• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Με δυο νέα πίσω ελαστικά για τη Moto2 στο GP της Γερμανίας
Νέα 04/07/2024 - 21:11

 

 

Για το Sachsenring, μια πολύ απαιτητική πίστα για ελαστικά, οι αναβάτες της Moto2 θα έχουν, εκτός από την στάνταρ κατανομή ελαστικών, σύνθεση SC3 για εμπρός και τις νέες συνθέσεις D0532 και SC3 για πίσω. Οι αναβάτες της Moto3 θα έχουν ένα έχτρα ελαστικό προδιαγραφής C1096 για πίσω.

Αμέσως μετά το GP της Ολλανδίας στο Assen, η Pirelli είναι τώρα στη Γερμανία, μαζί με τους αναβάτες στις κατηγορίες Moto2 και Moto3, όπου θα διεξαχθεί το Γερμανικό Grand Prix στο Sachsenring. 

Εκτός από το ότι είναι η μικρότερη (μόλις 3.671 μέτρα) σε μήκος πίστα στο ημερολόγιο  η Γερμανική πίστα είναι περίεργη στο ότι έχει πολλές αριστερές στροφές, οι περισσότερες από τις οποίες είναι ανοιχτές, πολύ γρήγορες, και με άσφαλτο που προσφέρει μικρή πρόσφυση, δύο στοιχεία που όταν συνδυάζονται την καθιστούν μοναδική και ιδιαίτερα απαιτητική για τα ελαστικά.

Προκειμένου να ανταποκριθεί καλύτερα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτής της πίστας, η Pirelli αποφάσισε να συμπληρώσει την στάνταρ κατανομή ελαστικών του 2024 με ορισμένες συνθέσεις που αντέχουν καλύτερα σε συνθήκες αυξημένης φθοράς: 

Η Moto2 θα έχει επίσης την σύνθεση SC3 (σκληρό) για εμπρός, ενώ για το πίσω θα υπάρχει το νέο, υπό ανάπτυξη, προδιαγραφής D0532 και το σύνθεσης SC3 (σκληρό).

Για τη Moto3 θα υπάρχει το υπό ανάπτυξη C1096 (σκληρό) για πίσω, που έχει ήδη διατεθεί δοκιμαστικά για ορισμένους αγώνες φέτος.

 

Μια διευρυμένη κατανομή για μια απαιτητική πίστα για την οποία γνωρίζουμε ελάχιστα

"Το Sachsenring είναι μια πίστα για την οποία γνωρίζουμε ελάχιστα επειδή δεν έχουμε αγωνιστεί ποτέ εκεί, στις κατηγορίες Moto2 και Moto3 ή σε άλλα διεθνή πρωταθλήματα, επομένως δεν έχουμε χειροπιαστά δεδομένα για να βασίσουμε τις εκτιμήσεις μας. Εμείς έχουμε μόνο έμμεσες πληροφορίες από αναβάτες που έχουν αγωνιστεί εδώ τις προηγούμενες σεζόν, κάτι που μας λέει ότι είναι μια ιδιαίτερα απαιτητική πίστα για ελαστικά λόγω της διάταξης της, με πολλές γρήγορες αριστερές στροφές, μια άσφαλτο που φθείρει τα ελαστικά με κακή πρόσφυση και συχνά αβέβαιες καιρικές συνθήκες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποφασίσαμε να επεκτείνουμε την στάνταρ κατανομή ελαστικών  συμπληρώνοντάς την με ορισμένα ελαστικά που προσφέρουν μεγαλύτερη αντοχή στη φθορά. Ας πούμε το νέο υπό ανάπτυξη πίσω D0532 θα είναι διαθέσιμο για τους αναβάτες της Moto2 συμπληρώνοντας το στάνταρ SC0, το οποίο μέχρι τώρα ήταν το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο και προτιμώμενο πίσω ελαστικό από τους αναβάτες, εάν αυτό διαπιστωθεί ότι  παρουσιάζει υπερβολική φθορά Σε σύγκριση με το SC0 έχει στην πραγματικότητα διαφορετική δομή και σύνθεση και έχει κατασκευαστεί με στόχο να προσφέρει πολύ συνεπή. συμπεριφορά σε διάρκεια μέσα στον αγώνα, εξασφαλίζοντας παράλληλα εξαιρετικά επίπεδα κρατήματος.. Οι άλλες πρόσθετες συνθέσεις, το μπροστινό και το πίσω SC3 στη Moto2 και το πίσω υπό ανάπτυξη C1096 στη Moto3, πηγαίνουν επίσης προς την κατεύθυνση της διάθεσης περισσότερων ελαστικών με αντοχή στη φθορά. Στο Sachsenring θα δούμε επίσης σε δράση τους νεαρούς αναβάτες του North Talent Cup για τους οποίους είμαστε ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών από φέτος και οι οποίοι, για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, θα μοιραστούν το paddock με τις άλλες κατηγορίες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ."

 

· Διευρυμένη κατανομή: Για τη Moto2, εκτός από την στάνταρ κατανομή, οι αναβάτες θα έχουν διαθέσιμα τέσσερα ελαστικά SC3 (σκληρά) για εμπρός, ενώ για τα πίσω, εκτός από τα οκτώ ελαστικά SC0 (μαλακό), θα υπάρχουν οκτώ ελαστικά ανάπτυξης D0532 και τέσσερα ελαστικά SC3 (σκληρά). Κατά συνέπεια, οι αναβάτες της Moto2 θα επιτρέπεται να χρησιμοποιούν 9 εμπρός και 10 πίσω ελαστικά το Σαββατοκύριακο αντί των 8 και 9 που συνήθως επιτρέπονται από τους κανονισμούς. Στη Moto3, υπάρχει μόνο μία πρόσθετη προδιαγραφή σε σύγκριση με την στάνταρ κατανομή: Το σκληρό, υπό εξέλιξη, προδιαγραφής C1096, σε 4 τεμάχια ανά αναβάτη. Επίσης οι αναβάτες αυτής της κατηγορίας θα μπορούν να χρησιμοποιούν 1 επιπλέον πίσω ελαστικό (10 αντί για 9) σε σύγκριση με την τυπική διανομή. Όπως πάντα, σε περίπτωση βροχής, θα υπάρχει και για τις δύο κατηγορίες το DIABLO Rain σε σύνθεση SCR1 και για εμπρός (5 ελαστικά) και για πίσω (6 ελαστικά).

· Φθορά και θερμοκρασίες: Το Sachsenring των 3.671 μέτρων είναι η μικρότερη σε μήκος πίστα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Είναι αριστερόστροφη, έχει 10 αριστερές και 3 δεξιές στροφές. Αυτό μεταφράζεται σε ιδιαίτερα μεγάλη πίεση για την αριστερή πλευρά των ελαστικών και δυσκολία να ανέβει η θερμοκρασία στη δεξιά πλευρά. Από αυτή την άποψη, ένα βασικό σημείο είναι η στροφή 11, που ονομάζεται Waterfall, μια κατηφορική δεξιά στροφή, που οι μοτοσυκλέτες στρίβουν με μεγάλη ταχύτητα, μετά από έξι αριστερές στροφές. Μπαίνοντας σε αυτό το τμήμα, το ελαστικό μπορεί να έχει χάσει αρκετούς βαθμούς θερμοκρασίας στη δεξιά πλευρά.

· Φρενάρισμα και γρήγορες στροφές: από τα τρία πιο σημαντικά σημεία για τα φρένα, η στροφή 1, η πρώτη μετά την ευθεία εκκίνησης μήκους 800 μέτρων, είναι η πιο απαιτητική και το σημείο που οι αναβάτες εκτιμούν περισσότερο την πρόσφυση του μπροστινού ελαστικού, καθώς είναι το σημείο όπου γίνονται πολλές από τις προσπάθειες προσπέρασης. Αυτή η στροφή  οδηγεί στην κατηφόρα στο “στριφτό” τμήμα της πίστας, μια γρήγορη σειρά έξι στροφών όπου η σταθερότητα και η ακρίβεια είναι πρωταρχικής σημασίας.

· Northern Talent Cup: για πρώτη φορά φέτος, οι πολλά υποσχόμενοι νέοι αναβάτες του North Talent Cup θα μοιραστούν την πίστα του Sachsenring με τους αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, για τον πέμπτο τους αγώνα της σεζόν. Η Pirelli είναι ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών για αυτό το πρωτάθλημα, το οποίο αποτελεί μέρος του MotoGP που προωθείται από την Dorna. Οι μοτοσυκλέτες είναι εξοπλισμένες με ελαστικά DIABLO Superbike slick σε μεγέθη 100/70 R17 μπροστά και 120/70 R17 πίσω, σε σύνθεση SC2. Για την βροχή θα υπάρχουν διαθέσιμα τα ίδια μεγέθη για το μπροστινό μέρος, αλλά 125/70 R17 πίσω, στη σύνθεση SCR1.

« Προηγούμενο άρθρο

Ένας νέος μικρός, μονοκύλινδρος κινητήρας θα μπορούσε να είναι ιδανικός για πολλά δίτροχα.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα