• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dovi: Δεν καταλαβαίνω τίποτα!
Κανονικά εδώ θα έπρεπε να τους διαλύσουμε!
Νέα 10/08/2020 - 14:21

Μετά τις δυσκολίες στους Αγώνες της Jerez – όπου πάντως ο Andrea Dovizioso πήρε ένα βάθρο – στο Brno υποτίθεται ότι οι Ducati θα τα πήγαιναν καλά.

 

Τουλάχιστον αυτό έλεγε η θεωρία, η οποία εν μέρει επιβεβαιώθηκε με την εκπληκτική παρουσία του Johann Zarco με την GP19 του.

 

Όμως οι νεότερες Desmosedici βίωσαν μια τελείως διαφορετική πραγματικότητα στην Τσεχία, αφήνοντας προβληματισμένο και μπερδεμένο τον Dovi.

 

«Πριν το Brno και υπό κανονικές συνθήκες, θα έπρεπε να τους διαλύσουμε όλους εδώ, αλλά τερμάτισα 11ος», έλεγε μετά το τέλος του Αγώνα ο Ιταλός.

 

Το πρόβλημα παραμένει το ίδιο: οι κόκκινοι δεν έχουν καταφέρει να ξεκλειδώσουν τα μυστικά του νέου πίσω ελαστικού της Michelin.

 

«Πρέπει να καταλάβουμε τι γίνεται… βρείτε μου έναν που να καταλαβαίνει τι παίζει. Ο Pecco ήταν δυνατός στην Jerez κι ο Zarco εδώ. Οπότε ας παραμείνουμε ήρεμοι κι ας μελετήσουμε τις τηλεμετρίες τους».

 

Τουλάχιστον έχει κάποιες ιδέες.

 

«Ναι έχουμε κάποιες ιδέες, αλλά θέλω να μελετήσω τις τηλεμετρίες για να επιβεβαιώσω κάποια πράγματα. Ό,τι αλλαγές έχουμε κάνει, όποια κατεύθυνση ακολουθήσαμε, το κάναμε βάσει της εμπειρίας των τριών τελευταίων χρόνων».

 

«Αλλάξαμε πολύ τη μοτοσυκλέτα εκείνο το διάστημα και καταφέραμε να πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλαμε, έχοντας βελτιώσει την Desmosedici σε πολλούς τομείς. Τώρα όμως τίποτα δεν δουλεύει και είναι πολύ περίεργο».

 

Το πρόβλημα στα φρένα είναι μεγάλο για τον Dovi, έναν από τους πιο δυνατούς οδηγούς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα σε αυτό το κομμάτι.

 

«Οι οδηγοί της Ducati που είναι δυνατοί τώρα, ο Pecco και ο Johann, χρησιμοποιούν εντελώς διαφορετικό set-up από εμάς. Ακόμα και το στυλ τους είναι διαφορετικό».

 

«Χρησιμοποιούν άλλες ρυθμίσεις από αυτές που χρησιμοποιούμε εμείς όταν αντιμετωπίζουμε προβλήματα. Θα μελετήσω καλά την τηλεμετρία τους».

 

«Δεν είναι αποδεκτό να χάνω δέκατα σε κάθε φρενάρισμα, σε ένα κομμάτι που ήμουν πάντα πολύ δυνατός. Είμαι στο όριο με τη μοτοσυκλέτα και τίποτα δεν δουλεύει. Τώρα είμαστε αργοί στην επιτάχυνση και στα φρένα. Στους δυο τομείς που είχαμε το πάνω χέρι παλιά».

 

Όπως ακριβώς και στην περίπτωση του Brad Binder, έτσι και οι Zarco-Bagnaia έχουν πλεονέκτημα από τους άλλους οδηγούς της Ducati επειδή δεν έχουν αρκετή εμπειρία με αυτή τη μοτοσυκλέτα!

 

Έτσι είναι πιο «ελεύθεροι» να κυνηγήσουν άλλες, διαφορετικές ιδέες στο set-up, που για την ώρα γέρνουν την πλάστιγγα υπέρ τους.

 

«Ο Pecco κι ο Zarco έχουν μικρότερη εμπειρία από εμάς με τη μοτοσυκλέτα κι έτσι δεν έχουν μια “λάθος” βάση πάνω στην οποία πατάνε. Εμείς για την ώρα δεν καταλαβαίνουμε τίποτα».

 

Ο Zarco έλεγε ότι η ταχύτητά του οφείλεται και στο γεγονός ότι δεν είχε δοκιμάσει την Ducati με τα περσινά ελαστικά της Michelin.

 

«Ναι, αυτό που είπε είναι σωστό. Εμείς δοκιμάζαμε λύσεις από το παρελθόν γιατί είχαν δουλέψει παλιά. Τώρα όμως όχι και ίσως αυτό είναι που μας περιορίζει».

 

Ίσως το όλο πρόβλημα να έγκειται στη μοτοσυκλέτα του 2020, αν και στο παρελθόν ο Dovi έχει πει ότι αυτή δεν έχει παρά μικρές διαφορές με αυτή του 2019. Αυτό επαναλαμβάνει και τώρα.

 

«Είναι σχεδόν ίδιες… θα ήταν τέλειο αν ήταν αυτό το πρόβλημα. Το θέμα είναι το ελαστικό που δεν δουλεύει όπως το προηγούμενο. Αλλάζουμε πράγματα, χρησιμοποιώ άλλο στυλ αλλά τίποτα δεν δουλεύει».

 

«Πρέπει να δουλέψουμε στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Δεν είμαι τύπος που χρησιμοποιώ δικαιολογίες… αλλά αν έβλεπε κανείς την τηλεμετρία θα έβλεπε πόσες φορές μου κλείδωνε το μπροστινό».

 

«Αυτό σημαίνει ότι είμαι στο όριο και πρέπει να δουλέψουμε διαφορετικά. Η Michelin κάνει τη δουλειά της και φέρνει ελαστικά. Εμείς πρέπει να κάνουμε τη δική μας και να τα κατανοήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Επόμενο άρθρο »

Κόντρα KTM-Ducati για την επαφή Espargaro-Zarco

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Καλύτερα κι από το βάθρο στην Jerez!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα