• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marc Marquez: Αύριο πρέπει να επιτεθώ από την αρχή
Πρέπει να ρισκάρω για να τερματίσω στην δεκάδα
Νέα 19/03/2022 - 18:21

Oι εργοστασιακοί αναβάτες της Honda έφτασαν στο Grand Prix της Ινδονησίας ως φαβορί, δεδομένου του εκρηκτικού ρυθμού τους στις δοκιμές πριν την σεζόν στην ίδια πίστα.


Ωστόσο, κανένας από τους αναβάτες δεν κατάφερε να προκριθεί από τις ΚΑΤ1 το Σάββατο, με τον Marquez να πέφτει δύο φορές σε διάστημα πέντε λεπτών και τελικά να χρειάζεται να ξεκινήσει τον αγώνα αύριο από την 14η θέση, ενώ ο Espargaro είναι ακριβώς πίσω του και δεν είναι σίγουρος αν μπορεί να τερματίσει τον αγώνα.

Μόλις ένα μήνα νωρίτερα ο Espargaro ήταν ταχύτερος από όλους κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών στην ίδια πίστα, όταν και τα τέσσερα Honda ήταν επίσης από τα καλύτερα για αγωνιστικό ρυθμό. Στη συνέχεια οδήγησε τον αγώνα για 17 γύρους στο Qatar στο δρόμο του προς την τρίτη θέση στον πρώτο αγώνα της σεζόν.

Λοιπόν, τι πήγε τόσο στραβά;

Για τον Espargaro η απάντηση είναι ξεκάθαρη. Είναι ο τροποποιημένος σκελετός του πίσω ελαστικού, που χρησιμοποιήθηκε τελευταία φορά στο Buriram το 2018, το οποίο παρουσιάστηκε το Σαββατοκύριακο μετά από προβλήματα λόγω υπερθέρμανσης στη δοκιμή.

"Η Honda σχεδίασε μια νέα μοτοσυκλέτα που ταιριάζει τέλεια με τα τρέχοντα ελαστικά (του 2022). Τότε παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της δοκιμής και για να βελτιώσει αυτά τα προβλήματα η Michelin έφερε ελαστικό τεχνολογίας τεσσάρων ετών", είπε ο Espargaro. "Έτσι, αυτό που αντιμετωπίζουμε είναι ότι έχουμε μια μοτοσυκλέτα, την καλύτερη μοτοσυκλέτα στο grid θα έλεγα με τα σωστά ελαστικά, αλλά τώρα είναι εφοδιασμένη με ελαστικά τεσσάρων ετών για τα οποία αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι φτιαγμένη".

Μια τέτοια θεμελιώδης αλλαγή έχει ανακατέψει την σειρά των αναβατών όσον αφορά τις επιδόσεις αυτό το Σαββατοκύριακο.

"Είδαμε την Ducati να ζορίζεται πολύ στη δοκιμή εδώ, ήταν εξαιρετικά αργή, ειδικά στον ρυθμό. Τώρα πετούν", ανέφερε ο Espargaro. "Είμαστε ιδιαίτερα εξοργισμένοι επειδή ήμασταν πολύ γρήγοροι. Πιστεύουμε ότι είναι άδικο κατά κάποιο τρόπο. Επειδή δουλέψαμε τόσο πολύ κατά την προετοιμασία της σεζόν, φτιάχνοντας μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα. Η Honda έφτιαξε μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα και δεν μας αξίζουν αυτά τα αποτελέσματα.".

Ο Marquez επιβεβαίωσε ότι "όλες οι Honda είχαν απροσδόκητα προβλήματα από τις ΕΔ1".

"Λέω απροσδόκητα προβλήματα γιατί στη δοκιμή οδηγήσαμε όλοι πολύ καλά: εγώ, ο Pol, ο Taka, ο αδερφός μου. Από τότε που φτάσαμε εδώ αρχίσαμε να ζοριζόμαστε πολύ με το πίσω μέρος και να πιέζουμε πολύ το μπροστινό".

Αλλά ο #93 δεν έριξε όλη την ευθύνη στην πόρτα της Michelin, τονίζοντας ότι είναι η ίδια κατάσταση για όλους.

"Δεν αισθάνομαι καλά όπως στο Qatar, αλλά οι άλλοι έχουν το ίδιο ελαστικό, επομένως είναι το ίδιο για όλους", είπε. "Πρέπει να κατανοήσουμε την κατάσταση για να κερδίσουμε από αυτά τα ελαστικά. Ο Quartararo έκανε τον ίδιο χρόνο σήμερα όπως και στη δοκιμή, οπότε η απόδοση (από τα τροποποιημένα ελαστικά) υπάρχει."

Όπως συνηθίζει, αντί να αποδεχτεί τις δυσκολίες, ο Marquez έσπρωξε τη μοτοσυκλέτα του πέρα ​​από τα όρια σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να ξεφύγει από τις ΚΑΤ1. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν δύο πτώσεις.

"Στις ΚΑΤ1 δεν ένιωθα έτοιμος, αλλά προσπάθησα", είπε. "Δεν ήταν θέμα επιλογής αν θα είμαι στις ΚΑΤ2. Η δεύτερη πτώση ήταν κάτι που μπορούσα να αποφύγω, αλλά "καιγόμουν" πάρα πολύ. Όταν βγήκα λίγο εκτός γραμμής ήξερα ότι ήταν η τελευταία μου ευκαιρία. Προσπάθησα να μείνω μέσα, άγγιξα το βρώμικο μέρος της πίστας και έχασα το μπροστινό".

"Την δεύτερη πτώση την καταλαβαίνω, την πρώτη δεν την καταλαβαίνω".

Ο Marquez προβιβάστηκε αργότερα από τη 15η στη 14η λόγω ποινής για τον Franco Morbidelli, αλλά "Θα προτιμούσα να ξεκινήσω από τη 15η θέση γιατί είναι καθαρή θέση στο grid, αλλά σήμερα δεν ήταν η μέρα μας και αύριο ελπίζουμε για ένα διαφορετικό συναίσθημα για τον αγώνα".

Η χαμηλή θέση εκκίνησης σημαίνει ότι ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής πρέπει να βγει στην επίθεση από την αρχή του αγώνα της Κυριακής, αλλά ταυτόχρονα να προσπαθήσει να διαχειριστεί το μπροστινό ελαστικό που τώρα «σπρώχνεται» από το πιο άκαμπτο πίσω.

"Είμαι σίγουρος για τη διαχείριση των ελαστικών μου, αλλά αύριο δεν μπορώ (να περιμένω). Πρέπει να επιτεθώ στην αρχή. Για αυτόν τον λόγο θα βάλουμε ένα μαλακό πίσω ελαστικό, θα επιτεθούμε και ας δούμε στο τέλος", είπε ο Marquez.

"Ίσως να δοκιμάσω ξανά το μεσαίο στο ζέσταμα, αλλά δεν έχω αυτοπεποίθηση με αυτό το ελαστικό γιατί δεν έχω πρόσφυση. Ως ελάχιστο (με το μαλακό) θα έχουμε μισό αγώνα καλής πρόσφυσης. Θα δούμε. Πρέπει να ρισκάρω για να τερματίσω στην πρώτη δεκάδα".

"Πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε έναν καλό αγώνα και πάντα πιστεύω σε εμένα. Πίστεψα σε εμένα σήμερα αλλά δεν ήμουν έτοιμος. Αύριο θα συνεχίσω να πιστεύω... ".

Επόμενο άρθρο »

Εκτός αγώνα ο Marc Marquez!

« Προηγούμενο άρθρο

Quartararo: Είμαι εδώ για να παλέψω για την νίκη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα