• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η χρήση κινητήρων από τους αναβάτες των MotoGP μέχρι στιγμής
Περισσότερες αποσύρσεις στην LCR Honda
Νέα 06/07/2022 - 18:24

Οι αναβάτες της LCR Honda, Takaaki Nakagami και Alex Marquez, έχουν αποσύρει και οι δύο από τρεις κινητήρες, μετά από 11 από τους 20 γύρους στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP.

Είναι η κύρια ανωμαλία από τη λίστα χρήσης κινητήρα μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν, δεδομένου ότι όλοι οι άλλοι ανταγωνιστές τους δεν έχουν αποσύρει περισσότερους από έναν κινητήρα και ότι οι Nakagami/Marquez δεν είχαν αφαιρέσει κινητήρες από τη χρήση στο ίδιο στάδιο (11ος γύρος) του 2021.

Οι δύο κινητήρες με τους οποίους ξεκίνησε ο Nakagami τη σεζόν στο Qatar αποσύρθηκαν και οι δύο στον έβδομο γύρο (Le Mans), και μετά ο τρίτος - εισήχθη στη Γαλλία - την ημέρα του αγώνα στο Assen. Αυτό σημαίνει 5-6 Grand Prix χρήσης για κάθε κινητήρα, μια υγιής φιγούρα, αν και η απόφαση να αποσυρθούν επίσημα οι κινητήρες είναι ασυνήθιστη.

Ένας από τους σημερινούς κινητήρες του Nakagami παρουσιάστηκε την ημέρα του αγώνα στο Assen, ενώ ο άλλος έχει ολοκληρώσει 5 Grand Prix. 


Ο Alex Marquez απέσυρε έναν κινητήρα το Σάββατο στο Austin (4ος γύρος), μετά έναν άλλο - που είχε χρησιμοποιηθεί μόνο για 1,5 γύρο - στο Le Mans, ακολουθούμενος από έναν τρίτο (από το Qatar) την Παρασκευή στο Assen. Οι σημερινοί κινητήρες του έχουν κάνει 5,5 και 3,5 γύρους έκαστος. 


Πέρυσι είχε χρειαστεί να φτάσουμε στον 13ο γύρο πέρυσι για να αποσύρουν οι συγκεκριμένοι αναβάτες οποιονδήποτε κινητήρα. 

Ο λόγος για τον υψηλό ρυθμό «απόσυρσης» στην LCR δεν είναι σαφής, αλλά οι ζημιές από πτώσεις πιστεύεται ότι ήταν ένας παράγοντας.

Ένα ζήτημα αξιοπιστίας σχεδιασμού φαίνεται απίθανο, καθώς οι Pol Espargaro και Marc Marquez/Stefan Bradl, που χρησιμοποιούν των ίδιων προδιαγραφών κινητήρα με την LCR, έχουν «χάσει» μόνο έναν κινητήρα. Πράγματι, ο Espargaro εξακολουθούσε να χρησιμοποιεί έναν από τους κινητήρες του Qatar κατά τη διάρκεια των δοκιμών της Παρασκευής στην Ολλανδία.


Τα καλά νέα για τους αναβάτες της LCR είναι ότι, αν και έχουν μόνο δύο καινούριους κινητήρες διαθέσιμους αυτήν τη στιγμή και δεν μπορούν να ανακαλέσουν κανέναν από τους τρεις που έχουν αποσυρθεί, η συνολική χρήση των 5 από τους 7 κινητήρες ταιριάζει με την πλειοψηφία του grid.

Αυτό περιλαμβάνει και τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2021, Fabio Quartararo, ο οποίος είναι επίσης μεταξύ των 13 αναβατών που δεν έχουν ακόμη αποσύρει κινητήρες αυτή τη σεζόν.

Ο πλησιέστερος αντίπαλος του στο Πρωτάθλημα, Aleix Espargaro, έχει χρησιμοποιήσει επίσης πέντε κινητήρες, αλλά έχει αποσύρει τον έναν. Ωστόσο, λόγω των τεχνικών παραχωρήσεων της Aprilia, ο Espargaro έχει ακόμη άλλους τέσσερις νέους κινητήρες διαθέσιμους.

Σε αντίθεση με τους άλλους κατασκευαστές, αυτοί οι κινητήρες της Aprilia που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμη μπορούν επίσης να διαθέτουν με αναβαθμισμένο σχεδιασμό, ένα ευπρόσδεκτο πλεονέκτημα καθώς ο Espargaro επιδιώκει να κλείσει την διαφορά των 21 βαθμών από το Quartararo.

Ο rookie της Tech3 KTM, Raul Fernandez, ο οποίος έχασε το μισό του Σαββατοκύριακου του Portimao και ολόκληρο το Grand Prix της Jerez λόγω τραυματισμού, έχει χρησιμοποιήσει τους λιγότερους κινητήρες μέχρι στιγμής (3 από τους 7).

Επόμενο άρθρο »

Ανασκόπηση της πορείας των rookies μέχρι τώρα

« Προηγούμενο άρθρο

"Τελειώνουμε την καριέρα μας πρακτικά ακρωτηριασμένοι"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ