• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
To SHOEI X-SPR Pro DD έτοιμο για το MotoGP 2023
Η Ελληνική σημαία στις πίστες του Παγκοσμίου!
Νέα Αγοράς 09/12/2022 - 16:30

Tο X-SPR Pro της Ιαπωνικής SHOEI είναι το νέο απόλυτο αγωνιστικό κράνος! Μετά από εκτεταμένα τεστ από τους Marc & Alex Marquez βρίσκεται τώρα στην παραγωγή, διαθέσιμο για όλους μας. 

Ο Δημήτρης Διατσίδης που μετά τα χρόνια που έτρεχε ο Θανάσης Arthour Σίσσης  (2010 – 2014), είναι ο μόνος που δείχνει την Ελληνική σημαία, στο κράνος του και τη στολή του, στις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, έστω στους λίγους γύρους που κάνει συνήθως με την BMW M1000 RR, παρέλαβε μετά από μια οδύσσεια ταξιδιών το νέο του κράνος που θα φοράει στις πίστες το 2023.

Μετά από χρόνια συμβίωσης με το X-Spirit I, II, III, το νέο κράνος από την πρώτη στιγμή εντυπωσιάζει με την καλύτερη αίσθηση του εσωτερικού και με τον τρόπο που δουλεύουν οι αεραγωγοί, έστω στις μικρές ταχύτητες της Αττικής, που πρόλαβε να κάνει τα πρώτα του χιλιόμετρα. 

Βέβαια η ίδια η Ιαπωνική εταιρία λέει ότι το X-SPR Pro σχεδιάστηκε αποκλειστικά για σπορ οδήγηση με υψηλές ταχύτητες …και τίποτα άλλο.

Η σχεδιαστική ομάδα της SHOEI, μελέτησε και επεξεργάστηκε τα ήδη υπάρχοντα δεδομένα κατά την διαδικασία ανάπτυξής και έτσι το σχήμα του κράνους πέρασε περισσότερες από 150 επαναλήψεις στην αεροδυναμική σήραγγα της SHOEI, με συνεχή εξέλιξη πριν στους αναβάτες του MotoGP για δοκιμές στην πίστα και τις πραγματικές συνθήκες.

Ένας από τους κύριους στόχους ήταν η περαιτέρω βελτίωση των εξαιρετικών αεροδυναμικών επιδόσεων του X-Spirit III, για οδήγηση σε ταχύτητες και πάνω από τα 350 Km/h. Το σχήμα άλλαξε σε πολλά σημεία με τους 2 κεντρικούς αεραγωγούς να είναι από τις πιο εντυπωσιακές αλλαγές, οδηγώντας τον αέρα σε μεγάλες ταχύτητες, με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφεύγονται όλα τα κουνήματα, ενώ παράλληλα προσφέρουν σταθερότητα.

Η θέση των εισόδων και εξόδων εξαερισμού άλλαξε επίσης και σχεδιάστηκε με τη σκέψη στις ανάγκες κάθε αγωνιζόμενου. Διαθέτει πλέον 7 εισόδους και 6 εξόδους αερισμού, που μαζί με το καινοτόμο σύστημα εξαερισμού στα μάγουλα, ο αναβάτης μπορεί να συγκεντρωθεί στην οδήγηση του, χωρίς να επηρεάζεται από τις καιρικές συνθήκες. 

Ένα νέο σύστημα ζελατίνας με μηχανισμό κεντρικού κλειδώματος εξοπλίζει το νέο X-SPR Pro. Η νέα θέση της ζελατίνας, επιτρέπει στον αναβάτη να έχει ακόμα μεγαλύτερο πεδίο, προσφέροντας αγωνιστική άνεση, ενώ το νέο διπλό κλείσιμο παρέχει τη μέγιστη ασφάλεια για την αποφυγή ανεπιθύμητων ανοιγμάτων. Η νέα ζελατίνα CWR-F2R έχει δισδιάστατο εξωτερικό σχήμα για να παρέχει τη δυνατότητα προσθήκης αποσπόμενων φύλλων tear-off και είναι έτοιμη να δεχτεί Pinlock® Evo.

Τέλος για μεγάλους και εξαντλητικούς αγώνες το νέο X-SPR Pro έρχεται προετοιμασμένο να δεχτεί σύστημα εφίδρωσης (hydration system).

Το κράνος διαθέτει έγκριση ECE 22.06 και είναι πιστοποιημένο από την FIM.

Το σχεδιασμό του κράνους έκανε η Art Director του περιοδικού MOTOGP WORLD, η Θέπη Καούρου, ενω το βάψιμο έκανε ο πολυ-Πρωταθλητής ΜΧ & Τράιαλ Λευτέρης Καρέτσος. Η συναρμολόγηση έγινε στην Γαλλία από τον Υπεύθυνο αγωνιστικών κρανών της SHOEI Michael Rivoire.

Οι δύο κεντρικοί αεραγωγοί είναι η πιο εμφανής διαφορά με το προηγούμενο μοντέλο
Οι δύο κεντρικοί αεραγωγοί είναι η πιο εμφανής διαφορά με το προηγούμενο μοντέλο
Οι λεπτομέρειες του κράνους έγιναν με πολύ μεράκι! H Bianca βέβαια κυριαρχεί στη δεξιά πλευρά!
Οι λεπτομέρειες του κράνους έγιναν με πολύ μεράκι! H Bianca βέβαια κυριαρχεί στη δεξιά πλευρά!

Επόμενο άρθρο »

Custom Honda Monkey 125 από την MonQey King

« Προηγούμενο άρθρο

ΣΤΑ PAPASTAVROU SHOPS ΤO TEMPEST 2 D-DRY ΤΗΣ DAINESE

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ