• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τα επόμενα βήματα της Royal Enfield
Νέα Αγοράς 02/12/2022 - 00:36

Η Royal Enfield,  η μεγαλύτερη εταιρία κατασκευής μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού της Ινδίας, απασχολεί τακτικά τις τοπικές σελίδες μοτοσυκλέτας με θέματα σχετικά με την εξέλιξη νέων μοντέλων όπως μια νέα Bullet με το δικύλινδρο 650 κ.εκ. κινητήρα, μια νέα Himalaian με κινητήρα 650 ή και 800 κ.εκ, φήμες για ένα νέο υγρόψυκτο κινητήρα και πολλά άλλα.

Με δεδομένη την ισχυρή θέση του εργοστασίου στην τεράστια αγορά της Ινδίας είναι σίγουρο ότι σύντομα θα δούμε όχι ένα άλλα πλήθος νέων μοντέλων που, αργά ή γρήγορα, θα βρουν το δρόμο τους και στη μικρότερη άλλα σημαντική Ευρωπαϊκή αγορά.

Σε συνέντευξη που έδωσε ο στην αγγλική σελίδα mcn.com o Arun Gopal, Υπεύθυνος της Royal Enfield για την Ευρώπη, εξηγεί «Η μεσαία κατηγορία έχει σημαντική δυναμική και εκεί η γκάμα των μοντέλων μας καλύπτει τους περισσότερους πελάτες. Μπορεί σήμερα να μην τους καλύπτουμε όλους άλλα οι μοτοσυκλέτες μας είναι προσιτές και εμείς παραμένουμε πιστοί στις ρίζες μας να κατασκευάζουμε απλές, κλασικές, όμορφες μοτοσυκλέτες που είναι διασκεδαστικές στην οδήγηση».

Σήμερα η γκάμα της Royal Enfield είναι χτισμένη γύρω από τρεις αερόψυκτους κινητήρες, τον μονοκύλινδρο 349cc που κινεί τα μοντέλα Hunter, Meteor και Classic, τον επίσης μονοκύλινδρο 411cc για τα Himalayan και Scram και τον παράλληλο δικύλινδρο 648cc που φοράνε τα μεγάλα μοντέλα Continental GT, Interceptor και η νέα Super Meteor 650.

Αλλά από ότι αναφέρει ο Gopal η γκάμα κινητήρων θα μεγαλώσει. «Είναι δύσκολο να δώσουμε λεπτομέρειες τώρα, αλλά θα δούμε νέους κινητήρες και νέες παραλλαγές σε αυτούς που υπάρχουν. Μπορώ να πω ότι τους επόμενους 12 μήνες θα είμαστε σε μια πολύ, πολύ διαφορετική κατάσταση».

Φυσικά προτεραιότητα στις αποφάσεις της Royal Enfield  για τα νέα μοντέλα έχει η εγχώρια αγορά: «Δεν θα κάνουμε τίποτα αν δεν έχει νόημα για εμάς στην Ινδία», είπε. «Αυτή είναι η μεγαλύτερη πελατειακή μας βάση και η Ινδία είναι σήμερα η μεγαλύτερη αγορά δικύκλων στον κόσμο». «Οι πωλήσεις μας κορυφώθηκαν στα 18 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες σε ένα χρόνο. Η συνολική αγορά στην Ευρώπη είναι 1,5 εκατομμύριο, άρα αυτό που πουλάει η Ινδία σε ένα μήνα είναι αυτό που πουλάει ολόκληρη η Ευρώπη σε ένα χρόνο. Πρέπει να έχει νόημα στην Ινδία».

Η πρόθεση για παρουσίαση νέων μοντέλων επιβεβαιώνεται από τον επικεφαλής του σχεδιασμού, Mark Wells, ο οποίος επιβλέπει και τη στρατηγική ανάπτυξης.

«Είμαστε πραγματικά φιλόδοξοι και έχουμε πολλά στα σκαριά», λέει. «Ήδη είναι γνωστό ότι εργαζόμαστε σε ορισμένες νέες πλατφόρμες κινητήρων, εξελίσσοντας παράλληλα πολλά νέα μοντέλα και αξιοποιώντας στο έπακρο τις υπάρχουσες πλατφόρμες μοντέλων». «Επίσης διαφοροποιούμε τη σειρά προϊόντων επεκτείνοντας την γκάμα μας για να προσεγγίσουμε περισσότερους ανθρώπους. Όλα τα μοντέλα μας θα παραμείνουν προσιτά και ευχάριστα γιατί έτσι πρέπει να είναι η οδήγηση μοτοσυκλέτας».

 

Πηγή: Zougla.gr

Επόμενο άρθρο »

Honda CRF300L 2023

« Προηγούμενο άρθρο

ΣΤΑ PAPASTAVROU SHOPS ΤΟ LS2 STROBE FF325

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ