• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
HRC: Οι προτεραιότητες στα special parts
Ποιος οδηγός θα παίρνει πρώτος τα νέα καλούδια;
Νέα 26/07/2010 - 02:12

Στο παρελθόν κάθε ομάδα, είτε ήταν εργοστασιακή είτε δορυφορική, υπήρχε ένας απαράβατος κανόνας μέσα σε αυτή που είχε να κάνει με το ποιος αναβάτης έπαιρνε πρώτος τα σπέσιαλ καλούδια που είχε εξελίξει το εργοστάσιο για την ομάδα. Δεν έπαιζε ρόλο ποιος ήταν ο δεύτερος οδηγός μιας και ο κορυφαίος οδηγός της ομάδας δοκίμαζε πάντα πρώτος αυτό που είχε ετοιμάσει ο κατασκευαστής. 

 

Δεν ήταν λίγες οι φορές που στο παρελθόν είχαν δημιουργηθεί προβλήματα και έντονες διαφωνίες μέσα σε μία ομάδα που είχε δύο καλούς αναβάτες. Στις αρχές τις δεκαετίας του ’80 όταν ο φημισμένος Barry Sheene πήγε στην ομάδα της Yamaha δεν μπορούσε να έχει την σπέσιαλ μεταχείριση που είχε ο Kenny Roberts και συχνά υπήρχαν φασαρίες και αντιπαραθέσεις μεταξύ τους ιδίως στην επιλογή των πλαισίων. 

 

Αργότερα είδαμε το ίδιο πρόβλημα να γίνεται ολοένα και πιο οξύ μεταξύ των Mick Doohan και Alex Criville και μάλιστα δεν ήταν λίγες οι φορές που οι κάμερες της Dorna είχαν καταγράψει τις διαφωνίες των δύο οδηγών. Βέβαια το θέμα μεταξύ του Valentino Rossi και του Jorge Lorenzo έχει καταφέρει να κρατήσει η Fiat Yamaha σε πολύ χαμηλό τόνο. Από την άλλη πλευρά φαίνεται ότι ο Valentino ήθελε να κρατήσει τα ατού του Νο 1 αναβάτη της ομάδας και την παράδοση που υπάρχει στο κάθε pit box και ίσως αυτό να ήταν ένας από τους λόγους που τον έκαναν να αλλάξει τελικά γνώμη και να πηγαίνει προς την Ducati. 

 

Είδαμε εντός του HRC τον Andrea Dovizioso να δοκιμάζει πρώτος τις αναρτήσεις της Ohlins πέρυσι στο Brno. Στην συνέχεια δοκίμασε πρώτος τη νέα διάταξη στο πίσω σύστημα της ανάρτησης καθώς επίσης και το αντίστοιχο αμορτισέρ της Ohlins. Ο Pedrosa με την σειρά του δεν φαίνεται να ενοχλείται με το τι δοκιμάζει ο Dovizioso και για το αν εκείνος το παίρνει πρώτα ή όχι. Φυσικά είδαμε ότι και οι δύο τα πάνε πολύ καλά φέτος, ωστόσο μόνο ο Pedrosa ξύπνησε και πήρε νίκη σε αγώνα. 

 

Τι θα γίνει όταν θα έρθει ο Casey Stoner κάτω από την εργοστασιακή τέντα της Honda. Ποιος από τους τρεις –αν τελικά μείνουν και οι τρεις- αναβάτες θα έχει προτεραιότητα στα σπέσιαλ parts του HRC; Τι προτιμήσεις θα έχει ο Stoner, o Dovizioso και ο Pedrosa από την τελευταία 800άρα της Honda; 

 

Τελικά, η Dream Team που ονειρεύεται η Honda θα μπορεί να λειτουργήσει με αρμονία για να κυνηγήσει τον τελευταίο τίτλο στα 800cc ή θα χαρίσει στον τίτλο στην Ducati και τον Rossi; Βέβαια ο Livio Suppo γνωρίζει τι θέλει ο Stoner και αν η Ducati τον αφήσει να οδηγήσει την νέα RC212V στο τέλος της χρονιάς στην Valencia, τότε η Honda θα αρχίσει πυρετωδώς να εργάζεται πάνω στο set up του Stoner.

Επόμενο άρθρο »

USA GP: Στο δικό του ρυθμό ο Lorenzo

« Προηγούμενο άρθρο

USA GP: Oι «fantastic four» και πάλι στην κορυφή

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ