• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Suzuki έχει πολλά να αποδείξει στην Sepang
Για να κρατήσει τον Mir στις τάξεις της
Νέα 29/01/2022 - 20:39

Όπως πάντα με τις δοκιμές MotoGP πριν από τη σεζόν, σε μια εποχή ειδικότερα παγώματος της εξέλιξης των κινητήρων σε όλη τη σεζόν, πολλά θα φανούν στο πρώτο τεστ του χρόνου στη Sepang.

Και η Suzuki πιθανώς έχει να ανάγκη να δείξει περισσότερα από οποιονδήποτε από τους αντιπάλους της.

Ποντάρει πολύ στο ότι η νέα GSX-RR δεν είναι απλώς αρκετά καλή για να επιστρέψει στις νίκες, αλλά αρκετά καλή για να πείσει τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2020, Joan Mir, ότι αξίζει να παραμείνει στην εταιρία όταν λήξει το συμβόλαιό του στο τέλος της σεζόν.


Δεν είναι μυστικό ότι ο Mir πέρασε το 2021 απογοητευμένος από μια προφανή έλλειψη ανάπτυξης. Αυτό ίσως τονίστηκε καλύτερα από την έλλειψη συσκευής ride height μέχρι τα μέσα της σεζόν – όταν πολλοί από τους αντιπάλους της βρίσκονταν στη δεύτερη ή τρίτη γενιά των δικών τους συσκευών.

Ήταν μια δύσκολη χρονιά για το μικρότερο εργοστάσιο στο grid χάρη σε μια σειρά παραγόντων.

Ο κύριος μεταξύ αυτών φαίνεται να ήταν η πανδημία του κορωνοϊού, με το ιαπωνικό τμήμα της αγωνιστικής ομάδας να έχει κολλήσει στην Ευρώπη για ολόκληρο το έτος και να μην μπορεί να επιστρέψει στο τμήμα αγώνων στο Hamamatsu για να καθοδηγήσει την ανάπτυξη.

Αυτό, φυσικά, επιδεινώθηκε από την ανάγκη να υπάρχει ο αρχηγός του project, Shinichi Sahara, εκεί καθώς η ομάδα συνέχισε να εργάζεται χωρίς μάνατζερ από την αναχώρηση του Davide Brivio για την ομάδα Alpine Formula 1 πριν από 12 μήνες – ένα πρόβλημα που δεν έχει ακόμα διορθωθεί.

Τίποτα από αυτά δεν σημαίνει ότι δεν έχει γίνει απίστευτος όγκος δουλειάς πίσω στα κεντρικά γραφεία όλο το χρόνο – σημαίνει απλώς ότι δεν το είδαμε να παραδίδεται στα χέρια των αναβατών της Suzuki.

Ακόμη και ο αναβάτης δοκιμών, Sylvain Guintoli, ο ανεπίσημος τρίτος άνδρας στην μικρή αγωνιστική ομάδα, δεν είχε τον συνηθισμένο χρόνο του στη μοτοσυκλέτα στις αρχές του έτους – αντίθετα κλήθηκε μόνο για ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στο τέλος στο μοναδικό τεστ μετά τη σεζόν του 2021 στη Jerez στα τέλη Νοεμβρίου.

Αλλά η Suzuki έφτασε τελικά σε αυτή τη δοκιμή με μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα. Ειδικά ο ομόσταυλος του Mir, Alex Rins, έμεινε ενθουσιασμένος από τις βελτιώσεις, ειδικά από τον νέο κινητήρα που δοκιμάστηκε για πρώτη φορά στις αρχές της σεζόν.

"Παρά το γεγονός ότι έκανα πολλούς γύρους αυτές τις δύο τελευταίες ημέρες, νιώθω αρκετά γεμάτος ενέργεια", είπε ο ενθουσιασμένος Rins στη δοκιμή.

"Νομίζω ότι είναι επειδή όλα είναι νέα και συναρπαστικά και είμαι πολύ ανυπόμονος να δοκιμάσω όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα. Δουλέψαμε με τον νέο κινητήρα, μερικά νέα φέρινγκ, γενικό στήσιμο, ψαλίδι, πολλά πράγματα".

"Είμαστε ευχαριστημένοι με το πώς πάνε τα πράγματα, ειδικά με τον κινητήρα, ο οποίος φαίνεται να έχει περισσότερη ταχύτητα και ισχύ. Μετά από μια συνεχή σύγκριση με τον κινητήρα του 2022 και τον κινητήρα του 2021, μπορούμε να νιώσουμε ότι κάναμε ένα πολύ σημαντικό βήμα".

Αυτά είναι ιδιαίτερα καλά νέα για τους Rins και Mir, δεδομένου ότι είναι πιθανό τώρα να μην δούμε άλλη διαμόρφωση του κινητήρα να έρχεται στη Sepang.

Ανίκανοι να αναπτύξουν κινητήρες για δύο χρόνια χάρη σε έναν εκτεταμένο κανόνα υπέρβασης του προϋπολογισμού που εγκαταστάθηκε λόγω της πανδημίας, οι μηχανικοί της Suzuki εργάζονται για να ανταποκριθούν στις εκκλήσεις των αναβατών τους για περισσότερη ισχύ από τις αρχές του 2020 – και ενώ θα δούμε ίσως μια μικρή βελτίωση ή δύο, θα είναι όντως μικρές.

Πού θα συμβεί λοιπόν η πραγματική ώθηση του έργου; Θα υπάρξουν νέα εξαρτήματα πλαισίου καθώς η Suzuki εργάζεται για να αξιοποιήσει την παραδοσιακή δύναμη της μοτοσυκλέτας της – αλλά ο τομέας όπου έχει αναμφισβήτητα τη μεγαλύτερη δουλειά να κάνει είναι η αεροδυναμική.

Έχοντας ελλείψεις εκεί, εν μέρει λόγω του κολοσσιαίου προϋπολογισμού που απαιτείται για να ξεκινήσει σωστά μια εξερεύνηση των αεροδυναμικών της μοτοσυκλέτας, όπως έκανε η Ducati, η μοτοσυκλέτα της Suzuki είναι η πιο "απέριττη" στο grid – και αυτό σημαίνει ότι έχει υπάρξει σαφές περιθώριο βελτίωσης σε αυτόν τον τομέα πριν από την έναρξη του 2022 δοκιμές.

Πέρα από αυτό, πρέπει πραγματικά να υπάρξει μια βελτίωση στη συσκευή ride height, ανταποκρινόμενη στις εκκλήσεις του Mir, ούτε καν για να νικήσει τους αντιπάλους της Suzuki, αλλά απλώς για να αποφύγει να μείνει σε μειονεκτική θέση στην αρχή της σεζόν.

Δεδομένου του φημολογούμενου ενδιαφέροντος για την υπογραφή του από την Repsol Honda, η ομάδα θα πρέπει να κάνει ό,τι μπορεί για να κρατήσει τον Πρωταθλητή της στο γκαράζ της.

Επόμενο άρθρο »

Ezpeleta: Δεν μου άρεσε το τέλος της F1

« Προηγούμενο άρθρο

Dovizioso: Δεν θέλω ακόμα συμβόλαιο για το 2023

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ