• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η νέα τεχνολογία που ήρθε στο Κατάρ
Σημεία που φαίνονται σε 5 κατασκευαστές
Νέα 07/03/2021 - 19:21

Ως συνήθως οι μηχανολόγοι-σχεδιαστές και οι τεχνικοί των ομάδων δεν μιλούν όταν δοκιμάζουν κάτι νέο στις μοτοσυκλέτες τους, κυρίως και για λόγους ανταγωνισμού. Κανείς δεν θέλει οι πρωτοποριακές ιδέες να αντιγραφούν!

Όμως καθώς δεν υπάρχουν ιδιωτικές δοκιμές, παρά μόνο για την Aprilia, σιγά-σιγά φανερώνονται τα σημεία που αλλάζουν και το τι δοκιμάζουν τα εργοστάσια.

Στο Κατάρ λοιπόν ο φωτογραφικός φακός “έπιασε” μερικά σημεία και οι πληροφορίες του motogp.com και του gpone.com μας πληροφορούν, έστω περιληπτικά για αυτά.

Η Ducati έχει στο κάτω μέρος του φέρινγκ και τρίτο σετ φτερών ή κάτι σαν αεραγωγό!. Οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί και ο Pirro το δοκίμασαν και όπως είπαν οι Bagnaia & Miller δεν είδαν κάτι αρνητικό. Επίσης στη σχετική φωτογραφία φαίνεται και ένας ασημένιος σφιγκτήρας που είναι μέρος ενός νέου συστήματος εκκίνησης.  


Η Aprilia άλλαξε οπτικά περισσότερο από όλες τις μοτοσυκλέτες, καθώς οι Ιταλοί είναι σίγουροι ότι το νέο αεροδυναμικό φέρινγκ τους είναι καλύτερο από το περσινό και έτσι αποφάσισαν να κάνουν τη μια και μοναδική αλλαγή που δικαιούνται σε σχέση με πέρυσι, από τώρα, από το ξεκίνημα της χρονιάς. Εκτός του μπροστινού τμήματος του φτερού που δεσπόζει στην όψη της μοτοσυκλέτας και η εισαγωγή του αέρα είναι διαφορετική και μάλιστα υπάρχουν δύο διαφορετικές εισαγωγές τις οποίες δοκιμάζουν. 

Ένα άλλο πράγμα που έρχεται από την F1 βασικά και λόγω της θητείας στην Ferrari του Γενικού Διευθυντή Massimo Rivola, είναι το “Tubo di Pitot”, αυτός ο σένσορας που βλέπουμε αρκετές φορές στα αεροπλάνα για να μετρούν την ταχύτητα μακροσκοπικά στο συγκεκριμένο σημείο που μπαίνει ο αυτός ο σένσορας. Στην περίπτωσή μας μπήκε στο σημείο που είναι το νούμερο 41 του Aleix Espargaro και είναι κάτι που βέβαια θα αφαιρεθεί όταν θα αρχίσουν οι αγώνες, ή όταν η Aprilia πάρει τα δεδομένα που χρειάζεται. 

Ένα ακόμη νέο που κυκλοφορεί στο paddock είναι ότι η Aprilia συζητάει σοβαρά με τον Andrea Dovizioso για το ρόλο του δοκιμαστή, γεγονός που εξηγεί το γιατί οι διευθυντές της απέφυγαν προχθές να απαντήσουν στην ερώτησή μας για το ποιος θα είναι ο δοκιμαστής φέτος. 
 

Στην Suzuki δεν φαίνεται με το μάτι κάτι νέο, αλλά θα δοκιμάσουν ένα νέο πλαίσιο, αλλά και έναν κινητήρα προδιαγραφών 2022, από τώρα, καθώς όπως είναι γνωστό για φέτος η εξέλιξη του κινητήρα είναι παγωμένη. 
 

Η Honda έχει φέρει στο Κατάρ τρία διαφορετικά πλαίσια! Το στάνταρ του 2020 που το βλέπουμε εδώ, ένα με στοιχεία carbon που δοκίμασε ο Bradl στο τέλος της περσινής χρονιάς και ένα εντελώς νέο που δοκίμασε πρις δύο εβδομάδες στην Jerez.


Η Yamaha έχει ένα νέο πλαίσιο, αλλά οι οδηγοί της συνεχίζουν να δοκιμάζουν και ένα αλουμινένιο ψαλίδι, αφού φαίνεται ότι δεν είναι σίγουροι ότι το carbon ψαλίδι είναι η πιο σωστή λύση!

Επόμενο άρθρο »

Qatar Test: Οι τελικοί χρόνοι της 2ης ημέρας

« Προηγούμενο άρθρο

Qatar Test: Οι χρόνοι στις 18:00

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ