• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Nέα Εταιρική Ταυτότητα για τον Όμιλο Σφακιανάκη
Νέα Αγοράς 03/04/2024 - 19:32

O Όμιλος Σφακιανάκη - Suzuki παρουσιάζει τη νέα του εταιρική ταυτότητα, η οποία σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο της μακροχρόνιας και δυναμικής πορείας του.


Δελτίο Τύπου

Nέα Εταιρική Ταυτότητα για τον Όμιλο Σφακιανάκη

Ο Όμιλος Σφακιανάκη παρουσιάζει με υπερηφάνεια τη νέα του εταιρική ταυτότητα, η οποία σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο μίας μακροχρόνιας και δυναμικής πορείας.

Με ηγετική παρουσία άνω των 65 χρόνων στην ελληνική αγορά και δραστηριότητες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αυτοκίνησης, έχοντας την αποκλειστική εισαγωγή, διανομή και εμπορία μίας ευρύτατης γκάμας προϊόντων κορυφαίων κατασκευαστών, υπηρεσίες μακροχρόνιας και βραχυχρόνιας μίσθωσης, ασφαλιστικές υπηρεσίες, βαρέα οχήματα και βιομηχανικό εξοπλισμό, ταχυμεταφορές και προϊόντα τεχνολογίας, προσφέρει  ολοκληρωμένες και πρωτοποριακές λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε πελάτη.

O Όμιλος δραστηριοποιείται σήμερα σε 14 χώρες, ενώ απασχολεί περισσότερους από 1.500 υπαλλήλους, που αποτελούν και την κινητήρια δύναμη της λειτουργίας του.

Η νέα οπτική ταυτότητα του Ομίλου εμπνέεται από τη διαχρονική πορεία της εταιρείας, εκφράζοντας παράλληλα το όραμα του μέλλοντος που ατενίζει με σιγουριά και αισιοδοξία.

Το ανανεωμένο λογότυπο χαρακτηρίζεται από στιβαρότητα και σταθερότητα, αξίες που αντανακλούν τους βασικούς πυλώνες του Ομίλου Σφακιανάκη: αξιοπιστία, ασφάλεια, εμπιστοσύνη. 

Εμπνευσμένο από το αρχικό γράμμα της επωνυμίας Σφακιανάκη και περικλείοντας αλληλένδετες με αυτήν έννοιες όπως η ένωση και η συνέχεια, το νέο σήμα αποτυπώνει τη δυναμική διαδρομή του Ομίλου, σαν μια σφραγίδα εμπιστοσύνης.

Η προσωπικότητα του Ομίλου, αποτυπώνεται σχεδιαστικά σε μια φρέσκια εταιρική ταυτότητα, όπου ένα σύγχρονο τυπογραφικό σύστημα εναρμονίζεται με μια μπλε χρωματική παλέτα πολλαπλών διαβαθμίσεων αποτυπώνοντας την τόλμη (Sfakianakis Blue), τον εκσυγχρονισμό (Modern Blue) και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα (Humanistic Light Blue) της φιλοσοφίας του Ομίλου. 

Τέλος, η γραμματοσειρά του λογοτύπου είναι δυναμική, μοντέρνα και σαφής, με διαφορετικά βάρη χαρακτήρων, διαμορφώνοντας ένα επικοινωνιακό όχημα που παραμένει τόσο ομοιογενές όσο και ποικιλόμορφο μέσω κωδικοποιήσεων σε δευτερεύοντα γραφικά και μοτίβα.


Tα θεμελιώδη στοιχεία της νέας εταιρικής ταυτότητας υπογράφει το motto: ‘’Passion for Motion’’, το οποίο εκφράζει απόλυτα το DNA του Ομίλου για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία.

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, κ. Σταύρος Π. Τάκη, σημείωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη νέα εταιρική μας ταυτότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τις αξίες που μας οδηγούν καθημερινά : το πάθος, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό προς τον πελάτη. Η αλλαγή αυτή υπογραμμίζει ακόμα πιο έντονα την αφοσίωση στον στόχο μας να πρωταγωνιστούμε στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε, μέσα από τη συνεχή εξέλιξη. Με γνώμονα την καινοτομία, την πρωτοπορία και την τεχνογνωσία, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις, θέτοντας ως κορυφαία προτεραιότητά μας την υψηλής ποιότητας εμπειρία του πελάτη, ξεπερνώντας πάντοτε τις προσδοκίες του».

Η νέα εταιρική ταυτότητα και το brand reveal video αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία οπτικής επικοινωνίας G Design.  -  www.linkedin.com/company/sfakianakis-group

 

Επόμενο άρθρο »

Η Peugeot διευκολύνει τις μετακινήσεις μας με το νέο SPx Concept

« Προηγούμενο άρθρο

HPPM – μέτρηση ισχύος υψηλής ακρίβειας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ