• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EDWARDS: Ο νέος κανονισμός για τους κινητήρες έβαλε φρένο στον αγώνα του Τεξανού.
Ο Edwards πιστεύει ότι o νέος κανονισμός του έκοψε τα φτερά.
Νέα 18/08/2009 - 08:31

Ο Τεξανός ξεκίνησε τον αγώνα, όντας πολύ σταθερός όλο το σαββατοκύριακο, και κάνοντας συνεχώς χρόνους στην πεντάδα. Αυτό έδωσε ελπίδες στους φίλους του για ένα νέο βάθρο.

 

Δυστυχώς, σε συνθήκες αγώνα ο Edwards δεν μπόρεσε να επαναλάβει τους χρόνους των δοκιμαστικών, και δήλωσε σοκαρισμένος από την μείωση στη μέγιστη ταχύτητα, που παρατήρησε. Δυσκολευόμενος να πραγματοποιήσει ένα προσπέρασμα, ο Edwards ήταν έβδομος στον πρώτο γύρο, και σε αυτή τη θέση είδε την καρώ σημαία.

 

Με πέντε κινητήρες να επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν για τους τελευταίους επτά αγώνες, ο Τεξανός υπονόησε ότι ο κινητήρας της M1 του είχε φιμωθεί, ώστε να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία του. Οι ισχυρισμοί του Edwards δεν είναι αβάσιμοι, αφού τόσο η δικιά του μοτοσυκλέτα, όσο και του team mate του, του Toseland, υστερούσαν χαρακτηριστικά σε τελική ταχύτητα. Ειδικότερα, οι δύο μοτοσυκλέτες ήταν στη 15η και 17η θέση αντίστοιχα, στη σχετική κατάταξη.

 

"Ήταν δύσκολος αγώνας. Από την έναρξη των δοκιμαστικών ένιωσα τον κινητήρα μου κάπως άδειο και σήμερα δεν μπορούσα να κάνω τίποτα", δήλωσε ο Τεξανός. "Με προσπερνούσαν εύκολα, και δεν μπορούσα να μείνω στο slipstream καθόλου. Δεν μπορούσα να ανταγωνιστώ καθόλου τους αντιπάλους μου σε τελική ταχύτητα, και το μόνο που μου έμεινε να κάνω ήταν να φρενάρω αργότερα και να προσπαθήσω να κουβαλάω περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στη στροφή."

 

"Έχασα το γκρουπ με τον Toni, τον Andrea και τον Loris από νωρίς, αλλά κατάφερα να τους ξαναπιάσω επειδή πίεζα το μπροστινό, τόσο σκληρά. Προφανώς, μετά από ένα σημείο το δεξί μέρος του εμπρός ελαστικού είχε ζεσταθεί υπερβολικά, και άρχισα να χάνω το μπροστινό μου."

 

"Έφτανα κοντά στους αντιπάλους μου στη μέση της στροφής, αλλά όχι τόσο ώστε να καταφέρω ένα πέρασμα στα φρένα. Στο τέλος κόλλησα στη μάχη με τον Nicky (για την έκτη θέση), αλλά πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να τρέχουμε όλη μέρα, και να μην καταφέρω να τον περάσω. Πήρα αρκετούς βαθμούς και ήμουν κοντά στην εξάδα, αλλά ξέρω ότι είμαι ταχύτερος από τους αναβάτες που βρέθηκαν μπροστά μου σε αυτό τον αγώνα. Το έχω αποδείξει όλη τη χρονιά. Είναι πραγματικά κρίμα διότι πιστεύω ότι θα μπορούσα να διεκδικήσω ένα βάθρο σήμερα. Τώρα επιστρέφουμε στην πατρίδα μου για το επόμενο Grand Prix, και ελπίζω στην Ιndianapolis να καταφέρω κάτι πολύ καλύτερο."

 

Ο Edwards και ο Toseland αποφάσισαν να μη συμμετέχουν στις δοκιμές της Δευτέρας, και είναι πολύ πιθανόν η έλλειψη δύναμης που παρουσίασαν οι κινητήρες τους στο Brno, να τους απασχολήσει και στους επόμενους αγώνες.

 

Ο Toseland ανέβηκε από δωδέκατος στη σειρά εκκίνησης, στην ένατη θέση, ευνοούμενος από τρεις εγκαταλείψεις, μπροστά του. Πάντως ο Βρετανός φάνηκε να προβληματίζεται περισσότερο με τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας του, παρά με την τελική της ταχύτητα.

 

"Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο, και θα παραδεχτώ πρώτος από όλους ότι ήμουν αρκετά τυχερός που μπήκα στη δεκάδα. Οδήγησα όσο πιο δυνατά μπορούσα, αλλά αντιμετώπισα πρόβλημα με το μπροστινό σύστημα της μοτοσυκλέτας μου, στο πρώτο μισό του αγώνα. Αυτό επηρέασε πολύ την ταχύτητά μου μέσα στη στροφή. Πάντως, στη μέση του αγώνα, η αίσθηση του μπροστινού βελτιώθηκε δραματικά", δήλωσε ο Toseland.

 

"Είναι σαν κάποιος να ρύθμισε τη μοτοσυκλετα μου, ενώ έτρεχα. Στον 20ο γύρο, έκανα χρόνο 58.4, μονάχα ένα δέκατο πίσω από το χρόνο στην κατάταξή μου, κάτι που αποδεικνύει τη βελτίωση μετά τα μέσα του αγώνα. Δυστυχώς, είχα χάσει τόσο πολύ στο πρώτο μισό, που πραγματικά μου κόστισε. Ο ρυθμός μου στο δεύτερο μισό αρκούσε για να μπω στην εξάδα. Αν λύσουμε το πρόβλημα με το μπροστινό, ξέρω ότι μπορώ να ανέβω πολύ στην κατάταξη, κάτι που πραγματικά αξίζει στην ομάδα μου", ολοκλήρωσε ο Βρετανός.

Επόμενο άρθρο »

LORENZO: Έχει την ταχύτητα. Έχει όμως και το σθένος;

« Προηγούμενο άρθρο

FABRIZIO: Πόνοι στον ώμο διέκοψαν την επιστροφή του στα MotoGP.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα