• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Kawasaki Z1000
Υιοθετώντας τη μοναδική φιλοσοφία σχεδιασμού Sugomi!
Τεστ-Μοντέλα 12/11/2013 - 16:08

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

Επιθετικό και με την αποστολή να αγωνιστεί για την υπεροχή στην κατηγορία Supernaked, το νέο Ζ1000 είναι άγριο, ασυμβίβαστο και πάνω απ’όλα ξεχωριστό. Πηγαίνοντας τη σύλληψη των Ζ μοτοσυκλετών σε άλλο επίπεδο, το Ζ1000 ενσαρκώνει τέλεια τη φιλοσοφία σχεδιασμού Sugomi.

 

Η έννοια Sugomi, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο Ζ800, αγκαλιάζει κάθε πτυχή της σχεδιαστικής και μηχανολογικής προσέγγισης. Γίνεται αισθητή από τον αναβάτη σαν μια νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία οδήγησης, τόσο οπτικά όσο και σε επίπεδο απόδοσης κινητήρα και πλαισίου.

 

Απογυμνωμένο, με δυναμική και λειτουργική εμφάνιση, το νέο Ζ1000 μοιάζει με αιλουροειδές έτοιμο να ορμήσει στη λεία του, αποτελώντας την επιτομή της επιβλητικής παρουσίας της οικογένειας Ζ.

 

Μια σειρά από εμπνευσμένες λεπτομέρειες υπογραμμίζουν τον τελείως αναμορφωμένο χαρακτήρα του Ζ1000 για το 2014. Οι ιδιαίτερα αποτελεσματικές μονομπλόκ Tokico δαγκάνες είναι μια από τις πιο προφανείς προσθήκες στο νέο εντυπωσιακό Ζ. Οι δαγκάνες ακτινικής διάταξης προσαρμοσμένες σε ακτινική αντλία φρένου και σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα της Kawasaki, παρέχουν την καλύτερη ίσως απόδοση και αίσθηση φρένων στην κατηγορία των Supernaked μοτοσυκλετών.

 

Τα νέα, ρυθμιζόμενα Πιρούνια ξεχωριστών λειτουργιών, με ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεση επαναφοράς, παρέχουν τη δυνατότητα τόσο για επιθετική sport οδήγηση όσο και για μια ξεκούραστη βόλτα στην πόλη. Τα πιρούνια υπογραμμίζουν την επιβλητική όψη του εμπρός μέρους της μοτοσυκλέτας, στο οποίο δεσπόζει ο εντυπωσιακός προβολέας με τους λεπτούς, πολύ φωτεινούς LED λαμπτήρες. Τα φώτα  LED, που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Kawasaki, είναι χαμηλής κατανάλωσης και μακράς διάρκειας ζωής και χρησιμοποιούν δύο λαμπτήρες για φώτα πορείας και τέσσερις λαμπτήρες για τη μεγάλη σκάλα.

 

Η τελευταία ενσάρκωση του Ζ1000 εμφανίζει αναβαθμισμένο κινητήρα με περισσότερη ισχύ, μεγαλύτερη ροπή και πιο άμεση απόκριση από ποτέ.

Όχι μόνο υπάρχει περισσότερη ισχύς και ροπή, αλλά βρίσκονται και πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Με αναθεωρημένες ρυθμίσεις εγκεφάλου και χρονισμό εκκεντροφόρου, καθώς και οβάλ συνδέσμους μεταξύ των σωλήνων κεφαλής, και άλλες αναθεωρήσεις όπως συνδεδεμένοι κύλινδροι για λιγότερη απώλεια ισχύος, το Ζ1000 έχει τώρα περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, διατηρώντας ταυτόχρονα την ορμή του στις υψηλές.

 

Με τις αλλαγές στο φιλτροκούτι και ένα νέο αντηχείο, η αίσθηση της επιτάχυνσης γίνεται πιο έντονη με ένα προσεκτικά σχεδιασμένο, συναρπαστικό ήχο εισαγωγής που ανεβάζει την έξαψη της οδήγησης.

 

Η σκυφτή στάση οδήγησης, το μεγάλο αλουμινένιο τιμόνι, οι στιλάτοι πλατιοί καθρέφτες, και ο αναβαθμισμένος πίνακας οργάνων με LCD οθόνη, εξυπηρετούν πλήρως το συγκεντρωμένο χαρακτήρα της ιαπωνικής Supernaked μοτοσυκλέτας.

 

Θυμίζοντας το κλασικό Ζ1, το σύστημα εξάτμισης με τέσσερα τελικά εμφανίζει απότομο σχεδιασμό που τονίζει την επιθετική όψη του πίσω μέρους της «μυώδους» μοτοσυκλέτας. Τη δυναμική εμφάνιση του πίσω μέρους συμπληρώνουν ο μεγάλος χώρος πάνω από τον πίσω τροχό, η γωνιώδης ουρά και το LED πίσω φως, μεταμορφώνοντας το Ζ100 σε ένα θηρίο έτοιμο να απαντήσει στο πιο άγριο κάλεσμα.

 

Σύμφωνα με το Γενικό Διευθυντή της Kawasaki Motors Europe, Yasushi Kawakami, το τελευταίο Ζ1000 αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη του σχεδιασμού και της εταιρικής αξίας της Kawasaki. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «Η Kawasaki είναι βασικός παίχτης στην κατηγορία Supernaked, και μοτοσυκλέτες, όπως η Ζ750, ήταν από τα best-sellers της ευρωπαϊκής αγοράς τις περασμένες χρονιές. Πιστεύουμε ότι το νέο Ζ1000, με τον μοναδικό σχεδιασμό Sugomi, θα συναρπάσει τους αναβάτες και ταυτόχρονα θα αποτελέσει ορόσημο για όλα τα στοιχεία που καθιστούν τη μάρκα Kawasaki τόσο ξεχωριστή και ελκυστική.

 

Επόμενο άρθρο »

Honda RC30

« Προηγούμενο άρθρο

Η Kawasaki στην EICMA 2013

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ