• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε τη νέα Suzuki GSX-8S
Τεστ-Μοντέλα 21/05/2023 - 11:44

του Δημήτρη Διατσίδη

 

Η Σφακιανάκης ΑΕΒΕ, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki στη δημοσιογραφική παρουσίαση που πραγματοποίησε, στα μοντέλα που έχουν βάση το νέο κινητήρα 800 κ.εκ., είχε να δείξει την γυμνή “streetfighter” GSX-8S. H Ιαπωνική εταιρία λέει ότι ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των αναβατών διαφορετικών επιπέδων εμπειρίας στην κατηγορία μεσαίου μεγέθους γυμνών μοτοσυκλετών δρόμου, που κυμαίνονται από αρχάριους έως έμπειρους, έβαλε τους μηχανικούς της να βρουν το ιδανικό πακέτο, με μέγεθος κινητήρα/πλαισίου συν χαρακτηριστικά και προδιαγραφές κατάλληλες για το μοντέλο, που τελικά προτείνει.

Όπως γίνεται από όλες τις εταιρίες, όταν φτιάχνεις ένα καλό μοτέρ, μπορείς να στήσεις επάνω του διαφορετικής κατηγορίας μοτοσυκλέτες και η Suzuki ανάμεσα στα V-2 μοντπέλα της των 650 και 1050 κ.εκ., βάζει τώρα έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, με απόδοση 83-84 ίππους στις 8,500 σ.α.λ. και ροπή 78 Nm στις 6,800 σ.α.λ., με στρόφαλο 270° μοιρών, ώστε να έχει χρονισμό ανάφλεξης ίδιο με των V-2 μοτέρ. Και άρα να δίνει μια αίσθηση ανάλογη. H απόδοση εδώ είναι στους 83 ίππους, σε σχέση με τους 84 του νέου V-strom 800, με 1 ίππο λιγότερο, προφανώς λόγω της κοντύτερης εξάτμισης!

Ατσάλινο πλαίσιο περιβάλλει αυτόν τον κινητήρα, και με το ψαλίδι αλουμινίου, το ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι και το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της ΚΥΒ, κάνουν ένα ωραίο σύνολο.

Η GSX-8S διαθέτει μια επιθετική εμφάνιση που είναι λεπτή, συμπαγής, καλά ισορροπημένη και έτοιμη για δράση, συνδυάζοντας τα στοιχεία αυτά και συμφωνούμε απόλυτα με την Suzuki που λέει ότι “διαθέτει μια απόλυτα μοντέρνα σχεδίαση, η οποία χαρακτηρίζεται από λειτουργική ομορφιά”.

Φυσικά δεν λείπει ο έγχρωμος πίνακας οργάνων TFT LCD πολλαπλών λειτουργιών, τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου που περιλαμβάνουν το Suzuki Drive Mode Selector, το Suzuki Traction Control System και το σύστημα Bi-Directional Quick Shift της Suzuki. 

Στη σύντομη πρώτη δοκιμή μας, προλάβαμε να διαπιστώσουμε τη φιλικότητα του κινητήρα, την ωραία αίσθηση που δίνουν οι αναφλέξεις των 270° και να απολάυσουμε το σύνολο πλαισίου / αναρτήσεων / φρένων. Ιδιαίτερα μας άρεσε η αίσθηση μετά το πρώτο πλάγιασμα, να έχει μια εύκολη συνέχεια στις μεγαλύτερες γωνίες πλαγιάσματος, με αίσθημα ασφάλειας, αλλά και με σπορ διάθεση πλησιάζοντας προς το όριο του πίσω ελαστικού, που υπογραμμίζει την ουσία των streetfighter. 

Περιμένουμε να πάρουμε στα χέρια μας τη μοτοσυκλέτα για κανονική δοκιμή, αλλά με σιγουριά λέμε ότι η πρώτη αίσθηση είναι θετική.

 

Επόμενο άρθρο »

Στις Σέρρες δοκιμάζουμε το Dunlop KR της Moto 2

« Προηγούμενο άρθρο

Nέα BMW R 18 Roctane - Tο πέμπτο μέλος της οικογένειας R 18

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ