• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Petrucci: Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω οδηγήσει στη ζωή μου
Ευχαριστώ για την ευκαιρία
Νέα 18/05/2023 - 20:21

Ο Danilo Petrucci καλέστηκε από την εργοστασιακή ομάδα της Ducati για το Grand Prix του Le Mans του περασμένου Σαββατοκύριακου για να αντικαταστήσει τον τραυματία Enea Bastianini.

Ο Petrucci αγωνιζόταν με την Ducati από το 2015 έως το 2020, παίρνοντας δύο νίκες με την εργοστασιακή ομάδα. Αποσύρθηκε από το MotoGP στα τέλη του 2021 και τώρα αγωνίζεται στα World Superbikes με την ιταλική μάρκα.

Τερμάτισε 11ος στο γεμάτο πτώσεις GP της Γαλλίας, κερδίζοντας τους άλλους 2 αντικαταστάτες, Lorenzo Savadori και Jonas Folger.


Παραδεχόμενος ότι ήταν «απογοητευμένος» την Κυριακή που είχε ήδη τελειώσει το Σαββατοκύριακο, ο Petrucci λέει ότι η Ducati του 2023 είναι «η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω οδηγήσει ποτέ στη ζωή μου».

"Ήταν απίστευτο, γιατί το να επιστρέψω στο MotoGP με αυτή τη μοτοσυκλέτα –την καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω οδηγήσει ποτέ στη ζωή μου– σε αυτήν την πίστα όπου πέτυχα τρία βάθρα, μια νίκη, ήταν πραγματικά σαν δώρο", είπε. "Είμαι τόσο περήφανος για αυτό και μπορώ μόνο να πω ευχαριστώ στη Ducati για αυτή τη μεγάλη ευκαιρία".

"Στο τέλος ο αγώνας ήταν αρκετά δύσκολος, αλλά ήμουν πιο γρήγορος από το Σάββατο. Ήμουν τόσο απογοητευμένος όταν έφτασε το τέλος της Κυριακής. Ίσως δεν θα ξανανέβω σε αυτή τη μοτοσυκλέτα δυστυχώς, αλλά σίγουρα επιστρέφοντας στο Le Mans με όλο αυτό το πλήθος, με μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, με μια ομάδα που κέρδισα και στάθηκα στο βάθρο πολλές φορές, είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Είμαι τόσο χαρούμενος".

 

Ο Petrucci σημείωσε ότι η Ducati μπόρεσε να διορθώσει όλα τα προβλήματα που είχε όταν αγωνίστηκε για τελευταία φορά με τη μάρκα το 2020.

"Η Ducati έκανε πολύ καλή δουλειά, γιατί διόρθωσε τα προβλήματα που είχαμε στο παρελθόν", πρόσθεσε. "Εννοώ, στο στρίψιμο και απελευθέρωση ισχύος στη μέση της στροφής όταν η μοτοσυκλέτα είναι πλαγιασμένη".

"Τώρα είναι πραγματικά δύσκολο να καταλάβεις πότε πρέπει να ανοίξεις το γκάζι, γιατί η μοτοσυκλέτα μεταφέρει την ταχύτητα μέσα στη στροφή και δεν χάνεις ποτέ την πρόσφυση".

"Στο φρενάρισμα ήταν ήδη πολύ καλή. Αυτό το Σαββατοκύριακο δυσκολεύτηκα λίγο γιατί δεν έχω συνηθίσει να ανοίγω το γκάζι τόσο νωρίς στη στροφή γιατί θυμάμαι αυτό το πρόβλημα, και ειδικά φέτος ζορίζομαι με το Superbike σε αυτό το σημείο".

Επόμενο άρθρο »

Agostini: O Marquez πρέπει να κάνει υπομονή στη Honda

« Προηγούμενο άρθρο

Σύμπραξη των 4 Ιαπώνων κατασκευαστών

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα