• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marc Marquez: Είμαι χαρούμενος συνολικά με την μέρα
Εκτός από την πτώση
Νέα 18/03/2022 - 17:56
Ο Marc Marquez ήταν ένας από τους δύο αναβάτες, μαζί με τον νικητή του Qatar, Enea Bastianini, που είχαν πτώση προς το τέλος των καταιγιστικών ΕΔ2 την πρώτη μέρα στη νέα πίστα της Mandalika.
 
Ο Marquez γλίστρησε με την RC213V του στην 11η στροφή, ενώ βρισκόταν σε έναν γρήγορο γύρο με μαλακά ελαστικά καθώς αναζητούσε μια θέση που θα τον οδηγούσε απευθείας στις ΚΑΤ2.
 
Αλλά η πτώση τον άφησε στην 22η θέση στους συνδυασμένους χρόνους και ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος με μια μάχη στις ΚΑΤ1 το Σάββατο, καθώς η βροχή είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει τις ΕΔ3.
 
"Έπεσα και (τότε) δεν ήταν η ώρα για πτώση", είπε ο Marquez. "Αλλά όταν πιέζεις (για να πετύχεις τον χρόνο) σε έναν μόνο γύρο μερικές φορές μπορεί να συμβεί".
 
"Είναι αλήθεια ότι συνολικά για την ημέρα είμαι χαρούμενος, αλλά με αυτή τη πτώση δεν μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι γιατί είμαστε εκτός δεκάδας και αυτός ήταν ο στόχος".
 
"Αλλά ούτως ή άλλως, τώρα είναι ώρα να προσευχηθούμε για στεγνές ΕΔ3 και να προσπαθήσουμε να είμαστε στην πρώτη δεκάδα".

Παρά την πτώση του, ο Marquez είπε ότι ένιωθε ότι η Honda είχε κάνει βήματα προόδου για να φέρει το set-up της ριζικά ανανεωμένης RC213V πιο κοντά στο στυλ του, αφού παραδέχτηκε την Πέμπτη πριν από τον γύρο της Ινδονησίας ότι ήταν ακόμα αβέβαιος για το πού είναι το όριο του μπροστινού μέρους.

"Αλλάζουμε ήδη λίγο το στήσιμο προς την κατεύθυνση μου στις ΕΔ2, και άρχισα να νιώθω όλο και καλύτερα", πρόσθεσε ο Marquez. "Είναι αλήθεια ότι στην τελευταία μου έξοδο οδηγούσαμε ξανά μια διαφορετική μοτοσυκλέτα. Αλλά δεν είναι κακή. Φαίνεται ότι αυτή η αίσθηση στο μπροστινό, η αυτοπεποίθηση έρχεται καλύτερα".

Ο ομόσταυλος του Marquez, Pol Espargaro, ανέβηκε στην κορυφή των ΕΔ1 στη Mandalika την Παρασκευή, αλλά το τέλος της ημέρας τον βρήκε στην 19η θέση, αφού ένα πρόβλημα στο μπροστινό φρένο απέτρεψε την προσπάθειά του για επίθεση στο χρονόμετρο κατά τις ΕΔ2.

"Δεν είχα μπροστινό φρένο στην τελευταία έξοδο όταν έβαλα τα (καινούργια) ελαστικά", εξήγησε ο Espargaro. "Λοιπόν, ήμουν ιδιαίτερα θυμωμένος γιατί αν βρέξει αύριο δεν θα είμαστε στις ΚΑΤ2".

"Έτσι, ήταν η μόνη ευκαιρία να μπω στις ΚΑΤ2. Επίσης, είχα μια καλή ευκαιρία να είμαι στην πρώτη τριάδα γιατί έχουμε καλή ταχύτητα εδώ. Αλλά ξαφνικά το μπροστινό φρένο σταμάτησε να δουλεύει. Είχαμε ένα θέμα εκεί. Έχουμε πολλά εξαρτήματα στη μοτοσυκλέτα, αυτό μπορεί να συμβεί. Είναι ένα τεχνικό ζήτημα και ελπίζουμε αύριο να το λύσουμε".

 


Μια βασική αλλαγή στα ελαστικά αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν η επανεισαγωγή ενός πιο άκαμπτου περιβλήματος στις επιλογές της Michelin στο πίσω μέρος που χρησιμοποιήθηκε για τελευταία φορά στην Ταϊλάνδη το 2018.

Το εναλλακτικό περίβλημα έχει δημιουργηθεί για να αντιμετωπίσει την υπερβολική ζέστη της Mandalika, αλλά οι περισσότεροι έχουν σημειώσει ότι γενικά προσέφερε λιγότερο κράτημα από τα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν στις δοκιμές πριν από τη σεζόν στην Ινδονησία τον περασμένο μήνα.

Ο Espargaro πέρασε το 2021 παλεύοντας με την έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος της Honda, αλλά λέει ότι το παλιό περίβλημα δεν του έχει προκαλέσει πολλά προβλήματα.

"Δεν το νιώθω τόσο πολύ, στην πραγματικότητα", απάντησε όταν ρωτήθηκε για το διαφορετικό περίβλημα των ελαστικών. "Σίγουρα είναι (το κράτημα) λιγότερο από το τεστ, αλλά νιώθω ότι δεν αντιμετωπίζουμε περισσότερα προβλήματα από τους άλλους. Νιώθω ότι είμαστε στο ίδιο επίπεδο με τους άλλους".

 

Επόμενο άρθρο »

Mir: Δεν υπήρχε τίποτα θετικό στις ΕΔ2

« Προηγούμενο άρθρο

Mandalika: MotoGP ΕΔ1 & ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα