• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η VTR Customs αλλάζει μια BMW R 1300 GS σε πολλαπλής χρήσης μοτοσυκλέτα
Νέα Αγοράς 15/03/2024 - 10:58

Με αυτήν την εκπληκτική κατασκευή την R 1301 που είναι ταυτόχρονα supermoto, γυμνή μοτοσυκλέτα, αλλά και περιπέτειας, φαίνεται ότι τις συνδυάζει όλες μαζί σε μία.

Η BMW GS είναι αναμφισβήτητα η μοτοσυκλέτα περιπέτειας της δεκαετίας, εδραιώνοντάς την ως μία από τις πιο επιθυμητές μοτοσυκλέτες αυτή τη στιγμή στην αγορά. Και όταν η BMW αποκάλυψε την ολοκαίνουργια R 1300 GS, πήρε θετικά σχόλια, με τους λάτρεις να αναφέρουν τη βελτιωμένη απόδοση, την αναβαθμισμένη τεχνολογία και την ελαφρύτερη κατασκευή σε σύγκριση με τον προκάτοχό της.

Η στάνταρ R 1300 GS είναι μία πλήρως ικανή μοτοσυκλέτα περιπέτειας. Και μια επιλογή από αναβαθμίσεις θα μπορούσε να βελτιώσει οριακά την απόδοσή της με aftermarket αξεσουάρ, όπως κάνουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες GS. Τι γίνεται όμως με μια πλήρως τροποποιημένη κατασκευή; Ομολογουμένως, τα adventure μοντέλα δεν είναι ακριβώς κοινές επιλογές για προσαρμοσμένες κατασκευές, αλλά η VTR Motorrad, μία Ελβετική εταιρία τροποποιήσεων που ειδικεύεται στις μοτοσυκλέτες της BMW, ζητά από το μοντέλο της να διαφέρει. Δίνοντας το όνομα R 1301, το αποτέλεσμα είναι όπως κανένα άλλο.

Η R 1301 φέρεται να είναι η πρώτη προσαρμοσμένη κατασκευή που βασίζεται στην ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα περιπέτειας και δεν είναι τίποτα λιγότερο από μια επαναστατική και μεγάλη αλλαγή. Αιχμαλωτίζει την ουσία πολλών κατηγοριών της μοτοσυκλέτας με το ριζοσπαστικό σχεδιασμό και τα σπορ χαρακτηριστικά που συνδυάζουν τις supermoto και την πιο ελαφριά εμφάνιση που τη μεταμορφώνει σε γυμνή streetfighter. Κάτω από όλα αυτά, η R 1301 εξακολουθεί να είναι καλή και ως πραγματική ADV, καθώς διατηρεί τον μπροστινό τροχό των 19 ιντσών.

Μπροστά, διατηρεί επίσης τη φιμέ ζελατίνα, ενώ τα προστατευτικά και οι καθρέφτες έχουν διαγραφεί από την εικόνα για μια πιο σπορ εμφάνιση, πιο εστιασμένη στο δρόμο. Το μπροστινό φτερό έχει σχεδιαστεί για να δίνει μια πιο σπορ εμφάνιση, ενώ στο πίσω μέρος, η R 1301 έχει ένα τροποποιημένο τμήμα ουράς σπορ γυμνής μοτοσυκλέτας.

Η R 1301 διαθέτει σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου μαζί με τα εξαιρετικά ελαστικά Metzeler M9 RR - υποδηλώνοντας ότι αυτό το προσαρμοσμένο θηρίο δεν έχει σχεδιαστεί για να φαίνεται απλώς σπορ. Μια εξάτμιση Akrapovic υπάρχει επίσης ολοκληρώνοντας την τροποποιημένη R 1301 που είναι ντυμένη στα χρώματα M της BMW με την υπογραφή της, με μια σέλα εμπνευσμένη από τις supermoto, φιλοτεχνημένη από τον Ελβετό Yves Knobel.

Μια τέτοια εκτεταμένη εργασία τροποποίησης δεν είναι καθόλου φθηνή και η R 1301 φέρεται να κοστίζει 15,000 Ελβετικά φράγκα, ή περίπου 15,600 € επιπλέον από την ήδη υψηλή τιμή της μοτοσυκλέτας, που στην Ελλάδα είναι στα 21,100€.

Ο λόγος που αυτή η μοτοσυκλέτα αποτελεί μεγάλη είδηση για τις τροποποιημένες μοτοσυκλέτες, είναι ότι σε καμία περίπτωση η εμφάνιση δεν είναι συνηθισμένο θέαμα, από τη στιγμή που βασίζεται στην κατηγορία περιπέτειας. Ωστόσο, οι πλατφόρμες μοτοσυκλετών για τροποποιήσεις αυξάνονται τα τελευταία χρόνια, με πολλούς κατασκευαστές να χρησιμοποιούν την BMW GS. Πράγματι, μοτοσυκλέτες όπως η VTR Motorrad R 1301, καθώς και η ελαφριά streetfighter R 1250 GS της Oldtimer Middle East, είναι απόδειξη ότι οι μοτοσυκλέτες περιπέτειας μπορούν να μετατραπούν σε εκπληκτικές κατασκευές που μπορούν να έχουν εξαιρετική εμφάνιση αλλά και να ανεβάσουν υψηλή ταχύτητα ταυτόχρονα.

Επόμενο άρθρο »

Η υβριδική Kawasaki Ninja 7 κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στην Ινδία

« Προηγούμενο άρθρο

YAMAHA TÉNÉRÉ 700 EXTREME & TÉNÉRÉ 700 EXPLORE

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ