• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Stoner: Μετά τους πρώτους γύρους είπα «Έκανα τεράστιο λάθος!»
Για την GP7
Νέα 07/03/2023 - 10:53

Στα χαρτιά, ο Casey Stoner και η Ducati Desmosedici ήταν φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον κατά τη διάρκεια της σεζόν MotoGP του 2007.

Ο νεαρός Αυστραλός είχε μεταπηδήσει στο ιταλικό εργοστάσιο για τη δεύτερη χρονιά του στην κορυφαία κατηγορία και ξεκίνησε τη σεζόν δυναμικά, κερδίζοντας τον πρώτο αγώνα στο Qatar.

Θα ήταν η πρώτη από τις δέκα νίκες και τα 14 βάθρα που έφεραν στον Stoner και στη Ducati το πρώτο τους Πρωτάθλημα στα MotoGP.


Αλλά ο #27 αποκάλυψε ότι οι πρώτες του εντυπώσεις από τη νέα μοτοσυκλέτα των 800cc δεν ήταν καθόλου θετικές.

"Έμοιαζε πολύ καλύτερη στα χαρτιά, στα αποτελέσματα, από ό,τι φάνηκε σε εμάς", είπε ο Stoner στο MotoGP.com, σκεπτόμενος το 2007 στα πλαίσια του «MotoGP Stories: The Resurrection of Ducati».

"Όταν υπέγραψα στη Ducati, ήταν πολύ συναρπαστικό. Πήγαινα σε μια εργοστασιακή ομάδα. Αλλά μετά τους πρώτους μου γύρους στη μοτοσυκλέτα, η σκέψη μου ήταν: «Τι έχω κάνει; Έκανα τεράστιο λάθος!»".

Ο λόγος που η GP7 ήταν τόσο δύσκολη στην οδήγηση βρισκόταν στην «ακραία» σχεδιαστική προσέγγιση της Ducati για τη νέα εποχή των κινητήρων 800cc, η οποία ήταν σε πλήρη αντίθεση με την ομαλή, επικεντρωμένη στην ταχύτητα στη στροφή, φιλοσοφία που επέλεξαν οι Ιάπωνες ανταγωνιστές της.

"Εκείνη τη χρονιά, η μοτοσυκλέτα μας ήταν πολύ, πολύ δύσκολη στην οδήγηση. Ήταν μια ακραία μοτοσυκλέτα λόγω ενός ακραίου κινητήρα", δήλωσε ο αρχιμηχανικός του Stoner, Cristian Gabarrini.

Ο Stoner πρόσθεσε: "Πολλοί άνθρωποι σκέφτηκαν: «τα 800cc θα κάνουν αυτές τις μοτοσυκλέτες πολύ εύκολες στο χειρισμό». Ειδικά οι Ιάπωνες κατασκευαστές είπαν: «Θέλουμε μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, κάτι που στρίβει πολύ όμορφα»".

"Η Ducati πήγε εντελώς προς την άλλη κατεύθυνση και είπε: «Δεν μας ενδιαφέρει το πλαίσιο αυτή τη στιγμή, ας προσπαθήσουμε να την κάνουμε γρήγορη στην ευθεία!»".

"Παλεύαμε όλο το χρόνο προσπαθώντας να κάνουμε τη μοτοσυκλέτα να στρίψει".

Ο Loris Capirossi, ο οποίος ήταν ο κορυφαίος αναβάτης της Ducati και στις τέσσερις προηγούμενες σεζόν MotoGP (990cc), είπε: "Φαινόταν ότι ο Casey γεννήθηκε για αυτή τη μοτοσυκλέτα. Για μένα, αυτή η μοτοσυκλέτα είχε πολλά προβλήματα".

Ο Capirossi κέρδισε μόνο έναν αγώνα εκείνη τη χρονιά, παίρνοντας την 7η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και έφυγε στο τέλος της χρονιάς για τη Suzuki.

Ήταν ίσως μια σοφή επιλογή, με τους μηχανικούς της Ducati να παραδέχονται ότι οι Desmosedici παρέμειναν «πολύ επιθετικές» και «δύσκολες στο χειρισμό» το 2008 και το 2009.

"Δεν είχαμε μπάτζετ, οπότε η μοτοσυκλέτα με την οποία ξεκινήσαμε τη χρονιά είναι ακριβώς η ίδια μοτοσυκλέτα με την οποία τελειώσαμε. Δεν πήραμε νέο πλαίσιο, νέα ανταλλακτικά, νέο κινητήρα. Τίποτα", αποκάλυψε ο Stoner. "Συχνά ήμουν η μόνη Ducati που έτρεχε μπροστά, η μόνη Ducati με πιθανότητες για βάθρο. Ένιωθα λοιπόν το βάρος όλης της εταιρίας, όλων, στους ώμους μου".

Ο Stoner κέρδισε άλλους 13 αγώνες την περίοδο 2008-2010, μετά την οποία έφυγε για να ενταχθεί στην Repsol Honda παίρνοντας αμέσως ένα δεύτερο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πριν αποσυρθεί στα τέλη του 2012.

"Δεν ήμασταν αρκετά κοντά του", είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Ducati, Claudio Domenicali, σχετικά με την αποχώρηση του Stoner. "Κάναμε κάποια λάθη εκείνη τη στιγμή. Είναι κυρίως δική μας ευθύνη. Όταν έφυγε ο Casey, καταλάβαμε ότι είχαμε μεγάλο πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα".

Η Ducati δεν κέρδισε άλλον αγώνα παρά μόνο αρκετά χρόνια αργότερα, στην εποχή του Gigi Dall'Igna, με τον Andrea Iannone, στο Red Bull Ring το 2016.

Αφού τερμάτισε δεύτερη με τον Andrea Dovizioso την περίοδο 2017-2019, η Ducati κέρδισε τελικά το πρώτο της Πρωτάθλημα στα MotoGP μετά τον Stoner με τον Francesco Bagnaia την περασμένη σεζόν.

Επόμενο άρθρο »

Η παρουσίαση της LCR Honda

« Προηγούμενο άρθρο

Τι θα γινόταν αν ο Bautista είχε μείνει στα MotoGP;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ