• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ezpeleta: Δεν μου άρεσε το τέλος της F1
Όπως δεν μου άρεσε και στα MotoGP το 2015
Νέα 30/01/2022 - 15:31

Ο Carmelo Ezpeleta είναι ο άνθρωπος που άλλαξε τη μοτοσυκλέτα για πάντα χάρη στη δουλειά του με την Dorna. Οδήγησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα προς την εποχή των τετράχρονων, γεννώντας τα MotoGP και έκανε το άθλημά μας ένα από τα πιο σημαντικά στα μέσα ενημέρωσης, μαζί με την προβολή που έφερε ο Valentino Rossi με όσα έκανε στην πίστα. Ένας αναβάτης που υπήρξε ο πρωταγωνιστής της φάσης ανάπτυξης των MotoGP, αποτελώντας σύμβολο και από μια ορισμένη άποψη ένα από τα θεμελιώδη ατού του.

Το 2022 θα είναι η πρώτη σεζόν χωρίς τον Valentino στην πίστα ή χωρίς τον αναβάτη που έφερε τη μοτοσυκλέτα στα σπίτια όλων. Αλλά ο Ezpeleta δεν ανησυχεί ότι αυτό μπορεί να είναι ένα πρόβλημα, αναγνωρίζοντας αντ 'αυτού τη μεγάλη κληρονομιά του Rossi, που εκπροσωπείται τόσο από την Ακαδημία όσο και πάνω από όλα από όλα όσα υπήρξε για αυτό το άθλημα. Υπήρχε επίσης λίγος χώρος για τη Formula 1 και το αμφιλεγόμενο φινάλε της σεζόν, που κατά κάποιο τρόπο θυμίζει τι συνέβη το 2015 στα MotoGP. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna μίλησε για αυτό διεξοδικά σε μια συνέντευξη στη Marca.

"Δεν θα μου άρεσε αυτό. Δεν θα ήθελα ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP να τελειώσει όπως η Formula 1", είπε ο Ezpeleta. "Θα ήθελα να είχα δύο αναβάτες να παλεύουν για τον Τίτλο στον τελευταίο αγώνα, αλλά ήταν ο τρόπος με τον οποίο ολόκληρο το πράγμα αναπτύχθηκε… Δεν είμαι υπέρ ή κατά κανενός. Ήταν ένα φανταστικό πρωτάθλημα, με μάχες  όλη τη χρονιά που τελικά οδήγησαν σε διαμάχες που δεν είναι καλό πράγμα. Μου αρέσει να έχω ένα πρωτάθλημα, αν είναι δυνατόν, τόσο σκληρό μέχρι το τέλος, αλλά δεν μου αρέσει που μετά το τέλος υπάρχουν αμφιβολίες για τη νίκη, ότι ο δευτεραθλητής δεν θα μιλήσει άλλο. Σίγουρα δεν το θέλω αυτό. Όπως δεν ονειρεύτηκα, ακόμα και αν όλοι ήταν πολύ ευχαριστημένοι από την άποψη του αντίκτυπου στα μέσα ενημέρωσης,  το χάος το 2015 μεταξύ Rossi και Márquez. Δεν μου αρέσουν αυτά τα πράγματα".

Αυτή θα είναι η πρώτη σεζόν MotoGP χωρίς τον Valentino, αλλά ο Ezpeleta είναι σίγουρος ότι η κληρονομιά του θα παραμείνει παρούσα.

"Ο Valentino δεν μπορούσε να αγωνιστεί μέχρι τα 60 του. Στον αθλητισμό, η ηλικία μετράει περισσότερο ή λιγότερο ανάλογα με το τι κάνεις. Ο Valentino επέκτεινε την καριέρα του για όσο καιρό έκρινε σκόπιμο. Δεν νομίζω ότι είναι τα τελευταία δύο χρόνια τα σωστά για να τον αξιολογήσουν, γιατί ο κόσμος έβλεπε τους άλλους και ήταν 11ος. Αλλά ο Valentino, στη Valencia, ήταν 10ος, λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον τύπο που κέρδιζε με απίστευτη απόδοση και χρόνους ρεκόρ.  Αυτό που συνέβη είναι ότι παλιά θα ήταν τρίτος και τώρα είναι 15ος, 10ος, 18ος. Στον Valentino μπορώ μόνο να πω ευχαριστώ για αυτό που ήταν και δεν μπορώ να του ζητήσω να πάει άλλο. Έχει το ένα πόδι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, με μια ομάδα, και αυτό που έκανε είναι απίστευτο: δημιούργησε το σχολείο, την Tavullia, την Ακαδημία .... Συνέβη περισσότερες από μία φορές. Όλοι είπαν: "Τι θα συμβεί όταν οι Αμερικανοί δεν θα είναι εδώ; Τι θα συμβεί όταν ο Doohan δεν είναι εδώ;" Πάντα προχωρούσαμε μπροστά γιατί το πρωτάθλημα είναι πολύ σημαντικό, είναι πιο σημαντικό από οτιδήποτε άλλο".

Ο Ezpeleta είναι πεπεισμένος ότι ο αντίκτυπος της αποχώρησης του Vaentino δεν θα είναι δραματικός.

"Μέρος της κληρονομιάς του Valentino είναι ότι άφησε πίσω τόσους πολλούς τύπους να οδηγούν υπέροχες μοτοσυκλέτες. Δεν νομίζω ότι όλοι οι χαρακτήρες που έχουμε αυτή τη στιγμή, αν δεν ήταν ο Valentino, θα ήταν στο επίπεδο που είναι. Βλέπω όλα τα παιδιά που φτάνουν λέγοντας ότι το είδωλό τους είναι ο Valentino και αυτό σε κάνει να θέλεις να τον μιμηθείς".

Σύμφωνα με τον Ισπανό, δεν θα υπάρξει κάποιου είδους παραχώρηση της μιντιακής σκυτάλης μεταξύ Rossi και Marquez.

"Δεν έχουμε μεταβίβαση της προσοχής των μέσων ενημέρωσης μεταξύ του Rossi και του Marquez, δεν υπάρχει. Πρέπει να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε με αυτό που έχουμε, το οποίο είναι πολύ, το οποίο είναι καλύτερο από ποτέ. Δεν υπάρχει ανάγκη να το ψάξουμε. Είμαι μεγάλος λάτρης όλων των αθλημάτων. Πότε ήταν η καλύτερη στιγμή για ένα άθλημα, πότε κυριαρχούσε ένα άθλημα ή πότε κυριαρχούσαν πολλά; Υπήρξαν και οι δύο περίοδοι. Για παράδειγμα, ο Γύρος της Γαλλίας ήταν φανταστικός στην Ισπανία στα χρόνια που κέρδιζε ο Indurain, αλλά δεν ήταν υπέροχο στη Γαλλία. Αυτό για το οποίο πρέπει να δουλέψουμε είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα να είναι όσο το δυνατόν πιο ισότιμο, έτσι ώστε, ει δυνατόν, διαφορετικοί αναβάτες και διαφορετικές μοτοσυκλέτες να συνεχίσουν να κερδίζουν και, αν είναι δυνατόν, ένας από αυτούς που κερδίζει να είναι από δορυφορική ομάδα, τόσο το καλύτερο".

Επόμενο άρθρο »

Μπορεί η Aprilia να παλέψει για την πρώτη της νίκη το 2022;

« Προηγούμενο άρθρο

H Suzuki έχει πολλά να αποδείξει στην Sepang

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ