• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
11ος Αγώνας - Γερμανικό GP (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Νίκη του Öncü στη Moto2 με το νέο πίσω ελαστικό
Δεύτερη νίκη για τον Muñoz στη Moto3
Νέα 14/07/2025 - 10:51

 

Το νέο πίσω ελαστικό ανάπτυξης D0922, που επιλέχθηκε ομόφωνα για τον αγώνα Moto2, επέτρεψε στον Diogo Moreira να σημειώσει νέο ρεκόρ αγώνα.

 - Ο Deniz Öncü (Kalex) κέρδισε τον αγώνα Moto2 του Γερμανικού Grand Prix 2025, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στο Sachsenring.   Ο Τούρκος αναβάτης ήταν στην πρώτη θέση όταν ο αγώνας διακόπηκε με κόκκινη σημαία για το ατύχημα στον 21ο γύρο από τους 25 προγραμματισμένους γύρους. Πίσω από τον Öncü ήταν ο Barry Baltus (Kalex) και ο poleman Jake Dixon (Boscoscuro).   Η μεσαία γόμα ανάπτυξης του πίσω ελαστικού D0922 επιλέχθηκε από όλους τους αναβάτες του αγώνα, επιβεβαιώνοντας τις προτιμήσεις που έχουν ήδη παρατηρηθεί τις τελευταίες ημέρες σε σύγκριση με το στάνταρ SC1.   Στο μπροστινό μέρος, σχεδόν όλοι οι αναβάτες χρησιμοποίησαν τη μαλακή σύνθεση SC1, με εξαίρεση τους Senna Agius (Kalex) και David Alonso (Kalex) που επέλεξαν τη μεσαία SC2. Ο Diogo Moreira σημείωσε νέο ρεκόρ αγώνα στον τρίτο γύρο σε 1'23.270.

 - Νικητής των 23 γύρων του αγώνα Moto3 ήταν ο David Muñoz (KTM), ο οποίος προηγήθηκε δύο άλλων αναβατών KTM στη γραμμή τερματισμού: τον Máximo Quiles, στη δεύτερη θέση, και τον José Antonio Rueda, ο οποίος ήταν επικεφαλής μέχρι μερικές στροφές από την καρό σημαία και έκανε μια καλή επιστροφή από τη δωδέκατη θέση στην εκκίνηση στο τελευταίο σκαλί του βάθρου.   Όλοι οι αναβάτες στον αγώνα χρησιμοποίησαν μεσαία ελαστικά SC2 για το πίσω μέρος, με 15 από τους 25, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στο βάθρο, να επιλέγουν επίσης αυτή τη σύνθεση για το μπροστινό μέρος, και οι υπόλοιποι 10 να προτιμούν τα μαλακά SC1.   Ο Ángel Piqueras (KTM) σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με χρόνο 1'26.547 στον 21ο γύρο.

 - Η βροχή που έπεφτε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες άλλαξε την κατάσταση της πίστας, αφήνοντάς την λίγο βρεγμένη και ολισθηρή, με τις θερμοκρασίες της ασφάλτου να κυμαίνονται από 25 °C στον αγώνα Moto3 έως 28 °C στον αγώνα Moto2.   

Πολύ καλή η απόδοση των ελαστικών ακόμη και σε πίστα με μη βέλτιστες συνθήκες

''Η βροχή που έπεσε χθες και μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες χειροτέρεψε την κατάσταση της πίστας, καθαρίζοντας τη από την γόμα που είχε μαζέψει την Παρασκευή και αφήνοντάς την υγρή και ολισθηρή.   Αυτό εξηγεί γιατί οι αναβάτες, ειδικά αυτοί της Moto3, έκαναν λίγο πιο αργούς γύρους από πέρυσι, παρόλο που τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν ακριβώς τα ίδια. Πρέπει να σημειωθεί, ωστόσο, ότι ο Piqueras κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον 21ο γύρο, απόδειξη της εξαιρετικής συνέπειας της απόδοσης των ελαστικών σε όλη την διάρκεια του αγώνα.   Με την έναρξη του αγώνα Moto2, η πίστα βελτιώθηκε λίγο και οι θερμοκρασίες αυξήθηκαν επίσης κατά μερικούς βαθμούς, επιτρέποντας στους αναβάτες να είναι πολύ γρήγοροι στον αγώνα, όπως αποδεικνύεται από το νέο ρεκόρ γύρου αγώνα που σημείωσε ο Moreira. Το νέο πίσω ελαστικό D0922 σε μεσαία σύνθεση, το οποίο διαθέσαμε στους αναβάτες της Moto2 για πρώτη φορά, έτυχε πολύ καλής υποδοχής και, μετά από μια γρήγορη σύγκριση με το στάνταρ SC1 στις ελεύθερες δοκιμές 1, ήταν το μόνο πίσω ελαστικό που χρησιμοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο.   Το Sachsenring είναι αρκετά... απαιτητική πίστα για τα ελαστικά, αλλά πρέπει να πω ότι η απόδοση ήταν σταθερή και τα επίπεδα φθοράς πολύ καλά, οπότε είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν σε αυτόν τον αγώνα.''

 

Επόμενο άρθρο »

Pirelli - Xατ τρικ του Razgatlioğlu στο Donington

« Προηγούμενο άρθρο

SYM ARCTIC ROUTE 2025 - Part 6

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα