• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Δείτε το video με την Desmosedici GP22
Και τις δηλώσεις Dall'Igna και Palmerini
Νέα 02/02/2022 - 16:13

Η Ducati 'εβγαλε στην δημοσιότητα ένα βίντεο με την νέα Desmosedici GP22, η οποία δείχνει εντυπωσιακή και πολύ όμορφη.  Ο Gigi Dall'Igna έκανε σχόλια επί του κινητήρα και των αεροδυναμικών της μοτοσυκλέτας. Ο Marco Palmerini (επικεφαλής μηχανικός της ομάδας δοκιμών του Michele Pirro), σχολίασε ένα εξάρτημα το οποίο βρίσκεται πάνω από την εξάτμιση και έχει προκαλέσει πληθώρα σχολίων στα social media για το τι μπορεί να είναι.

"Έχουμε κάνει πολλά πράγματα, θα έλεγα ότι είναι ένας εντελώς νέος κινητήρας", είπε στο Sky Sport Italia o Dall'Igna. "Στόχος είναι να βρούμε περισσότερη ιπποδύναμη, όπως είναι η φιλοσοφία μας, διατηρώντας παράλληλα την ικανότητα οδήγησης του παλιού κινητήρα, όπου είχαμε φτάσει σε ένα καλό επίπεδο από αυτή την άποψη".

"Έχουμε εξελιχθεί και, ει δυνατόν, βελτιωθήκαμε λίγο περισσότερο. Οι αναβάτες μας ήταν ήδη πολύ ευχαριστημένοι με αυτό που κάναμε για τη δοκιμή στη Jerez", λέει ο Dall'Igna, αναλύοντας την αεροδυναμική πτυχή των μοτοσυκλετών. "Από αυτό το σημείο από άποψη επίσης, είμαι περίεργος να δω ποια θα είναι τα σχόλια όταν δοκιμάσουν την οριστική μοτοσυκλέτα στη Sepang."

"Ο σκοπός αυτής της συσκευής είναι αρκετά προφανής - είπε ο Marco Palmerini, επικεφαλής μηχανικός της ομάδας δοκιμών του Michele Pirro - είναι μια βαλβίδα στην εξάτμιση. Προφανώς, δεδομένου ότι δεν μιλάμε για έναν δίχρονο κινητήρα, του οποίου η εξάτμιση λειτουργεί σύμφωνα με τα κύματα πίεσης που θα μπορούσες να επηρεάσεις, ακριβώς, με τις βαλβίδες, σε περίπτωση τετράχρονου έχει άλλο σκοπό. Δεν υπάρχει μυστικό: βοηθά στη βελτίωση του φρένου του κινητήρα. Στην πράξη, λειτουργεί με την ηλεκτρονική διαχείριση της μονάδας ελέγχου, βάσει κάποιων παραμέτρων».

Η Akrapovic τα κάνει όλα;

"Η Akrapovic κατασκευάζει την εξάτμιση, προφανώς με βάση το σχέδιο του κατασκευαστή".

Ίσως βοηθά επίσης στη μείωση του θορύβου σε συγκεκριμένες καταστάσεις;

"Απολύτως όχι: ο θόρυβος, που έχει ρυθμιστεί στα 130 db, ελέγχεται με ένα ηχομετρητή, ο οποίος είναι ένα ειδικό όργανο, τοποθετημένο σε μια ορισμένη απόσταση, 50 εκατοστά μακριά και σε μια συγκεκριμένη γωνία, 45° από την εξάτμιση. Πρέπει να σε ανοιχτό χώρο, τουλάχιστον 10 μέτρα μακριά από τοίχους ή φυσικά εμπόδια (που θα επέτρεπαν στον ήχο να διαθλάται). Η ταχύτητα των 5500 σ.α.λ., σε αυτούς τους κινητήρες, δεν είναι εύκολο να σταθεροποιηθεί, επομένως υπάρχει μια ορισμένη ανοχή και επιτυγχάνεται με ειδικό χάρτη.Αυτό γιατί προφανώς αν οι στροφές ήταν υψηλότερες ο θόρυβος θα αυξανόταν".

 

Δείτε εδώ το βίντεο: 

Επόμενο άρθρο »

Η παρουσίαση της Pramac Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

O Maverick Vinales ταχύτερος στην τριήμερη δοκιμή της Sepang

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα