• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli DIABLO Supercorsa V4: Από τις πίστες στους δρόμους
Νέα Αγοράς 23/01/2023 - 14:46

Η Pirelli παρουσίασε τα νέα τέταρτης γενιάς σπορ ελαστικά της, με 15 χρόνια ιστορίας πίσω τους και το αγωνιστικό DNA της Ιταλικής εταιρίας ως υπόβαθρο. Θα πει βέβαια κανείς, πως γίνεται και κάθε νέα γενιά ελαστικών να είναι καλύτερη από την προηγούμενη, με λίγα χρόνια διαφοράς η μια από την άλλη; Είναι θέμα μάρκετινγκ και δεν μας δίνουν κατευθείαν ένα λάστιχο που να έχει γρήγορο ζέσταμα, τέλειο κράτημα και να βγάζει πολλά χιλιόμετρα;

Η απάντηση σε αυτό είναι η εξέλιξη που γίνεται και οι τεχνολογικές καινοτομίες σε σχέση με νεώτερα υλικά, οι οποίες δοκιμάζονται μέσα στους αγώνες. 

Έτσι τώρα 3.5 εκατομμύρια λάστιχα μετά το πρώτο DIABLO Supercorsa του 2007, έρχονται οι δύο εκδόσεις: η SC, σε διαφορετικές γόμες για την πίστα και η SP, μια έκδοση διπλής γόμας με στόχο να καλύψει τις ανάγκες για κίνηση στο δρόμο, πρωτίστως. 

Supercorsa SC
Supercorsa SC

Η Pirelli χρησιμοποιεί στο όνομα το V4 για να δείξει ότι πρόκειται για την 4η έκδοση, που αντικαθιστά ταDIABLO Supercorsa V3, στους τομείς του σχεδιασμού των αυλακώσεων, στις γόμες, στη δομή και στο προφίλ. 

Το 2007 η ιδέα της Pirelli ήταν να κατασκευάσει ένα λάστιχο που θα εκπροσωπούσε τη βασική φιλοσοφία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike, σε ένα ελαστικό παραγωγής που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από τους επαγγελματίες αλλά και τους νορμάλ μοτοσυκλετιστές. Και αυτό όχι μόνο για λόγους εντυπωσιασμού και αναγνωρισιμότητας της μάρκας, αλλά για να χρησιμοποιήσει τους καλύτερους οδηγούς και τις μοτοσυκλέτες των κατασκευαστών που συμμετέχουν στους αγώνες, με τις προχωρημένες τεχνολογικές λύσεις τους, ώστε να φτιαχτούν ελαστικά καθημερινής χρήσης. 

Έτσι με τη σειρά DIABLO Supercorsa δημιουργήθηκε και το σλόγκαν: “Πουλάμε αυτό με το οποίο αγωνιζόμαστε και αγωνιζόμαστε με αυτό που πουλάμε”, δείχνοντας πόσο παρόμοια είναι αυτά τα λάστιχα για τους επαγγελματίες οδηγούς, με αυτά που μπορεί ο καθένας να αγοράσει. 

Μετά λοιπόν τα τελευταία τέσσερα χρόνια εξέλιξης από το V3, το DIABLO Supercorsa SC V4 έχει να προσφέρει: Α. Τελευταίας γενιάς γόμες, Β. Αγωνιστική κατασκευή σκελετού για καλύτερη υποστήριξη στις εξόδους των στροφών, Γ. Αγωνιστικά προφίλ που βοηθούν και στην οδηγησιμότητα και στις σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, Δ. Αυλακώσεις με την τελευταία εξέλιξη της “φλασιάς” για ομαλότερη δύναμη στα πλαγιάσματα και βελτιωμένη σταθερότητα της απόδοσης. 

Από την πλευρά του το DIABLO Supercorsa SP V4 έχει να προσφέρει: Α. Διπλή γόμα και στο μπροστινό και το πίσω ελαστικό, για μέγιστο κράτημα στο πλάγιασμα και τρομερή ικανότητα προώθησης στις εξόδους των στροφών, αλλά και με μεγάλη χιλιομετρική απόδοση, Β. Τελευταία γενιά σκελετού που συνεργάζεται με τις γόμες για ανώτερη απόδοση και στο δρόμο και στην πίστα, απλά αλλάζοντας τις πιέσεις, Γ. Προφίλ όμοια με αυτά των SC, Δ. Αυλακώσεις παρόμοιες με των SC με νέα “φλασιά”. 

Οι γόμες των SC
Οι γόμες των SC

Έτσι τα Diablo Supercorsa αποτελούν μια πετυχημένη ιστορία και όχι μόνο από τεχνολογική άποψη, αλλά και από την εμπορική τους επιτυχία, αφού από το 2007 τα 3.5 εκατομμύρια λάστιχα που έχουν πουληθεί τα κάνουν ένα από τα πιο πετυχημένα ελαστικά στην ιστορία της Pirelli, παρά το ότι είναι και τα πιο ακριβά της εταιρίας.

Ανυπομονούμε να τα οδηγήσουμε σε πίστα και στο δρόμο, για να δούμε και σε πραγματικές συνθήκες αυτά που είδαν οι δοκιμαστές της Pirelli στις φωτογραφίες που μας έστειλαν.

Supercorsa SP
Supercorsa SP

 

Επόμενο άρθρο »

Vespa 946 10° Anniversario - Ειδική έκδοση της Vespa 946 για τη χρονιά του Κουνελιού - Λαγού

« Προηγούμενο άρθρο

H Yamaha παρουσιάζει τη νέα V8 XTO 450hp

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ