• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι τελικές ταχύτητες στην Σεπάνγκ
337.5 χλμ/ώρα για δύο κατασκευαστές
Νέα 07/02/2022 - 13:08

Πολλοί περίμεναν να δουν τη βελτίωση της δύναμης των κινητήρων σε συνδυασμό με την αεροδυναμική, από τις τελικές ταχύτητες ταχύτητες που σημείωσαν οι μοτοσυκλέτες και οι οδηγοί τους στην ευθεία των 920μ. της πίστας της Σεπάνγκ. Να σημειώσουμε ότι το απόλυτο ρεκόρ τελικής ταχύτητας στην Μαλαισία το έχει από το 2015 με 339.6 χλμ/ώρα η Ducati με τον Andrea Iannone.

Στο διήμερο τεστ οι ταχύτεροι στην ευθεία με 337.5 χλμ/ώρα ήταν οι Jack Miller & Marc Marquez, ενώ ο Franco Morbidelli με την Yamaha σημείωσαν τη μικρότερη τελική με 322.3 χλμ/ώρα. Μια διαφορά 15 χλμ/ώρα στην ευθεία που δείχνει ότι τα προβλήματα της Μ1 μπορεί να συνεχιστούν σε αυτόν τον τομέα, παρά το ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021, ο Fabio Quartararo έφτασε τα 332.3 χλμ/ώρα, προφανώς με τη βοήθεια κάποιου slipstream, την 1η ημέρα του τεστ, ενώ ο Γάλλος τη 2η ημέρα έφτασε μόλις τα 327.2 χλμ/ώρα. Αντίστοιχα η υψηλότερη τελική του Marc Marquez προφανώς προήλθε από slipstream, αφού τη 2η μέρα σημείωσε 331.2 χλμ/ώρα, κοντά στις τελικές και των άλλων Honda, με εξαίρεση τον Nakagami που και τις δύο ημέρες είχε χαμηλή τελική. 

H υψηλότερη τελική του Marc Marquez προφανώς προήλθε από slipstream
H υψηλότερη τελική του Marc Marquez προφανώς προήλθε από slipstream

Η Suzuki που στην υψηλότερη τελική είναι τελευταία από όλους τους κατασκευαστές, στην χαμηλότερη τελική είναι 3η και μπροστά από Honda, KTM & Yamaha.

H Aprilia είναι εντυπωσιακή και συνολικά είναι η μόνη που φαίνεται ότι μπορεί να ακολουθήσει τις Ducati που με εξαίρεση τον Di Giannantonio έχουν και πάλι τις υψηλότερες τελικές. Για παράδειγμα τη 2η ημέρα οι δύο υψηλότερες τελικές της ημέρας με 335.4 χλμ/ώρα ήρθαν από τους Enea Bastianini & Johann Zarco και τις Ducati GP21 και GP22, αντίστοιχα. 

O Franco Morbidelli με την Yamaha σημείωσαν τη μικρότερη τελική
O Franco Morbidelli με την Yamaha σημείωσαν τη μικρότερη τελική

Η ΚΤΜ φαίνεται ότι είναι η αργότερη από τις V4 μοτοσυκλέτες και μένει να δούμε τις διαφορές που θα προκύψουν και από το επερχόμενο τεστ στη νέα πίστα Μανταλίκα της Ινδονησίας.

 

 

Υψηλότερες τελικές ανά κατασκευαστή

337.5 Ducati Miller

337.5 Honda M.Marquez

336.4 Aprilia Vinales

332.3 Yamaha Quartararo

332.3 KTM Binder

331.2 Suzuki Mir

 

 

Χαμηλότερες τελικές ανά κατασκευαστή

331.2 Aprilia Espargaro

330.2 Ducati Di Giannantonio

329.2 Suzuki Rins

327.2 Honda Nakagami

326.2 KTM Gardner

322.3 Yamaha Morbidelli

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Τα βρόχινα ελαστικά της Michelin εντυπωσίασαν τους Rookies

« Προηγούμενο άρθρο

Quartararo: Οι άλλοι έκαναν μεγαλύτερο βήμα προς τα εμπρός

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ