• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Yamaha: Δεν μπορούμε να φανταστούμε έναν V4
Τουλάχιστον όχι πριν την αλλαγή κανονισμών
Νέα 03/03/2023 - 18:29

Η απoχώρηση της Suzuki αφήνει τη Yamaha ως τον μοναδικό κατασκευαστή στα MotoGP που χρησιμοποιεί διαμόρφωση κινητήρα εν σειρά και όχι V.

Αν και η βελτίωση της απόδοσης στην ευθεία είναι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της Yamaha για το 2023, με τον πρώην σχεδιαστή κινητήρων της F1, Luca Marmorini, να προσλαμβάνεται για να βοηθήσει στην εξαγωγή μεγαλύτερης ταχύτητας από την M1, η αλλαγή σε διάταξη V δεν ήταν επιλογή.

Τουλάχιστον για τώρα.

"Δεν μπορώ να το φανταστώ", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Yamaha Racing, Lin Jarvis, στο Speedweek.com. "Επειδή είναι τεράστιο έργο ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η παραγωγή ενός V4 κινητήρα 1000cc για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP από το μηδέν".


 "Αν το σχεδιάζαμε αυτό για τους νέους κανονισμούς για την πενταετία από το 2027 έως το 2031, ίσως είχε νόημα. Αλλά δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα ποια κατεύθυνση θα πάμε γιατί οι τεχνικοί κανονισμοί δεν έχουν ακόμη καθοριστεί. [Οι μελλοντικοί κανόνες] θα πρέπει να αποφασιστούν το 2023, μετά από το οποίο έχουμε τέσσερα χρόνια για να αναπτύξουμε".

"Στη συνέχεια, με τη νέα τεχνολογία, έχουμε την ίδια ευκαιρία για έναν νέο κινητήρα MotoGP με κάθε άλλο κατασκευαστή".

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Yamaha το 2021, Fabio Quartararo, και ο ομόσταυλός του, Franco Morbidelli, εντυπωσιάστηκαν από τον αναβαθμισμένο κινητήρα στο τεστ της Sepang τον περασμένο μήνα, επιλέγοντας μια τελική έκδοση για την επερχόμενη σεζόν.


"Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα εξακολουθήσουμε να μπορούμε να βρούμε μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης με το εν σειρά κινητήρα μας", δήλωσε ο Jarvis.

"Τώρα ακούω πάντα: "Η Suzuki έφυγε, η Yamaha είναι το μόνο εργοστάσιο με εν σειρά κινητήρα". Είμαι στην ευχάριστη θέση να απαντήσω: "Ναι, είμαστε οι μόνοι με αυτό το πλεονέκτημα!".

Οι εν σειρά κινητήρες τερμάτισαν πρώτοι και δεύτεροι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2020 στα χέρια των Joan Mir (Suzuki) και Franco Morbidelli (Yamaha), ενώ στη συνέχεια κέρδισαν το Πρωτάθλημα του 2021 και τερμάτισαν δεύτεροι το 2022 με τον Quartararo.

Ο Quartararo πήρε τρεις νίκες την περασμένη σεζόν, με τον Alex Rins της Suzuki να κερδίζει άλλους 2 αγώνες για τους εν σειρά κινητήρες. Οι νίκες των V4 χωρίστηκαν σε 12 για την Ducati, 2 για την KTM και 1 για την Aprilia.

Επόμενο άρθρο »

Randy Mamola και Kevin Schwantz στο Classic GP του Assen

« Προηγούμενο άρθρο

Η Aurora Angelucci η μόνη γυναίκα Team Manager του MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα