati 1:58.430 0.299 37
12 Joan Mir Suzuki 1:58.529 0.398 35
13 Takaaki Nakagami Honda 1:58.607 0.476 42
14 Jack Miller Ducati 1:58.645 0.514 38
15 Miguel Oliveira KTM 1:58.701 0.570 32
16 Marco Bezzecchi Ducati 1:58.710 0.579 46
17 Alex Marquez Honda 1:58.800 0.669 57
18 Brad Binder KTM 1:59.016 0.885 40
19 Raul Fernandez KTM 1:59.180 1.049 24
20 Fabio Di Giannantonio Ducati 1:59.197 1.066 39
21 Cal Crutchlow Yamaha 1:59.262 1.131 31
22 Andrea Dovizioso Yamaha 1:59.284 1.153 55
23 Remy Gardner KTM 1:59.348 1.217 35
24 Franco Morbidelli Yamaha 1:59.365 1.234 38
25 Darryn Binder Yamaha 1:59.857 1.726 55
26 Sylvain Guintoli Suzuki 1:59.996 1.865 44
27 Takuya Tsuda Suzuki 2:05.678 7.547 4

Επόμενο άρθρο »

Bastianini: Ήξερα ότι θα είμαι γρήγορος

« Προηγούμενο άρθρο

Marc Marquez: Η ταχύτητα υπάρχει

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ