• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τί συνέβη με τον Pedrosa και το τεστ της Sepang;
Νέα 03/02/2022 - 16:53

Στη Sepang τις τρεις ημέρες που προορίζονταν για τους αναβάτες δοκιμών, ο Dani Pedrosa βγήκε στην πίστα για την KTM, αλλά το όνομά του δεν εμφανίστηκε ποτέ στα φύλλα χρόνου.

"Ο Dani είναι ένας αναβάτης "παλιού στυλ" - σχολίασε ο νέος μάνατζερ της ομάδας Francesco Guidotti - "μας ζήτησε να μην χρησιμοποιήσουμε τον αναμεταδότη στη μοτοσυκλέτα του. Ωστόσο, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι έχει περάσει ενδιαφέρουσες στιγμές".

Το να μην χρησιμοποιείς τον αναμεταδότη δεν σημαίνει ότι κρύβεις  τα χαρτιά σου. Εάν οι άλλες ομάδες ενδιαφέρονται, και ενδιαφέρονται, τότε παίρνουν τους χρόνους. Ωστόσο, δημιούργησε μια μικρή αναταραχή, τόσο πολύ που ορισμένοι αναβάτες, ακόμη και ο Stefan Bradl, άρχισαν να αναρωτιούνται για την απόδοση της KTM του Mika Kallio, ο οποίος είχε δύο μοτοσυκλέτες με δύο αναμεταδότες.

"Είμαι πεπεισμένος ότι κάθε μέρα οι καλύτεροι χρόνοι του Kallio γίνονταν από τον Pedrosa", ανέφερε ο Stefan Bradl στο Speedweek. "Επειδή χρειάζεσαι έναν αναμεταδότη στη μοτοσυκλέτα για να μπορείς να διαβάζεις τους χρόνους σε κάθε τομέα.. Διαφορετικά, η δουλειά μας στις δοκιμές απλώς δεν λειτουργεί. Το να κάνουμε γύρους χωρίς αναμεταδότη θα ήταν άσκοπο".

Στις οθόνες ο Φινλανδός αναβάτης εμφανίστηκε ως Kallio Bike1 και Kallio Bike2. Την 1η ημέρα, ο Kallio1 τερμάτισε τρίτος στο φύλλο αποτελεσμάτων, οπότε ο Stefan Bradl μπορεί να έχει δίκιο στην εικασία του, επειδή ο Dani Pedrosa, 35 ετών, ήταν πάντα πιο γρήγορος από τον συνάδελφό του, τώρα 39.

Ο Pedrosa ήταν τρίτος συνολικά στη δοκιμή IRTA Sepang 2019 στη δεύτερη από τις τρεις ημέρες κατά τις οποίες και οι 22 αναβάτες ήταν έξω με τις μοτοσυκλέτες. Και έχει κάνει μόνο έναν αγώνα στα τρία χρόνια του ως δοκιμαστής αναβάτης KTM μέχρι στιγμής, τερματίζοντας 10ος στο Grand Prix της Styria το 2021.

Αυτό ωστόσο το αρνήθηκε ο Guidotti: "Ο Dani δεν χρησιμοποίησε τη μοτοσυκλέτα ή τον αναμεταδότη του Mika", είπε ο διευθυντής της KTM.

Όπως και να έχει, ο Pedrosa θεωρείται ένας από τους καλύτερους αναβάτες δοκιμών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και παρά τη μικρή του σωματική διάπλαση, και μάλιστα ίσως ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο, θεωρείται ότι έχει βρει ένα νέο στυλ οδήγησης στο οποίο τραβάς τη μοτοσυκλέτα προς τα πάνω το συντομότερο δυνατό μετά την στορφή για να επιταχύνεις πλήρως. Καθώς ήταν τόσο ελαφρύς που δεν μπορούσε να δώσει αρκετό φορτίο στο πίσω ελαστικό, έπρεπε να το κάνει.

Επόμενο άρθρο »

H Aprilia συνεχίζει με ιδιωτική δοκιμή στη Sepang

« Προηγούμενο άρθρο

Η παρουσίαση της Pramac Ducati

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα