• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
A.Espargaro: Πιο ανταγωνιστικοί με ό,τι έχουμε!
Ελπίζω να έχουμε κάτι σε ιπποδύναμη/κιβώτιο στην Βαρκελώνη
Νέα 07/05/2015 - 09:57

O Aleix Espargaro ελπίζει ότι στον εντός έδρας αγώνα του στην Καταλονία, θα έχει αναβαθμίσεις τόσο στον κινητήρα, όσο και στο κιβώτιο από την Suzuki.

 

«Λατρεύω την Βαρκελώνη. Πέρυσι ήταν ένας από τους καλύτερούς μου αγώνες. Ήμουν πολύ κοντά στους μπροστά και φέτος ελπίζω να έχουμε κάτι, όσον αφορά στην ιπποδύναμη και στο κιβώτιο».

 

Η GSX-RR υστερεί σε ιπποδύναμη και επιτάχυνση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενώ σύντομα θα είναι η μόνη εργοστασιακή χωρίς seamless κιβώτιο, μετά το επιτυχημένο ντεμπούτο αυτού, από την πλευρά της Aprilia.

 

«Προφανώς και όλοι ξέρουν τι χρειαζόμαστε, αλλά η αίσθησή μου είναι ότι μπορούμε να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί και με αυτά που έχουμε», εξήγησε ο Espargaro, ο οποίος προσπαθεί να εξισορροπήσει την κατάσταση βελτιώνοντας την πρόσφυση στις εξόδους των στροφών.

 

«Μαζί με τον Tom (O’Kane, τον αρχιμηχανικό του) δοκιμάσαμε πολλά πράγματα για να έχουμε περισσότερη πρόσφυση και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί στις εξόδους των στροφών».

 

«Διότι με τα καινούργια ελαστικά είμαστε κοντά, όταν όμως πέσει η απόδοσή τους η διαφορά μεγαλώνει κι εκεί είναι που πρέπει να δουλέψουμε. Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι η γεωμετρία και τα ηλεκτρονικά».

 

«Το traction control μας δημιουργεί προβλήματα και με τους μηχανικούς προσπαθούμε να το ξεπεράσουμε. Δοκιμάσαμε και χωρίς TC στο τεστ, αλλά το σπινάρισμα ήταν έντονο».

 

Επόμενος Γύρος στο Le Mans, στην stop-and-go Γαλλική πίστα που τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα για την αδύναμη Suzuki.

 

«Δεν είναι καλή για τη μοτοσυκλέτα μας, διότι συνεχώς επιταχύνεις από το μηδέν σχεδόν! Αυτό είναι το πρόβλημα. Χρειαζόμαστε επιτάχυνση και δεν έχουμε seamless. Γι’ αυτό και θα υποφέρουμε εκεί».

 

«Παράλληλα δεν είναι και από τις αγαπημένες μου πίστες. Προτιμώ τις γρήγορες. Στις κλειστές στροφές δεν είμαι τόσο καλός. Πρέπει να βελτιωθώ σ’ αυτόν τον τομέα. Θα δούμε όμως τι θα γίνει».

Επόμενο άρθρο »

Ο Bautista για το seamless της Aprilia

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez Test Moto3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARCO BEZZECCHI ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ;
  • ΝΑΙ, Η APRILIA ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο MARC MARQUEZ
  • ΟΧΙ, ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ DUCATI ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΚΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η APRILIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ