• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Yamaha υπογράφει συμβόλαιο με τον Álex Rins για τη σεζόν 2025 και 2026
Αγώνες 02/08/2024 - 00:39

Η Yamaha Motor Co., Ltd. είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ο Álex Rins θα παραμείνει αναβάτης στην ομάδα Monster Energy Yamaha MotoGP το 2025 και το 2026 μαζί με τον Fabio Quartararo.

Ο Álex Rins υπέγραψε με την ομάδα Monster Energy Yamaha MotoGP για τις σεζόν 2025 και 2026 στο MotoGP. Ο εξαιρετικά έμπειρος Ισπανός είναι γνωστό όνομα για τους οπαδούς του MotoGP. Έχει άφθονη εμπειρία στο paddock του MotoGP και έχει πολλές νίκες σε Αγώνες τη πρώτης κατηγορίας και στις μικρότερες (6x MotoGP, 4x Moto2, 8x Moto3, 18 συνολικά) και βάθρα (18x MotoGP, 17x Moto2, 23x Moto3, συνολικά 58) στο όνομά του.

Αυτά τα επιτεύγματα, πέρα ​​από τις δεξιότητές του, την εξαιρετική εργασιακή ηθική και την προσοχή στη λεπτομέρεια, έχουν τη Yamaha απόλυτα σίγουρη για τη συνεργασία της με τον 28χρονο. Επιπλέον, η εκτεταμένη εμπειρία του Rins αποδείχθηκε εξαιρετικά πολύτιμη το 2024 και η διατήρηση του ως μέρος του έργου είναι ένα κρίσιμο στοιχείο στο πολυετές σχέδιο της Yamaha, όπου η ανάπτυξη μοτοσυκλετών έχει την υψηλότερη προτεραιότητα.

Μετά από έναν τραυματισμό στο πόδι και στο χέρι που υπέστη ο Rins στον Αγώνα GP της Ολλανδίας 2024, οι οπαδοί του MotoGP ανυπομονούν να δουν τον αναβάτη με το νούμερο 42 να επιστρέφει στη δράση στο Βρετανικό GP αυτό το Σαββατοκύριακο καθώς ξεκινά το δεύτερο μισό της σεζόν του 2024. Ο Rins υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών και δίνει το 100% του για να αναρρώσει εγκαίρως για το Σίλβερστοουν.

LIN JARVIS Διευθύνων Σύμβουλος, Yamaha Motor Racing

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ο Álex Rins θα συνεχίσει ως εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha για άλλα δύο χρόνια. Έχουμε δηλώσει ξεκάθαρα ότι έχουμε έντονη επιθυμία και πρόθεση να επιστρέψουμε ξανά στην κορυφή στο πρωτάθλημα MotoGP. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, έχουμε ήδη προσλάβει νέα άτομα, αλλάξαμε τις εσωτερικές οργανωτικές μας δομές και επεκτείναμε τις εξωτερικές τεχνικές συνεργασίες μας. Έχουμε δεσμευτεί επιπλέον να επεκτείνουμε την παρουσία μας το 2025 με μια ανεξάρτητη δεύτερη Εργοστασιακή Ομάδα και τώρα είναι καιρός να διασφαλίσουμε ότι έχουμε τους αναβάτες που θέλουμε για να επιτύχουμε τα αποτελέσματα που επιθυμούμε εμείς και αυτοί. Η υπογραφή του Álex για δύο ακόμη χρόνια είναι ένα σημαντικό μέρος του σχεδίου μας για το MotoGP. Ο Álex δεν είναι μόνο ένας πολύ ταλαντούχος και γρήγορος αναβάτης, αλλά είναι επίσης τεχνικά γνώστης, εργατικός και πραγματικός ομαδικός αναβάτης. Η συνεργασία μεταξύ του Álex και του Fabio δίνει στη Yamaha τη σιγουριά ότι μαζί μπορούν να ενισχύσουν το έργο ανάπτυξης μοτοσυκλετών. Τώρα που έχουν καθιερωθεί οι αναβάτες της Monster Energy Yamaha MotoGP 2025-26, ανυπομονούμε πολύ για τους επόμενους 11 Αγώνες της σεζόν 2024 με τους Álex και Fabio, πλήρως εστιασμένους στο έργο που έχουμε».

 

ÁLEX RINS Αναβάτης Monster Energy Yamaha MotoGP

«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να δουλεύω με τη Yamaha για άλλα δύο χρόνια και θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα και τη διοίκηση στην Iwata για την εμπιστοσύνη τους σε εμένα. Έχουμε ξεκάθαρο στόχο, να φέρουμε τη Yamaha εκεί που ανήκει, και αυτός είναι να παλέψουμε για το πρωτάθλημα. Από το πρώτο λεπτό, έχω δει την προθυμία της Yamaha να βελτιωθεί και πώς καταβάλλει όλους τους πόρους για να επιτύχει αυτόν τον στόχο. Ως αποτέλεσμα, και χάρη στη δουλειά μας, έχουμε κάνει κάποια σημαντικά βήματα αυτή τη σεζόν προς αυτή την κατεύθυνση και θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι και τα επόμενα χρόνια. Χαίρομαι που συνεχίζω να μεταφέρω την εμπειρία μου στο MotoGP και την εργασιακή ηθική σε μια ομάδα που έχει αποδειχθεί ότι πιέζει πολύ σκληρά και θα συνεχίσει να το κάνει».

ÁLEX RINS Αγωνιστική Καριέρα:

Πρώτο Grand Prix: Κατάρ GP 2012 (Moto3)

Πρώτη νίκη σε Grand Prix: GP Αμερικής 2013 (Moto3)

Πρώτη νίκη σε Grand Prix της κορυφαία κατηγορία: GP Αμερικής 2019

Νίκες Grand Prix: 18 (6x MotoGP, 4x Moto2, 8x Moto3)

Βάθρα: 58 (18x MotoGP, 17x Moto2, 23x Moto3)

Pose Positions: 17 (4x Moto2, 13x Moto3)

 

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2023 (19ος – 54 βαθμοί) [Συμμετείχε μόνο σε 10 Σαββατοκύριακα GP λόγω τραυματισμού]

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2022 (7ος – 173 βαθμοί)

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2021 (13ος – 99 βαθμοί)

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2020 (3ος – 139 βαθμοί)

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2019 (4ος – 205 βαθμοί)

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2018 (5ος – 169 βαθμοί)

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2017 (16ος – 59 βαθμοί)

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2 2016 (3ος – 214 βαθμοί)

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2 2015 (2ος – 234 βαθμοί) [Rookie of the Year] Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 2014 (3ος – 237 βαθμοί)

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 2013 (2ος – 311 βαθμοί)

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 2012 (5ος – 141 βαθμοί) [Rookie of the Year]

 

Βιογραφία του Álex Rins

Ο Álex Rins κέρδισε το CEV το 2011 πριν ανέβει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 το 2012 και κερδίσει τον τίτλο του Rookie of the Year. Ένας διεκδικητής του τίτλου μέχρι την τελευταία στροφή το 2013, με περισσότερες νίκες και βάθρα, ο Ισπανός μόλις νικήθηκε μέχρι τον τίτλο από τον συμπατριώτη του Maverick Viñales. Μετά από ένα πιο δύσκολο 2014 που επηρεάστηκε ελαφρά από τραυματισμό, ο Rins μετακόμισε στη Moto2 για το 2015 και ήταν ο Rookie of the Year, παίρνοντας δύο νίκες στην πρώτη του σεζόν στην ενδιάμεση κατηγορία. Ένας διεκδικητής τίτλου το 2016, τελείωσε τη σεζόν στην 3η θέση μετά από εντυπωσιακές νίκες και βάθρα και ανέβηκε στο MotoGP το 2017 με την Team Suzuki Ecstar.

Παρά τα προβλήματα τραυματισμών και τους χαμένους Αγώνες, ο Álex ήταν εντυπωσιακός και πήρε μερικά από τα πέντε κορυφαία αποτελέσματα ως νεοφερμένος – ένα καλό εφαλτήριο για τη δευτεροετή σεζόν του. Συνέχισε με πέντε βάθρα το 2018, παλεύοντας σταθερά στις εμπρός θέσεις: άλλη μια σταθερή βάση για το 2019. Το επόμενο βήμα ήταν να διεκδικήσει μια παρθενική νίκη στο MotoGP στο GP της Αμερικής πριν επαναλάβει το κατόρθωμα αυτό στο Silverstone. Το 2020 ήταν άλλη μια εξαιρετική χρονιά για τον Ισπανό, καθώς κέρδισε μια νίκη στο GP της Αραγονίας καθώς και τερματισμούς στο βάθρο στο GP της Καταλονίας, του Teruel και του Ευρωπαϊκού GP, βοηθώντας τον να πάρει την τρίτη θέση συνολικά στο Πρωτάθλημα.

Το 2021, ωστόσο, με τα ατυχήματα σε κρίσιμες στιγμές να του κοστίζουν ακριβά, ήταν μια χρονιά που έπρεπε να ξεχάσει. Είχε ευκαιρίες όχι λιγότερες από έξι φορές, αλλά γνώρισε επιτυχία στο βάθρο μόνο μία φορά, στο Bρετανικό GP. Ο Ισπανός ανέβηκε το 2022, χαρίζοντας εξαιρετικές εμφανίσεις παρά τις πραγματικές αντιξοότητες. Με την ομάδα στην κορυφή του πρωταθλήματος μετά από πέντε Γύρους, η προγραμματισμένη έξοδος της Suzuki από την κορυφαία κατηγορία είχε ως αποτέλεσμα να πέσει η φόρμα του. Όμως, οι υπέροχες νίκες στο Phillip Island και στη Valencia είδαν τον Rins να τελειώνει τη σεζόν ως ο άνθρωπος σε φόρμα, δίνοντάς του μεγάλη αυτοπεποίθηση για μια νέα περιπέτεια με την LCR Honda. Ξεκίνησε τη χρονιά δυνατά, εξασφαλίζοντας μια κυρίαρχη νίκη στο COTA, αλλά ένας τραυματισμός στο πόδι που υπέστη στο Ιταλικό GP στο Sprint σταμάτησε την πορεία του για το 2023. Ο Rins υποβλήθηκε σε δύο χειρουργικές επεμβάσεις, χάνοντας συνολικά 10 GP.

Σχεδιάζοντας για το μέλλον ήδη κατά τη διάρκεια της απουσίας του, ο Álex ήθελε να επιστρέψει σε μια Εργοστασιακή Ομάδα. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, υπέγραψε συμβόλαιο με την Yamaha Motor Company για να ενταχθεί δίπλα στον Fabio Quartararo το 2024 ως μέρος της Monster Energy Yamaha MotoGP. Μετά από μια σύντομη επιστροφή στην πίστα σε Ιαπωνία, Ινδονησία και Αυστραλία, ο Ισπανός μπήκε για άλλη μια χειρουργική επέμβαση, με επίκεντρο την πλήρη αποθεραπεία. Δύσκολα μπορούσε να συγκρατήσει τον ενθουσιασμό του κατά τη διάρκεια του τεστ της Βαλένθια τον Νοέμβριο και έχοντας περάσει το χειμερινό διάλειμμα προετοιμάζοντας τη σεζόν του 2024, ένιωσε έτοιμος για το ντεμπούτο του στη Yamaha.

Αν και το πρώτο μισό του ταξιδιού του με τη Yamaha δεν ήταν χωρίς δοκιμασίες (ιδιαίτερα το highside στο GP της Ολλανδίας που οδήγησε σε τραυματισμούς που τον άφησαν εκτός του Γερμανικού GP), ο Rins κράτησε μια θετική στάση. Έχοντας εργαστεί εκτενώς με τους μηχανικούς και την ομάδα της Yamaha κατά τη διάρκεια των Αγώνων τα Σαββατοκύριακα, των επίσημων δοκιμών IRTA και των ιδιωτικών δοκιμών, ο Álex ανυπομονεί για τα πράγματα που θα ακολουθήσουν καθώς το έργο της Yamaha στο MotoGP παραμένει σταθερά εστιασμένο στην ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας.

Επόμενο άρθρο »

12 χρωματισμοί, 11 ομάδες, 75 χρόνια: όλα αποκαλύπτονται στο MotoGP™ 75th Anniversary Special!

« Προηγούμενο άρθρο

Η ομάδα του Valentino Rossi γιορτάζει τα 75 χρόνια του MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ