• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Ducati ξεκίνησε την παραγωγή των αγωνιστικών ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της MotoE για το 2023
Νέα Αγοράς 18/01/2023 - 21:39

Ένα χρόνο μετά την πρώτη δοκιμή με τον Michele Pirro στο Misano, έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για την κατασκευή των αγωνιστικών V21L που θα πρωταγωνιστήσουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ηλεκτρικών Μοτοσυκλετών FIM Enel MotoE 2023.

Η παραγωγή ξεκίνησε τον Δεκέμβριο και οι 23 μοτοσυκλέτες, 18 συμμετέχοντες και 5 εφεδρικές, θα είναι έτοιμες μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου.

Κάθε αγωνιστική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα συναρμολογείται από τους έμπειρους τεχνικούς της Ducati MotoE με την ίδια ακρίβεια και προσοχή στη λεπτομέρεια που χρησιμοποιείται για την κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας MotoGP.

Η Ducati MotoE V21L είναι αποτέλεσμα της κοινής δουλειάς των μηχανικών R&D της Ducati και της ομάδας Ducati Corse και συνδυάζει τα ηλεκτρονικά και τη γεωμετρία πλαισίου της Ducati Corse με τη διαδικασία σχεδιασμού και τη συνολική διαχείριση που εφαρμόζει το R&D της Ducati στις μοτοσυκλέτες παραγωγής.

Claudio Domenicali, Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati: «Η έναρξη της παραγωγής του Ducati MotoE είναι μια ιστορική στιγμή για την εταιρεία μας, η οποία με αυτό το έργο μελετά διεξοδικά τις τεχνολογίες του μέλλοντος για τον κόσμο της μοτοσικλέτας. Είναι ένας σημαντικός τομέας πειραματισμού, στον οποίο επενδύουμε για να δημιουργήσουμε τεχνογνωσία, ώστε να είμαστε έτοιμοι όταν η τεχνολογία μπαταριών θα επιτρέψει τη δημιουργία μιας συναρπαστικής μοτοσυκλέτας δρόμου με το βάρος, τις επιδόσεις και την αυτονομία που περιμένουν οι λάτρεις του Ducati. Ως εκ τούτου, ξεκινάμε αυτή τη νέα περιπέτεια με στόχο να αναπτύξουμε τους ανθρώπους και τις δεξιότητες της εταιρείας για να διαμορφώσουμε τον χαρακτήρα μιας μελλοντικής ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας δρόμου Ducati. Το έργο MotoE αντιπροσωπεύει ένα αποφασιστικό βήμα για να συμβάλει η Ducati στη μείωση των εκπομπών CO2 σε οτι αφορά το προϊόν, παράλληλα με την έρευνα για συνθετικά καύσιμα (eFuel) που μπορούν να μηδενίσουν τις συνολικές εκπομπές CO2 των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα είναι κάτι που όλα τα άτομα και όλες οι εταιρείες πρέπει να λάβουν υπόψη τους ως προτεραιότητα, εάν θέλουμε να διατηρηθεί η ευαίσθητη ισορροπία του πλανήτη. Η Ducati έχει δεσμευτεί σε αυτό και σε βιομηχανικό επίπεδο, και η κατασκευή της νέας περιοχής Finitura e Delibera Estetica που χαρακτηρίζεται ως κτήριο σχεδόν μηδενικής ενέργειας είναι μόνο το τελευταίο παράδειγμα».

Μετά από ένα χρόνο δοκιμών ανάπτυξης κατά τη διάρκεια του οποίου ο Michele Pirro, ο Alex De Angelis και ο Chaz Davies οδηγούσαν το πρωτότυπο V21L, το project MotoE της Ducati έφτασε λίγο πριν την τη στιγμή που οι μοτοσυκλέτες θα μπουν στην πίστα.

Η πρώτη δοκιμή με τους αναβάτες και τις ομάδες, που θα αγωνιστούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα  FIM Enel MotoE 2023, έχει προγραμματιστεί για τις 6, 7 και 8 Μαρτίου στη Jerez και θα ακολουθήσουν άλλες τρεις ημέρες δοκιμών στις 3, 4 και 5 Απριλίου στην πίστα Montmelò στη Βαρκελώνη.

Το ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoE 2023 περιλαμβάνει οκτώ Grand Prix με δύο αγώνες ανά GP το Σάββατο.

Μετά το γαλλικό ντεμπούτο, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoE θα είναι παρόν σε όλους τους επόμενους ευρωπαϊκούς αγώνες μέχρι το GP του Misano.

Η έναρξη του πρωταθλήματος θα γίνει στο Γαλλικό Grand Prix το Σάββατο 13 Μαΐου.

Επόμενο άρθρο »

Η Yamaha παρουσιάζει το Ténéré Spirit Experience

« Προηγούμενο άρθρο

Χρονιά ρεκόρ για την Ducati το 2022

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ