• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli SC0 μπροστά και το νέο SCQ πίσω για τον αγώνα στην Imola
Νέα 11/07/2023 - 18:57

Καθώς η Imola's επιστρέφει στο ημερολόγιο WorldSBK, η Pirelli φέρνει όλη την μπροστινή γκάμα ενώ για πίσω θα έχει την τελευταία έκδοση του SCQ, που έκανε το ντεμπούτο της στο Misano.

Το Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari επιστρέφει, μετά από τρία χρόνια απουσίας στο καλεντάρι, για να φιλοξενήσει τους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM. Επίσης στον αγώνα στην Imola επιστρέφουν και ορισμένες συνθέσεις που η Pirelli δεν είχε φέρει στον τελευταίο γύρο στο Donington λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών και της νέας ασφάλτου της αγγλικής πίστας. Πρόκειται για το μαλακό μπροστινό SC0, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στη σειρά της Pirelli μόλις φέτος, και το εξαιρετικά μαλακό πίσω SCQ στην προδιαγραφή C0004, το οποίο, μετά το ντεμπούτο του στο Misano, είναι πλέον στη διάθεση των αναβατών για τις κατατακτήριες και τον Αγώνα Superpole. Για το πίσω μέρος, η Pirelli θα συνεχίσει επίσης το πρόγραμμα της σύγκρισης του στάνταρ SCX με το υπο ανάπτυξη B0800 SCX.

Στην κορυφαία κατηγορία WorldSBK η Pirelli θα έχει όλη τη γκάμα, που αποτελείται από το μαλακό SC0 (6 ελαστικά ανά αναβάτη), το μεσαίο SC1 (8 ελαστικά ανά αναβάτη) και το σκληρό SC2 (8 ελαστικά ανά αναβάτη) για εμπρός. Όλα τα παραπάνω ελαστικά είναι διαθέσιμα στην αγορά για οποιονδήποτε μοτοσυκλετιστή. Για πίσω θα ειναι διαθέσιμα το εξαιρετικά μαλακό στάνταρ SCX (8 ελαστικά ανά αναβάτη) και εναλλακτικά το, υπό ανάπτυξη, SCX-A στην προδιαγραφή B0800 (8 ελαστικά ανά αναβάτη). Εάν, σε αντίθεση με τις προβλέψεις, οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα χαμηλές, τότε το μαλακό SC0 (5 ελαστικά ανά αναβάτη) θα μπορούσε να μπει στη σκηνή. Μόνο για τον αγώνα Superpole και Superpole οι αναβάτες θα επιτρέπεται να χρησιμοποιούν και το εξαιρετικά μαλακό SCQ στην προδιαγραφή C0004.

Για την κατηγορία WorldSSP θα ειναι διαθέσιμες δυο διαστάσεις του SC1, η τυπική σε μέγεθος 120/70 για την κατηγορία WorldSSP και αυτή που χρησιμοποιούν οι αναβάτες WorldSBK σε 125/70, παραμένουν οι επιλογές για το μπροστινό μέρος, για να συνεχιστεί η σύγκριση μεταξύ των δύο μεγεθών. Τα standard SCX και SC0 είναι οι εναλλακτικές λύσεις για το πίσω μέρος, με το πρώτο να προτιμάται σαφώς στην περίπτωση των υψηλών θερμοκρασιών ασφάλτου.

 

«Επιστρέφουμε σε μια πίστα που γνωρίζουμε καλά και η οποία έχει ήδη φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike 17 φορές, το τελευταίο το 2019. Σε σύγκριση με τον γύρο Donington, οι συνθήκες θα είναι πολύ διαφορετικές: αναμένουμε πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες και λιγότερο επιθετική άσφαλτο και αυτός είναι ο λόγος που η κατανομή για το Imola περιλαμβάνει το μπροστινό SC0 και το νέο SCQ στην προδιαγραφή C0004 που είδαμε σε δράση στο Misano. Στο μπροστινό μέρος, θα έχουμε λοιπόν την πλήρη γκάμα, από το πιο μαλακό SC0 έως το πιο σκληρό SC2, και θα μπορούμε να συνεχίσουμε τη δουλειά που ξεκίνησε στη Βαρκελώνη. Όσον αφορά τις πίσω λύσεις, η σύγκριση μεταξύ του στάνταρ SCX και του υπό ανάπτυξη προδιαγραφής B0800 συνεχίζεται, ενώ στις κατατακτήριες και στον αγώνα Superpole το νέο SCQ θα δοκιμαστεί ξανά πάνω απ' όλα για να κατανοήσει τις δυνατότητές του στους 10 γύρους διάρκεια του σύντομου αγώνα. Ο στόχος με αυτό το νέο SCQ, όπως είχε δηλωθεί τότε, είναι να υπάρξει μια λύση που, διατηρώντας παράλληλα αξιοσημείωτες κορυφαίες επιδόσεις, μπορεί να καλύψει εύκολα την απόσταση του Superpole Race».

 

Επόμενο άρθρο »

H ProDay III έρχεται πιο δυναμική φέτος

« Προηγούμενο άρθρο

Πόσα λεφτά δίνει η Dorna

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ