• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Στην πίστα των Σερρών οδηγούμε την TRIUMPH DAYTONA 675...
...την τρικύλινδρη σπορ κατασκευή του βρετανικού εργοστασίου που έχει κάνει αίσθηση από τη στιγμή που παρουσιάστηκε.
Τεστ-Μοντέλα 16/07/2008 - 17:00

Η ιδέα ενός τρικύλινδρου κινητήρα με 675 κυβικά, για την κατηγορία των Supersport 600, όπου συμμετέχουν τα τετρακύλινδρα 600αρια και τα δικύλινδρα 750, είναι σίγουρα μια ενδιαφέρουσα άποψη, που τελικά «εγκρίθηκε» από όλους όσους ασχολούνται με την κατηγορία, παρά τις αρχικές αντιρρήσεις. Έτσι και μεις πήραμε την εμπειρία της οδήγησής της στην πίστα των Σερρών φυσικά.
Η πανάλαφρη ευρωπαϊκή μοτοσυκλέτα δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα σε σύγκριση με όλα τα Ιαπωνικά μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας. Ίσα - ίσα που ο κινητήρας με τη γραμμική ροπή του, σε συνδυασμό με το ζυγισμένο περιμετρικό πλαίσιο και τη γρήγορη γεωμετρία, της δίνει ένα ανταγωνιστικό ρόλο.
Η σχεδίαση της είναι βασισμένη επάνω σε κοφτές γραμμές. Η επιθετική εμφάνιση στο μπροστινό μέρος τονίζεται από δύοφωτιστικά σώματα τοποθετημένα δεξιά και αριστερά από την εισαγωγή του RAM AIR. Τα ψηφιακά όργανα στο ταμπλό παρέχουν τις συνήθεις πληροφορίες αλλά και ένα εξελιγμένο σύστημα χρονομέτρησης που ήταν πολύ χρήσιμο στην πίστα. Στο πάνω μέρος τους συναντάμε ένα σύνολο από 4 λυχνίες LED που ανάβουν ανάλογα με το πόσες στροφές ανά λεπτό έχει ο κινητήρας (το ρυθμίζουμε εμείς).
Έτσι πετυχαίνεις τις επιθυμητές αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων στο βέλτιστο φάσμα των στροφών. Τα φρένα εμπρός έχουν διάταξη ακτινική με δύο 4έμβολες δαγκάνες, με σωληνάκια υψηλής πίεσης και μια ακτινική τρόμπα στο τιμόνι. Πίσω υπάρχει μια 2πίστονη δαγκάνα και το σύνολο αυτό αποδίδει εξαιρετικά.
Ο υδρόψυκτος τρικύλινδρος κινητήρας είναι 675cc με 12 βαλβίδες, τροφοδοτείται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και έχει ένα 6τάχητοκιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτας που μεταφέρει μέσω αλυσίδας στον πίσω τροχό 125 ίππους στις 12,500 στροφές, με μέγιστη ροπή 72Νm στις 11,750 στροφές. Η εξάτμιση καταλήγει κάτω από τη σέλλα του συνεπιβάτη.
Η ανάρτηση εμπρός αποτελείται από αντεστραμμένο πιρούνι 41mm πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ πίσω το καλοσχεδιασμένο ψαλίδι στηρίζει το αμορτισέρ που δέχεται όλες τις ρυθμίσεις. Κατά την οδήγηση μέσα στην πίστα λειτούργησαν για αρκετό χρονικό διάστημα στα όρια και μόνο η πίσω ανάρτηση έχασε κάτι από την αρχική της απόδοση. Τελικά Η DAYTONA 675 προσφέρει μοναδικές οδηγικές απολαύσεις μέσα και έξω από την πίστα.
Την ξεχωρίσαμε από το θαυμάσιο κινητήρα και το επιθετικό στυλ οδήγησης, στο οποίο σε υποβάλλει. Μεταφέρει στον αναβάτη καλή αίσθηση στο άνοιγμα του γκαζιού και κατά τη διάρκεια μεγάλης κλίσης σε στροφή όλα φαίνονται σαν παιχνίδι. Είναι μια πολύ ελαφριά μοτοσυκλέτα που πλεονεκτεί στα κλειστά κομμάτια, αλλά έχει και τη δύναμη να ανεβάσει χιλιόμετρα στην ευθεία. Επιπλέον έχει συναρπαστικό ήχο! Τι άλλο να ζητήσει κανείς από μια supersport στην κατηγορία της?

Επόμενο άρθρο »

ΑΠΟΣΤΟΛΗ: MV AGUSTA - Οδηγούμε την κορυφαία MV Agusta F4 312R -

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε την Ducati 1098S του Μπούστα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ