• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bastianini: Ήξερα ότι θα είμαι γρήγορος
Αλλά δεν περίμενα ότι θα είμαι ο καλύτερος
Νέα 06/02/2022 - 17:11

Ο Enea Bastianini έχει ένα χαμόγελο στα χείλη που τα λέει όλα. Ο αναβάτης της Gresini Racing ολοκλήρωσε τις δύο ημέρες των επίσημων δοκιμών των MotoGP στη Sepang με νέο ταχύτερο γύρο πίστας. Η Ducati του 2021 που έχει στη διάθεσή του, του επέτρεψε να κάνει ένα κβαντικό άλμα προς τα εμπρός και με αυτές τις προϋποθέσεις η σεζόν του διαφένεται συναρπαστική.

Ο στόχος του Enea θα είναι να αναδυθεί στο άγριο ρινγκ όπου θα ριχθεί με τους άλλους επτά αναβάτες που οδηγούν την Desmosedici, να κάνει ένα περαιτέρω βήμα και να κερδίσει την προώθηση στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati. Ένας στόχος που αυτές οι δοκιμές έδειξαν ότι είναι κοντά του.

"Δεν το περίμενα, ήξερα ότι μπορούσα να είμαι γρήγορος, αλλά ποτέ δεν θα πίστευα ότι ήμουν ο καλύτερος", δήλωσε ο Bastianini. "Όταν δοκίμασα αυτή την μοτοσυκλέτα για πρώτη φορά στη Jerez, συνειδητοποίησα ότι υπήρχαν μεγάλες δυνατότητες. Το κλίμα στο γκαράζ της Gresini είναι επίσης φανταστικό.Εδώ στη Μαλαισία δουλεύουμε πολύ από χθες, ήμασταν γρήγοροι αμέσως και σήμερα δοκιμάσαμε μια επίθεση χρόνου και βρίσκομαι μπροστά από όλους. Είναι απίστευτο για όλους, αλλά είναι ακόμα απλά τεστ. Τώρα πάμε στην Mandalika, όπου η πίστα είναι νέα για όλους και κατά τη γνώμη μου αυτή η δοκιμή θα είναι πιο ενδεικτική".

Πώς ένιωσες όταν διαβάσες το χρόνο στην οθόνη;

"Δεν ήμουν πολύ χαρούμενος όταν διάβασα τον χρόνο στην οθόνη, γιατί βγήκα εκτός γραμμής στην πρώτη στροφή! Ένας γύρος 1:57 ήταν πολύ κοντά, ήταν δυνατό να το κάνω, αλλά δεν έκανα άλλες προσπάθειες".

Με αυτή την Ducati έχεις πραγματικά απογειωθεί. Πόσο διαφορετική είναι από τη μοτοσυκλέτα του 2019;

"Η μοτοσυκλέτα του 2021 είναι πολύ πιο εύκολη από τη μοτοσυκλέτα του 2019. Η παλιά σου έδινε την αίσθηση ότι έχεις πολλή κίνηση σε κάθε τμήμα της πίστας και μετά κουνιόταν πολύ στην ευθεία. Μετά η μοτοσυκλέτα του 2019 σε κάθε session φαινόταν να είναι μια διαφορετική μοτοσυκλέτα. Αντίθετα, παίρνω αυτήν (του 2021) και νιώθω ότι είναι ακόμα η ίδια. Και; Πολύ πιο σταθερή και πιο γρήγορη. Μπορείς να κάνεις λάθη και παραμένει σταθερή".

Σε ποιον τομέα χρειάζεσαι ακόμα βελτίωση;

"Όταν κοιτάζω τα δεδομένα των άλλων αναβατών της Ducati, βλέπω ότι πρέπει να βελτιωθώ στη μέση της στροφής. Είμαι επιθετικός στην είσοδο, αλλά με αυτή τη μοτοσυκλέτα οι πραγματικές δυνατότητες είναι η δύναμη του κινητήρα και πρέπει να είμαι καλύτερος στην έξοδο της στροφής για να το εκμεταλλευτώ".

Και σε σύγκριση με τη μοτοσυκλέτα του 2022, ποιες είναι οι διαφορές;

"Αυτή τη στιγμή δεν είναι πολύ διαφορετικό. Η Ducati του 2022 έχει νέο κινητήρα, αλλά ο δικός μου ήδη δεν είναι κακός".

Το να έχεις μια πιο ενημερωμένη μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να είναι πλεονέκτημα για εσένα;

"Μπορεί να είναι ένα πλεονέκτημα για μένα να έχω μια πολύ ανεπτυγμένη μοτοσυκλέτα, αλλά είναι ένα πλεονέκτημα που μπορεί να διαρκέσει δύο ή τρεις αγώνες. Μετά θα δείτε ότι η εργοστασιακή ομάδα θα δουλέψει σκληρά. Ξέρετε πώς είναι ο Dall'Igna".

Τι σας αφήνουν αυτά τα τεστ;

"Είναι κίνητρο για μένα και για όλη την ομάδα. Είμαστε αποφασισμένοι αλλά και χαλαροί. Δεν έχουμε την πίεση μιας εργοστασιακής ομάδας και αυτό είναι σημαντικό για μένα να προσπαθώ να πηγαίνω όλο και πιο γρήγορα. Αλλά ο στόχος μου παραμένει να γίνω εργοστασιακός αναβάτης".

Επόμενο άρθρο »

Quartararo: Οι άλλοι έκαναν μεγαλύτερο βήμα προς τα εμπρός

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang Test: Τελικά αποτελέσματα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα