• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο MAXSYM 400 GT 
Νέα Αγοράς 03/05/2024 - 11:17

Η εξέλιξη και η αναζήτηση της τελειότητας δε σταματά ποτέ για τη SYM.

Η No1 σε πωλήσεις εταιρεία στην Ελλάδα δημιούργησε το MAXSYM 400 GT που με τον σύγχρονο υγρόψυκτο κινητήρα απόδοσης  34 ίππων και υπερπλήρη εξοπλισμό άνεσης και πολυτέλειας βάζει ισχυρή υποψηφιότητα για τη θέση του νέου ηγέτη στην κατηγορία των Grand Touring.

Ο βασικός στόχος των σχεδιαστών της SYM για το νέο MAXSYM 400 GT ήταν η βελτιστοποίηση της άνεσης του αναβάτη. Η νέα εργονομία της θέσης οδήγησης έχει μελετηθεί, ώστε ο χειρισμός του να εμπνέει αίσθημα απόλυτου ελέγχου και ασφάλειας.

Η επανασχεδιασμένη σέλα δύο επιπέδων, με το ειδικό αντιολισθητικό υλικό, προσφέρει απόλυτη άνεση εν κινήσει και επιτρέπει την εύκολη και σταθερή επαφή των ποδιών του αναβάτη στην άσφαλτο όταν σταματά. 

Η μεγάλη ζελατίνα έχει δυνατότητα ρύθμισης του ύψους της με μία κίνηση ώστε να προσφέρει την ιδανική προστασία σε όλους τους σωματότυπους αναβατών.

Οι νέες και μεγαλύτερες χειρολαβές του συνεπιβάτη και τα πτυσσόμενα αλουμινένια μαρσπιέ, συμπληρώνουν την κορυφαία άνεση του MAXSYM GT, τόσο για ένα όσο και για δύο άτομα. 

Το πανίσχυρο και ελαφρύ πλαίσιο του νέου MAXSYM GT συνδυάζει την απαραίτητη ακαμψία για απαράμιλλη σταθερότητα στους ανοιχτούς δρόμους, με την ιδανική κατανομή βάρους και γεωμετρία για ευελιξία, αμεσότητα αντιδράσεων στους χειρισμούς και σπορ αίσθηση στις αλλαγές κατευθύνσεων.

Το μεγάλης διατομής τηλεσκοπικό πιρούνι έχει δύο πλάκες σύνδεσης με το πλαίσιο, εξαφανίζοντας τις ανεπιθύμητες στρεβλώσεις. Αντίστοιχη ακαμψία και στιβαρότητα προσφέρουν τα δύο αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, προσθέτοντας στο νέο MAXSYM GT έναν γνήσιο σπορ χαρακτήρα στην GT προσωπικότητά του.

Με τους 34 ίππους και τα 38,1nm ροπής από τον τεχνολογικά προηγμένο υγρόψυκτο κινητήρα, σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 13 λίτρων, το νέο MAXSYM GT, μπορεί να καλύπτει ξεκούραστα μεγάλες αποστάσεις στους ανοιχτούς δρόμους, με υψηλές ταχύτητες και εξαιρετικές επιδόσεις.

Τα νέα, ισχυρά φρένα, αποτελούνται από ένα μεγάλης διαμέτρου δίσκο 288mm με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων εμπρός και ένα εξίσου μεγάλης διαμέτρου δισκόφρενο πίσω 275mm και δικάναλο ABS που ελέγχει ανεξάρτητα την πίεση του συστήματος πέδησης σε κάθε τροχό. 

Τα υψηλά στάνταρ ενεργητικής ασφάλειας του νέου MAXSYM GT σε όλες τις συνθήκες ολοκληρώνει το Traction Control. 

Για τη SYM η πρακτικότητα είναι αναπόσπαστο στοιχείο της άνεσης και της πολυτέλειας. Κάτω από τη μεγάλη σέλα του νέου MAXSYM GT αποκαλύπτεται ένας τεράστιος αποθηκευτικός χώρος που χωρά δύο κράνη και πολλά ακόμη μεγάλου μεγέθους αντικείμενα. 

Εξίσου μεγάλα είναι τα δύο ντουλαπάκια στην ποδιά με θύρα USB ταχείας φόρτισης και η νέα σχάρα έχει έτοιμες βάσεις για Top Case.

Η επανασχεδιασμένη, έγχρωμη οθόνη LCD των οργάνων έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό 3D και όλες τις απαραίτητες ενδείξεις που χρειάζεται ο αναβάτης σε κάθε διαδρομή.

Το σύστημα Keyless απλοποιεί και διευκολύνει τον αναβάτη στην καθημερινή χρήση, προσφέροντας επιπλέον υψηλά επίπεδα αντικλεπτικής ασφάλειας.

Με την πρώτη ματιά το νέο MAXSYM GT επιβάλει στο χώρο την ηγετική παρουσία του. Οι νέοι διπλοί προβολείς Full-Led με φακούς περιμετρικής διάθλασης κάνουν ασφαλή την οδήγηση μέρα και νύχτα. Αντιστοίχως, το ξεχωριστής σχεδίασης πίσω Full-Led φανάρι με τα ενσωματωμένα φλας, τονίζει την μοναδικότητα του MAXSYM GT.    

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ MAXSYM 400 GT

 

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 4V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

83.0mm Χ 73.8mm

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

10.5:1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

34 PS / 6750 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

38,1 Nm / 5250 rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

KEIHIN E.F.I.

ΚΙΒΩΤΙΟ

V-belt CVT

ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΙΜΑΝΤΑΣ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

13.0 lt

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

3.7 lit/100km (EURO5+)

ΠΛΑΙΣΙΟ

ΔΙΠΛΟ ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1555 mm

ΠΛΑΤΟΣ

820 mm

ΜΗΚΟΣ

2232 mm

ΥΨΟΣ

1417 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

788 mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

215 kg

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

27.5

ΙΧΝΟΣ

103 mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

120 / 70 - 15

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

160 / 60 - 14

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 41mm – 120mm

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΔΙΠΛΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 288 mm +ABS

4ΠΙΣΤΟΝΗ ΑΚΤΙΝΙΚΗ ΔΑΓΚΑΝΑ

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 275 mm +ABS

 

Επόμενο άρθρο »

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Διαδρομή για δυνατούς λύτες

« Προηγούμενο άρθρο

Η ηλεκτρική Vector της Arc V LTD δύσκολα θα συνεχίσει να παράγεται

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ